
Tegemist on siis 1994 aasta lihtsa GL versiooniga, millel tavline kalts sisu, vändaga aknad, kuid õnneks täiesti toimiv konditsioneer.
Ostetud sai ta hetk enne täisealiseks saamist ja üpris suure rahaga, kui vaadata keskmist turuväärtust antud mudelil. Kuid asi oli hinda väärt, nimelt: vahetatud olid karbid, esimesed tiivad, amordid, ABS andurid, mõned rihmad, külge olid kruvitud edevad suuna-, udu- ja tagatuled, kaasa teine paar udukaid, peegleid ja suundi, siis lisaks salongis väga võimekas helisüsteem, põhi keevitatud ja kaetud üleni mastiksiga, silmatorkavad valuveljed koos korralike suve- ja talverehvidega.
Läbisõit oli tal 240 000km, kindel pole, kas esialgne või juba teine ring.
Välja nägi siis selline, numbrimärk ühildub auto kõrgusega btw






Nagu noorele kukele omapärane siis vaja ju autot timmida, et ikka naised linnas pead pööraksid, kui mööda chllid. Nii siis saigi kohe tellitud GTI stangelisa ja vedrudel paar keedu maha tõmmatud kohe. Üllataval kombel ei põrganud ega midagi, amordid nõnda heas korras alles.
Hakkas ka mulle see moodne USA kultuur külge ja sai suunatuledesse oranžid parktuled hõõguma pandud.

Mingi aeg sain ulmelise pakkumise coilide osas ja sai need endale kiiresti krahmatud. Kohe külge ja madalaks ära aga pikka aega sõitsin rehvi hõõrudes, kuniks lõi mõistus pähe ja rullisin koopad ära, mis tegi elu märksa lõbusamaks.



Esimene lumi sai sõita coilidega ja tuli kohe otsus, et nii ei saa ja lükkasin talveks lõigatud amordid alla tagasi.

Ühel hetkel hakkasid tekkima igasugused probleemid nagu näiteks äkitselt oli kogu pidurisüsteem õlist tühi, mille põhjustas katkine piduripump. Okei sai uus ostetud ja lasin ka samas kohe piduritorud ära vahetada. Mingi aeg suutsin esitiiva ja tule ära mõlkida korralikult omast lollusest. Läks noorele kooliõpilasele korralikult maksma ja kogu teenitud raha läks remondi alla.
Talvel oli kõik korras aga peale talve hakkas auto jube halvasti käivituma. Siis sai kohe suurem hooldus ette võetud: uus õhu-, salongi-, küttefilter, uued pihustiotsad, eelsüüte küünlad, uus mootoririhm, kõik rullikud ja veepump ning pihustid said spetsi juures jälle jonksu aetud.
Kojamees lendas tagant minema

Ühedal toredal päeval ostis sõber(HelarA) omale golfi, millel juhuslikult juhtus olema enamvähem sama värvi vento nina küljes. Sai väike diil tehtud ja sain selle omale

Juba ammu olin näinud ühe tuttava garaažis seismas Borbet A velgi ja algul tundusid need justkui märg unistus aga aasta hiljem lõpuks võtsin julguse kokku ja küsisn, et kuule proovime alla mulle neid. Oiiii, kui hästi need seal all istusid ja just tol hetkel juhtus natuke vaba raha olema, kuid siiski jäi natuke puudu tema soovitud summast. Sai siis kõik võlglastest sõbrad läbi helistatud ja need välja nõutud aga kuna kripeldas nii kõvasti, keerasin need alla ja nagu tellitud tuli ilge lume periood peale kevadel. Nii ma siis uisutasin slick rehvidega lumes ringi aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"], nägu oli sellegipoolest naerul(umbes nii

Ma nüüd ei teagi, kas ma olen ainuke siin mandril, kes 4x100 17 tolliste Borbsitega ringi veereb või ma pole lihtsalt kohanud neid veel.



Ahjaa, sidemarkerid sai ka e28 pealt.



Nagu näha siis tagumik on kahtlase koopaehituse pärast jube kõrgel.

Aga ei ole hullu, natuke modifitseerimist ja coili alla keerata ning mure kadunud.




Üks asi, mis jäi mainimata, et parema fitmendi mõttes said ette vanadest piduriketastest 7mm flantsid ja tagant tõin võlli koos kogu pidurisüsteemiga(säästab laagrit võrreldes flantsiga) 20mm välja poole.