
Ah nendel golfidel asjadel ei või elu sees teada mis kast all on kui koodi pole piilunud. Ainult pöörete järgi saad aru. Ikkagi 30 aastat vanad autod ja mõnel autol kasti vast vahetatud juba 3 korda.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Aitäh vastuse eest, aga mis see CHB tähendab?t6nis3 kirjutas:Tauri 375 . Sinu käigukasti koodi näed kanalist (auto alt) , ja see on C H B. Kood on siduri koja kõige madalamas otsas,lihvitud plaadi peal.
Aitäh asjaliku vastuse eest ja veel asjalikuma pildi eest!Mazz kirjutas:02A kastid kõik ju sobivad. Vahe ainult flantsis kas 90 või 100.
Ah nendel golfidel asjadel ei või elu sees teada mis kast all on kui koodi pole piilunud. Ainult pöörete järgi saad aru. Ikkagi 30 aastat vanad autod ja mõnel autol kasti vast vahetatud juba 3 korda.
CHB on käigukasti kood. Käigukasti koodi järgi saab vaadata mis mootori kast on ja missugused ülekanded käigukastil on.Tauri375 kirjutas:Aitäh vastuse eest, aga mis see CHB tähendab?t6nis3 kirjutas:Tauri 375 . Sinu käigukasti koodi näed kanalist (auto alt) , ja see on C H B. Kood on siduri koja kõige madalamas otsas,lihvitud plaadi peal.
Selge, tänud, ma ise arvasin, et mingi kasti koodi lisa või midagi, suured tänud.J.Aru kirjutas:CHB on käigukasti kood. Käigukasti koodi järgi saab vaadata mis mootori kast on ja missugused ülekanded käigukastil on.Tauri375 kirjutas:Aitäh vastuse eest, aga mis see CHB tähendab?t6nis3 kirjutas:Tauri 375 . Sinu käigukasti koodi näed kanalist (auto alt) , ja see on C H B. Kood on siduri koja kõige madalamas otsas,lihvitud plaadi peal.
Mismõttes 90 või 100 flants? Milline flants täpsemalt? Ja kas need 90 ja 100 on mingid flantsi paksuse mõõdud vms?Tauri375 kirjutas:Aitäh asjaliku vastuse eest ja veel asjalikuma pildi eest!Mazz kirjutas:02A kastid kõik ju sobivad. Vahe ainult flantsis kas 90 või 100.
Ah nendel golfidel asjadel ei või elu sees teada mis kast all on kui koodi pole piilunud. Ainult pöörete järgi saad aru. Ikkagi 30 aastat vanad autod ja mõnel autol kasti vast vahetatud juba 3 korda.
Mõeldakse neid flantse kuhu veovõllid kinnituvad. Need on flantsi läbimõõdud, osadel käigukastidel on 90mm läbimõõduga ja osadel 100mm läbimõõduga.Tauri375 kirjutas:Mismõttes 90 või 100 flants? Milline flants täpsemalt? Ja kas need 90 ja 100 on mingid flantsi paksuse mõõdud vms?Tauri375 kirjutas:Aitäh asjaliku vastuse eest ja veel asjalikuma pildi eest!Mazz kirjutas:02A kastid kõik ju sobivad. Vahe ainult flantsis kas 90 või 100.Ah nendel golfidel asjadel ei või elu sees teada mis kast all on kui koodi pole piilunud. Ainult pöörete järgi saad aru. Ikkagi 30 aastat vanad autod ja mõnel autol kasti vast vahetatud juba 3 korda.► Näita Spoilerit
Vast ikka 020 kaste mõtlesid - 02A on trossidega käiguvahetus ja hüdrauliline sidur.Mazz kirjutas:02A kastid kõik ju sobivad. Vahe ainult flantsis kas 90 või 100.
Tauri375 kirjutas:Tervist! Täna siis hakkasin enda masinal kasti vahetama, jõudsin siis selle hetkeni, kus kõik poldid ja asjad mis kasti eemaldamist segavad küljest ära( ka kaitsepleki ja käigukastipadja kronsteini jne) aga kast lihtsalt keeldub eraldumast, selline tunne täpselt, et kasti võllipeal kinni ainult ja kohekohe peaks ära tulema, aga no ei tule, mõtlesingi, et küsin nõu, et äkki käib mingi nipi või nõksuga see kasti eraldamine mootori küljest?
Ettetänades: Tauri
GTI kirjutas:Mootor on vaja toestada ja veidi tõsta, kasti hõlpsamaks eemaldamiseks tuleks difrit veidi tõsta e. kasti veidi vastupäeva keerata et ta üle k.kasti padja kronsa tuleks. Kui ta sul mootori otsas aga karvavõrdki ei liigu siis kuskil on mõni polt veel kinni?
Arvasin, et saan kasti maha ilma parema sisemise veovõlli otsa lahtivõtmata, ehk koos veovõlliga, aga tundub, et ei saa...GTI kirjutas:Differ tuleb lükata üles ja siis saab kasti maha, pole ühelgi autol vaja olnud sillatala lahti lasta, asja kergendab ka mootori ülespoole tõstmine.
Nii, kast maas, lasin mootori tagumise padja ka lahti, tõstsin tungiga mootori ülesse ja kast mahtus vãlja. Homme siis teist kasti alla aretama. Kuid tãnud kõigile vajaliku nõu eest.Tauri375 kirjutas:Arvasin, et saan kasti maha ilma parema sisemise veovõlli otsa lahtivõtmata, ehk koos veovõlliga, aga tundub, et ei saa...GTI kirjutas:Differ tuleb lükata üles ja siis saab kasti maha, pole ühelgi autol vaja olnud sillatala lahti lasta, asja kergendab ka mootori ülespoole tõstmine.
Eo kapten pidur, kui inimesel pole tehnilist taipu, aga isetegemise tahe nii suur, siis pole vaja seljatagant tulistada!t6nis3 kirjutas:Tauri 375 .lõpeta oma lollitamine tehniliselt. G T i kui on väärikust moderaatoril ,siis tee endale järeldus tehnilise vastuse KVALITEEDI kohapealt.
Kui inimene vahetab kasti esimest korda ja proovib midagi uutmoodi, mida varem pole üritatud ei peaks me teda mutta tampima vaid viisakalt, tehniliselt õigele teele suunama et ta ilmaasjata oma aega ei raiskaks. Soovitan kõigil järele mõelda oma esimesele visiidile auto kapoti alla, kus kindlasti on meeles seiku mida nüüd ja praegu ei tahaks üldse meenutada. Kui siin koos jumalad kes sündinud mutrivõti peos siis võtan sõnad tagasi ja maksan kinni, muidu soovitus kõigile - vaadake peeglisse ja rohkem tolerantsust härrad!t6nis3 kirjutas:Miks pahandate minuga. Lugege viimast postitust probleemi tekitajalt. Nimelt minngigi loogika ei anna temale pluss punkte,kui tema üritab käigukasti alla panna KOOS POOLASSIDEGA käigukastil. 19. 02. Kell 20,00.Tauri 375.