D P F annab ju välja programmeerida,ja tahmafiltriga lutsu visata. Arvestades samas,et heitgaasid jäävad lubatud piiridesse. Eks ta lisa kulutusi toob,kuid sellega võiks arvestada,kui tahad pikemalt autot omada. Egas järgmised autod lähevad ju veel lähemale oma elektroonika ja muu kammajaaga kosmose tehnoloogiale. Varsti on vabadus ainult kõrval pinki istuda. Praegune G6 on ju näiteks.
D P F annab ju välja programmeerida,ja tahmafiltriga lutsu visata. Arvestades samas,et heitgaasid jäävad lubatud piiridesse. Eks ta lisa kulutusi toob,kuid sellega võiks arvestada,kui tahad pikemalt autot omada. Egas järgmised autod lähevad ju veel lähemale oma elektroonika ja muu kammajaaga kosmose tehnoloogiale. Varsti on vabadus ainult kõrval pinki istuda. Praegune G6 on ju näiteks.
D P F annab ju välja programmeerida,ja tahmafiltriga lutsu visata. Arvestades samas,et heitgaasid jäävad lubatud piiridesse. Eks ta lisa kulutusi toob,kuid sellega võiks arvestada,kui tahad pikemalt autot omada. Egas järgmised autod lähevad ju veel lähemale oma elektroonika ja muu kammajaaga kosmose tehnoloogiale. Varsti on vabadus ainult kõrval pinki istuda. Praegune G6 on ju näiteks.
Kindlasti annab DPF välja programmeerida aga hetkel käib arutlus probleemse hammasrihma pinguti üle.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
t6nis3 kirjutas:D P F annab ju välja programmeerida,ja tahmafiltriga lutsu visata. Arvestades samas,et heitgaasid jäävad lubatud piiridesse. Eks ta lisa kulutusi toob,kuid sellega võiks arvestada,kui tahad pikemalt autot omada. Egas järgmised autod lähevad ju veel lähemale oma elektroonika ja muu kammajaaga kosmose tehnoloogiale. Varsti on vabadus ainult kõrval pinki istuda. Praegune G6 on ju näiteks.
Tõnn.....mis toimub....kas oled tsüklist välja saanud v keegi teine su konto kaaperdanud?(väike tögav nali ). Pole ammu sinu poolt nii selgelt kirjutatud teksti lugenud ja veelvähem jutu sisu tõesuse osas nõustunud
Huviorbiidis siin üks ´05a. G5 ja mootoriga BKD. Ülal Magnus kirjutab, et kuulub ka "riskigruppi"? Kui see ju algusaastate 2,0 tdi? Millal see 8V siis veel oli vms? Kas BKD on siis 16V?
TiitRE kirjutas:Huviorbiidis siin üks ´05a. G5 ja mootoriga BKD. Ülal Magnus kirjutab, et kuulub ka "riskigruppi"? Kui see ju algusaastate 2,0 tdi? Millal see 8V siis veel oli vms? Kas BKD on siis 16V?
Mul ka BKD, öko ja astub kenasti ka täis autoga edasi. Samas need tüüpvead annab kõrvaldada. Ainult linnasõiduks see nii hea pole. Võtab rohkem kütust ja üldse ebamugav.
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
TiitRE kirjutas:Huviorbiidis siin üks ´05a. G5 ja mootoriga BKD. Ülal Magnus kirjutab, et kuulub ka "riskigruppi"? Kui see ju algusaastate 2,0 tdi? Millal see 8V siis veel oli vms? Kas BKD on siis 16V?
Vwl on paralleelselt samu diisleid mitu mitu erinevat versiooni 8v ja 16v
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
TiitRE kirjutas:Ei tänan ... neil ju ka jälle omad mured.
ingel, mis TSI idel viga? Siin foorumis nende kohta niipalju kakat üles ei kerki ju? V niivõrd vähesed sõidavad TSI mootoritega? Kui aus olla, siis uutemate masinate puhul vaatan just TSI poole....minu jaoks lõpes ok diisel 1.9TDI PD ga ja seda G4 ajastul....ok, ilmselt leidub häid isendeid ka ülemineku perioodist ja vb ka 8v 2.0 TDI nagu golfi vend nimetas. CR vb isegi pakub huvi, aga ingel need roheliste jullad ei kannata pidevaid lühemaid otsi minna(paneme sinna sisse veel Eesti külmad talved ja ma ei kujuta ette kuida näiteks DPF puhul see põletus isegi seal 15km otsa puhul toimima peaks, kui mootor pole oma töötemperatuuri saavutanud???)
TSI mootorid hakkavad 2,0 ist!
Turbotatud mikromootorid on hullem saast kui kõik hädised diisli katsetused vag grupis kokku
TiitRE kirjutas:Huviorbiidis siin üks ´05a. G5 ja mootoriga BKD. Ülal Magnus kirjutab, et kuulub ka "riskigruppi"? Kui see ju algusaastate 2,0 tdi? Millal see 8V siis veel oli vms? Kas BKD on siis 16V?
Vwl on paralleelselt samu diisleid mitu mitu erinevat versiooni 8v ja 16v
Jajah, minu viga, seda mainiti juba ülal kah...jäi kahe silma vahele . Aga k*rt nüüd ei teagi, kas hakata loteriid mängima selle 2.0tdi-ga?
Mina olen praeguse vanakooli ja lolli(ma) kindla Passatiga rahul. Auto on täiesti korras, kuid proua arvab, et auto on välimuselt ajast ja arust
Viimati muutis TiitRE, 31 Aug 2015, 09:26, muudetud 1 kord kokku.
TiitRE kirjutas:Huviorbiidis siin üks ´05a. G5 ja mootoriga BKD. Ülal Magnus kirjutab, et kuulub ka "riskigruppi"? Kui see ju algusaastate 2,0 tdi? Millal see 8V siis veel oli vms? Kas BKD on siis 16V?
Vwl on paralleelselt samu diisleid mitu mitu erinevat versiooni 8v ja 16v
Jajah, minu viga, seda mainiti juba ülal kah...jäi kahe silma vahele . Aga k*rt nüüd ei teagi, kas hakata loteriid mängima selle 2.0tdi-ga?
Mina olen praeguse vanakooli ja lolli(ma) kindla Passatiga rahul. Auto on täiesti korras, kuid proua arvab, et auto on välimuselt ajast ja arust
Pese auto puhtaks, kenad veljed ja rohkem polegi vaja !
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
TiitRE kirjutas:
Jajah, minu viga, seda mainiti juba ülal kah...jäi kahe silma vahele . Aga k*rt nüüd ei teagi, kas hakata loteriid mängima selle 2.0tdi-ga?
Mina olen praeguse vanakooli ja lolli(ma) kindla Passatiga rahul. Auto on täiesti korras, kuid proua arvab, et auto on välimuselt ajast ja arust
Pese auto puhtaks, kenad veljed ja rohkem polegi vaja !
Päris hea! Kujutan ette, kui sellise idee välja pakun, siis on nädal aega olukord "pilt on, häält pole"
KuldarA kirjutas:Soovitan alla 2.0 TSI-sid proovida enne, kui selliseid asju välja hõisata
1.8 TSI B6/B7 kerel liigutab autot päris hästi. B8 Passatil suutsin isegi 1.4 TSI-s positiivsel üllatuda.
Ehk keskmisele inimesele on nende jõudlus täiesti piisav.
Kui meeldib rohkem "pauku", siis see 2.0 mingi imeloom pole.
Tito pidas rohkem silmas töökindlust kui jõudlust ma arvan
Jup, töökindluselt on pisikesed mootorid liiga üle forseeritud ja vajavad tõsisemat remonti juba alla 200k ls juures ( nähtud nii 1,4 kui 1,8 tsi millel kolvid loksuvad sees ls on jäänud 120 ja 180 k vahele) Tehnilises ka nendest 1,4 mootori ikladustest juttu juba olnud
TiitRE kirjutas:
Mina olen praeguse vanakooli ja lolli(ma) kindla Passatiga rahul. Auto on täiesti korras, kuid proua arvab, et auto on välimuselt ajast ja arust
Kui korra sõitaproovid 81 vs. 103kW siis pikalt ei mõtleks.
Mul on manual Octavia 2.0tdi siuke lennuk, et mu dsg ja tpfi'ga passat saab kiirenduses ruttu ära.
TiitRE kirjutas:
Mina olen praeguse vanakooli ja lolli(ma) kindla Passatiga rahul. Auto on täiesti korras, kuid proua arvab, et auto on välimuselt ajast ja arust
Kui korra sõitaproovid 81 vs. 103kW siis pikalt ei mõtleks.
Mul on manual Octavia 2.0tdi siuke lennuk, et mu dsg ja tpfi'ga passat saab kiirenduses ruttu ära.
Kuna sõitma hakkab sellega ikkagi naine, siis pole sest "lennuki efektist" väga lugu . Ma ostaks hea meelega G5-e, millel oleks see 81kw-line vahel