Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Orginaalis peaks seal augul vist ikkagi punn peal olema (vähemalt uuematel autodel on) aga enamustel pole. Midagi juhtuda ka ei tohiks kui lahti see auk on, ühel A6 C4-jal mida putitasin oli ültse käigukastis kaks auku ja seal ühes augus vaevalt, et orginaalis punni käis.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 55 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Mäletan juhtumit, kus üks "remondimees" avastas selle sama augu ja sealt paistva roostes hammasratta. Tema arvates ei tohtinud sellist pilti nagu olla ja otsustas mehanismi õlitada. Küll oli suur tema imestus, kui kõik tema sisse valatud õli maapinnale valgus ja veel suuremaks läks imestus, kui üritas peale seda tegu autoga kohalt minema saada. Tema vend nägi ikka kurja vaeva, et venna remontööd lõpetada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Siis ei hakka toppima sinna augu ette midagi. Paistab, et tükk aega pole seal midagi ees olnud.
Auto müüja väitel olla alles jaanuaris ostnud aku ja 2 aastat pidi garantii veel olema. Lubas ostutšeki üles otsida. Siis vb saaks isegi ringi vahetada aku?
Eks näis, kas saab tšeki või on "kaduma" läinud vahepeal.
Auto müüja väitel olla alles jaanuaris ostnud aku ja 2 aastat pidi garantii veel olema. Lubas ostutšeki üles otsida. Siis vb saaks isegi ringi vahetada aku?
Eks näis, kas saab tšeki või on "kaduma" läinud vahepeal.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
150mA on minu arvates natuke paljuvõitu, signade voolutave peaks jääma sinna paarikümne milliampri juurde standby olekus.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Sellel juhul on pigem küsimus, et mis asi see ilma signalisatsioonita juba 150mA võtab.. Tegelikult seda on palju jah. Ega ma muidugi kaua ei oodanud, et kas voolutarve langeb pikema aja peale. Lugesin, et mõnel võib kompuuter paarkümmend minutit veel voolu võtta enne kui "magama" läheb. Võibolla antud margi spetsialistid oskavad öelda, kuidas sellel täpselt käib. Muidu peab vist hakkama kaitsmeid ükshaaval lahti ühendama, kui tahta viga leida või siis see lüliti variant, et aku seisma jättes lahti ühendada.
Kui natuke nüüd arvutada, siis 55Ah aku (eeldame, et on täis laetud) võiks 150mA (eeldame, et tõesti võtabki nii palju koguaeg) välja anda 366 tundi ehk 15 päeva umbes. Mul seisis alla 3 päeva kui juba käima ei läinud enam. Selle ajaga kulus arvutuslikult kuskil 10Ah ära. Kas sellest siis tõesti piisaks, et starterit ei jõua ringi ajada enam? Ei taha uskuda. 80% energiast ju teoreetiliselt alles veel. Okei oli mõned kraadid miinust ja arvatavasti vähenes mahutavus selle tõttu. Üle poole mahutavusest pidi ikka veel alles olema. Korras uus aku ei tohiks vist ikka nii ruttu alla anda.
See võimalus veel jääb, et aku polnud täis laetud korralikult. Laupäeval sõitsin 40 km umbes pühapäeval samapalju, esmaspäeval vähem. Sellega peaks nagu laadima küll.
Täna kui sai krokodillidega käima pandud ja linnas vb 10 km sõidetud siis nüüd on 12,2V pinge. See peaks olema üle poole ikka täis juba. Nädalavahetusega pidi ikka oluliselt rohkem täis olema laadinud.
Kui see pikem seismine oli, siis mõõtsin ainult umbes 3V lõpuks pinget. Siis oli ikka päris tühi. Õigem oleks muidugi akulaadijaga korralikult täis panna ja siis vaadata, mis teeb. Aga praegu pole endal.
Kui natuke nüüd arvutada, siis 55Ah aku (eeldame, et on täis laetud) võiks 150mA (eeldame, et tõesti võtabki nii palju koguaeg) välja anda 366 tundi ehk 15 päeva umbes. Mul seisis alla 3 päeva kui juba käima ei läinud enam. Selle ajaga kulus arvutuslikult kuskil 10Ah ära. Kas sellest siis tõesti piisaks, et starterit ei jõua ringi ajada enam? Ei taha uskuda. 80% energiast ju teoreetiliselt alles veel. Okei oli mõned kraadid miinust ja arvatavasti vähenes mahutavus selle tõttu. Üle poole mahutavusest pidi ikka veel alles olema. Korras uus aku ei tohiks vist ikka nii ruttu alla anda.
See võimalus veel jääb, et aku polnud täis laetud korralikult. Laupäeval sõitsin 40 km umbes pühapäeval samapalju, esmaspäeval vähem. Sellega peaks nagu laadima küll.
Täna kui sai krokodillidega käima pandud ja linnas vb 10 km sõidetud siis nüüd on 12,2V pinge. See peaks olema üle poole ikka täis juba. Nädalavahetusega pidi ikka oluliselt rohkem täis olema laadinud.
Kui see pikem seismine oli, siis mõõtsin ainult umbes 3V lõpuks pinget. Siis oli ikka päris tühi. Õigem oleks muidugi akulaadijaga korralikult täis panna ja siis vaadata, mis teeb. Aga praegu pole endal.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Mina oma loogikaga teeks nii. Tuled sõidust, auto lukku. Ja kui oma 3 päeva autoga liikuda pole vaja, siis enne järgmist käivitamist pinge akul ära mõõta. pole ju raske? Ja kui aku ikka tühi, siis jääb mingi tarbija taha. Erinevate kaitsmete eemaldamisega ja samal ajal pinget mõõtes, peaksid tarbija üles leidma. Eelnevat juttu lugedes, eemaldaksin mina kõigepealt tagakojamehe kaitsme, kuna sealne tegevus tundub kahtlane. Kindalaeka või pagassi valgus ei jää põlema kuidagi?
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Eile käisin õhtul pimedas volte mõõtmas ja mingit valgust ei näinud küll kuskil. Kindalaegast lahti ei teinud. Varem pole täheldanud, et seal üldse mingi valgus kunagi põlema läheks.
Keegi teab, kus kaitsmepaneel asub ja kuidas sinna ligi pääseb? Ma mingi skeemi leidsin juba, kus on kaitsmete funktsioon ja kirjeldused.
Keegi teab, kus kaitsmepaneel asub ja kuidas sinna ligi pääseb? Ma mingi skeemi leidsin juba, kus on kaitsmete funktsioon ja kirjeldused.
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Juhi jalutsis armatuuri all, seal plastik kate. Roolist vasakul.naftaliin kirjutas:Eile käisin õhtul pimedas volte mõõtmas ja mingit valgust ei näinud küll kuskil. Kindalaegast lahti ei teinud. Varem pole täheldanud, et seal üldse mingi valgus kunagi põlema läheks.
Keegi teab, kus kaitsmepaneel asub ja kuidas sinna ligi pääseb? Ma mingi skeemi leidsin juba, kus on kaitsmete funktsioon ja kirjeldused.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Signa kaitse on tõenäoliselt selle toitejuhtme vahel kuskil juhtmestikus, samuti vilgutajate kaitsmed (kui on), seega kaitsmebloki väliselt.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Loogiline ka. Muidu võiks pätt lihtsalt arlarmi maha võtta.
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Proovisin kaitsmeid ja see, mis 150 mA võttis oli paremalt teine. Peaks olema salongi tuled, kell ja pagasiruumi tuli. Kui see kaitse välja võtta, siis voolutarve langeb 10mA peale küll. Mis on hea uudis. Samuti kustub armatuurilt kell ja läbisõidu näit. Lisaks ei tööta salongi laevalgustus enam. Klapib. See kõik oleks veel talutav kaotus, aga kesklukk ei tööta samuti enam. Ja kuna see on ainus moodus autot lukku panna praegu, siis ei taha seda kaitset välja võtta. Samahästi võiks siis juba akujuhtme maha võtta ja auto lahti jätta.
Et ei teagi, miks kesklukk peale selle kaitseme eemaldamist ei tööta enam. Võibolla on keegi ühendanud keskluku mootori salongitulede ahelasse? Puldist lülitades vilgutas tulesid küll, aga lukku ei lähe, kui seda kaitset sees pole.
Et ei teagi, miks kesklukk peale selle kaitseme eemaldamist ei tööta enam. Võibolla on keegi ühendanud keskluku mootori salongitulede ahelasse? Puldist lülitades vilgutas tulesid küll, aga lukku ei lähe, kui seda kaitset sees pole.
Viimati muutis naftaliin, 21 Veebr 2015, 14:17, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 528
- Liitunud: 10 Veebr 2013, 21:22
- Telefon: 56782346
- Skype: Kristjan Velleste
- Auto: Golf MK 3, 2x MK 2, BMW E46 330D 150kw.
- Asukoht: Saku/Tallinn
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Endal signa ühendatud teise kaitsme taha. Sain täna teada kui selle sama kaitsme välja võtsin mille ka sinagi välja võtsid. Mul alati kui aku klemmi maha võtad ja peale paned käib kerge piuksatus ( st signa annab märku, et nüüd on taha ühendatud ). Kaitsme tagasi panin käis samasugune piuksatus. Arvatavasti siis ikkagi sul see sama signa võtabki nii palju voolu.naftaliin kirjutas:Proovisin kaitsmeid ja see, mis 150 mA võttis oli paremalt teine. Peaks olema salongi tuled, kell ja pagasiruumi tuli. Kui see kaitse välja võtta, siis voolutarve langeb 10mA peale küll. Mis on hea uudis. Samuti kustub armatuurilt kell ja läbisõidu näit. Lisaks ei tööta salongi laevalgustus enam. Klapib. See kõik oleks veel talutav kaotus, aga kesklukk ei tööta samuti enam. Ja kuna see on ainus moodus autot lukku panna praegu, siis ei taha seda kaitset välja võtta. Samahästi võiks siis juba akujuhtme maha võtta ja auto lahti jätta.
Et ei teagi, miks kesklukk peale selle kaitseme eemaldamist ei tööta enam. Võibolla on keegi ühendanud keskluku mootori salongitulede ahelasse? Puldist lülitades vilgutas tulesid küll, aga lukku ei lähe, kui seda kaitset sees pole.
Kuidas sa tarbimist mõõtsid omal? Mõõdaks endal ka ära.
Dont corner me, Dont lecture me, raise your hands if you are a Sinner! - Dave the Stage
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Mõõdad nii, et paned ampermeetri jadamisi akuklemmi ja selle külge mineva juhtme vahele. Siis kõik vool, mis läbib auto elektrisüsteemi, läheb ka läbi mõõteriista.
Aga kui signalisatsioon seda voolu tarbiks, siis miks on sama suur tarbimine isegi siis, kui signalisatsiooni pole peale pandud? Mul näiteks vahet ei ole, kas signalisatsioon on aktiveeritud või mitte, ikka võtab 150mA.
Aga kui signalisatsioon seda voolu tarbiks, siis miks on sama suur tarbimine isegi siis, kui signalisatsiooni pole peale pandud? Mul näiteks vahet ei ole, kas signalisatsioon on aktiveeritud või mitte, ikka võtab 150mA.
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Hetkel on kavas lahenduseks proovida tuua see paremalt teine kaitse manuaalse lüliti alla ja lüliti paigaldada nii, et väljast on seda võimalik kergesti lülitada. Peaks olema natuke parem lahendus, kui massilüliti paigaldamine, kuna vaske kulub vähem ja ei jää ohtu, et mõni naljamees töötava mootoriga massilüliti lahti ühendab ja genekas elektroonika läbi põletab. Vaatasin, et need müüdavad massilülitid on nii, et lüliti võtit ei saa ära võtta, kui sisse on lülitatud.
Ei teagi hetkel, kas lihtsam oleks juhtmed otse kaitsme küljest ühendada või otsida see juhe kuskilt teisest kohast üles otsida ja lüliti vahele panna? Keegi teab, kust see juhe jookseb?
Ei teagi hetkel, kas lihtsam oleks juhtmed otse kaitsme küljest ühendada või otsida see juhe kuskilt teisest kohast üles otsida ja lüliti vahele panna? Keegi teab, kust see juhe jookseb?
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
See viga tuleb üles otsida mitte mingeid lüliteid vahele aretada, sest see voolutarve viitab sellele, et kuskil on haige ahel, mis võib päeva lõpus energiajäävuseseadust silmas pidades ka tulekahju tekitada.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Eks mingi risk on olemas ikka. Samas ei hinda ma seda riski kuigi kõrgeks. Alla 2 W on see tarve. Peaks väga väikeses rumiosas see energia vabanema, et temperatuuri plastikute süttimiseni tõsta.tlauri kirjutas:See viga tuleb üles otsida mitte mingeid lüliteid vahele aretada, sest see voolutarve viitab sellele, et kuskil on haige ahel, mis võib päeva lõpus energiajäävuseseadust silmas pidades ka tulekahju tekitada.
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
G3 suht vähe juhtmeid ja tarbijaid, mida kasvõi ampritangidega järjest üle käia. Kui veel ahel ka teada siis ei tule kaua otsida, kus suslik soojendab. Pealegi see tarbimine võib hakata ootamatult veelgi suurenema.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Panin lüliti vahele ära.

Eks näis, kas on abi. Siis jääks tarve 10mA ainult ja see ei tohiks kindlasti akut tühjaks tõmmata mõne päevaga. Kui see ka ei aita, siis peab ikka aku jama olema.
Ja nagu karta võis, siis oli eelmisel omanikul, kes jaanuaris uue aku peale pani, ostutšekk ära kadunud vahepeal.. Väga kahtlane lugu ikka.
Juhul, kui uut vaja on, siis kui suure mahutavusega akut sobiks üldse panna sellele autole? Liiga suur vist ei ole ka hea, sest genekas ei jõua laadida muidu.

Eks näis, kas on abi. Siis jääks tarve 10mA ainult ja see ei tohiks kindlasti akut tühjaks tõmmata mõne päevaga. Kui see ka ei aita, siis peab ikka aku jama olema.
Ja nagu karta võis, siis oli eelmisel omanikul, kes jaanuaris uue aku peale pani, ostutšekk ära kadunud vahepeal.. Väga kahtlane lugu ikka.
Juhul, kui uut vaja on, siis kui suure mahutavusega akut sobiks üldse panna sellele autole? Liiga suur vist ei ole ka hea, sest genekas ei jõua laadida muidu.
-
- Huviline
- Postitusi: 528
- Liitunud: 10 Veebr 2013, 21:22
- Telefon: 56782346
- Skype: Kristjan Velleste
- Auto: Golf MK 3, 2x MK 2, BMW E46 330D 150kw.
- Asukoht: Saku/Tallinn
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Igatahes mõõtsin täna ära omal kulu kui sain lõpuks oma kapoti lahti. Seega on sul ikkagi selles samas ahelas jah mingi asi, mis lühises või maha jookseb.
Minul oli tulemus igatahes sellinne :
200mA pealt oli 0.04mA.
Minul oli tulemus igatahes sellinne :
200mA pealt oli 0.04mA.
Dont corner me, Dont lecture me, raise your hands if you are a Sinner! - Dave the Stage
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Tundub, et see lüliti vahele panemine on aidanud küll kuigipalju. Ei ole tühjaks läinud vahepeal enam. Aku pinge nagu oleks natuke madalam küll kui võiks. Päevaga langeb juba 12,2V peale. Pole üle paari päeva seisnud ka nüüd ilma sõitmata ja ilmad ka soojemad olnud. Suve vast kannatab ära sellega ikka eks näis, mis järgmisel talvel saab.
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Nüüd on ikka puhta p****s vist. Aku on pidanud, lüliti süsteem siiani toiminud, täna just sõitsin ja õhtul enam puldist kesklukk ei tööta. Tulesid vilgutab küll, aga keskluku pump tööle ei lähe enam. Kuna see oli ainuke moodus, kuidas uksi kinni ja lahti teha, siis nüüd ei saa enam isegi siis sisse, kui voolu on.
Eks ta õige on, et vähemalt ühe ukse lukk tuleks korda teha, et mehaaniliselt ikka ka avada saaks.
Aga kuidas nüüd ikkagi sisse saada? Akent ei taha puruks lüüa nagu..
See variant muidugi on veel, et vesi on lülitisse sisse pääsenud ja siis elektrivoolu toimel on kontaktid elektrolüütiliselt korrodeerunud ja ei anna piisavalt kontakti. Alguses oli mõte lülitile mingi kumm otsa panna, aga see mõtteks jäigi..
Eks ta õige on, et vähemalt ühe ukse lukk tuleks korda teha, et mehaaniliselt ikka ka avada saaks.
Aga kuidas nüüd ikkagi sisse saada? Akent ei taha puruks lüüa nagu..
See variant muidugi on veel, et vesi on lülitisse sisse pääsenud ja siis elektrivoolu toimel on kontaktid elektrolüütiliselt korrodeerunud ja ei anna piisavalt kontakti. Alguses oli mõte lülitile mingi kumm otsa panna, aga see mõtteks jäigi..
Viimati muutis naftaliin, 24 Mär 2015, 22:18, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Mis ahelas sul see lüliti vahel on - keskluku pumbal?naftaliin kirjutas: See variant muidugi on veel, et vesi on lülitisse sisse pääsenud ja siis elektrivoolu toimel on kontaktid elektrolüütiliselt korrodeerunud ja ei anna piisavalt kontakti. Alguses oli mõte lülitile mingi kumm otsa panna, aga see mõtteks jäigi..
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
See on see paremalt teine kaitse. Salongivalgustus, kell, armatuuri LCD näidikud. Keskluku pump on ka jah samas ahelas.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Selle lüliti klemmidele saad ligi, anna sinna 12V peale, vaata kas aitab.naftaliin kirjutas:See on see paremalt teine kaitse. Salongivalgustus, kell, armatuuri LCD näidikud. Keskluku pump on ka jah samas ahelas.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2884
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Ühe ukse lukk pane toimima ja eemalda pistik keskluku mootorist . Keskluku mootor asub paremal tagatule polstri taga. Kontrolli siis voolu kadu. Viga on keskluku mootoris.