aronlatt kirjutas:...
Sellise süsteemi võiks kuidagi passatile ka saada. Siis ei pea pimedas jälle nuppu keerama, et saaks täis tulesid kasutada.
Neil ülalmainitud volvodel on ju sisselülitatud tehase tulede automaatikaga ka nii, et koos süütega lähevad lähituled, ääre ja numbrituled kohe põlema... Ei pea isegi käima panema. Ja kui kaugtulesid ja armatuurivalgustust tahad, pead tuled peale keerama...
Mis passatile sellist lahendust vaja? Vanematele ülalpool kirjeldatud tööreziimide tekitamine küll eriti keeruline ei ole ju?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Nõme asi on jah, mul hetkel tehtud nii, et raadio töötab vaid siis kui süüde on sees, samuti põlevad siis päevatuled. Kui autos toimetad siis ikka harjunud, et muusika mängib ja sunniviisiliselt pean lülitama alati tuledelüliti parktulede asendisse, et lähituled liialt ei koormaks. Ikka veel ei tea kuidas seda võimalust ära keelata, pinda käib juba.
Matuuu96 kirjutas:Nõme asi on jah, mul hetkel tehtud nii, et raadio töötab vaid siis kui süüde on sees, samuti põlevad siis päevatuled. Kui autos toimetad siis ikka harjunud, et muusika mängib ja sunniviisiliselt pean lülitama alati tuledelüliti parktulede asendisse, et lähituled liialt ei koormaks. Ikka veel ei tea kuidas seda võimalust ära keelata, pinda käib juba.
Miks sul raadio aind syytega mängib? mk4-l keeran yhe sammu võtit ja hakkab makk juba käima, ei pea syyde sees olema.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
aronlatt kirjutas:...
Sellise süsteemi võiks kuidagi passatile ka saada. Siis ei pea pimedas jälle nuppu keerama, et saaks täis tulesid kasutada.
Neil ülalmainitud volvodel on ju sisselülitatud tehase tulede automaatikaga ka nii, et koos süütega lähevad lähituled, ääre ja numbrituled kohe põlema... Ei pea isegi käima panema. Ja kui kaugtulesid ja armatuurivalgustust tahad, pead tuled peale keerama...
Mis passatile sellist lahendust vaja? Vanematele ülalpool kirjeldatud tööreziimide tekitamine küll eriti keeruline ei ole ju?
Saab ka nii panna nagu teie kirjeldate. Tulede lüliti juures pisike sirgepeaga nn kruvi vms. Sellel kolm erinevat astet ja üks aste on selline, et 0 on 0 (süütega või ilma, tuled on kustus) parkide peal põlevad pargid ja tulede asendis ilma süüteta ei põle midagi ja kui süüde sees siis põlevad ka tuled. Ka täis tuled toimivad jne.
Passat b5.5 peale oleks soov sarnast süsteemi saada aga polevat nii lihtne see asi jah.
aronlatt kirjutas:
Saab ka nii panna nagu teie kirjeldate. Tulede lüliti juures pisike sirgepeaga nn kruvi vms. Sellel kolm erinevat astet ja üks aste on selline, et 0 on 0 (süütega või ilma, tuled on kustus) parkide peal põlevad pargid ja tulede asendis ilma süüteta ei põle midagi ja kui süüde sees siis põlevad ka tuled. Ka täis tuled toimivad jne.
Passat b5.5 peale oleks soov sarnast süsteemi saada aga polevat nii lihtne see asi jah.
B5.5-l ju tulede lülitus läbi lüliti, mingit juhtplokki seal toimetamas pole?
Iseenesest oleks maru lihtne see asi nii toimima panna, ainult et vajadus lülitada näiteks tee ääres seistes süüde väljas gabariidid peale komplitseerib pisut asja. Muidugi ääretuled jääks toimima ikka.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Matuuu96 kirjutas:Nõme asi on jah, mul hetkel tehtud nii, et raadio töötab vaid siis kui süüde on sees, samuti põlevad siis päevatuled. Kui autos toimetad siis ikka harjunud, et muusika mängib ja sunniviisiliselt pean lülitama alati tuledelüliti parktulede asendisse, et lähituled liialt ei koormaks. Ikka veel ei tea kuidas seda võimalust ära keelata, pinda käib juba.
Miks sul raadio aind syytega mängib? mk4-l keeran yhe sammu võtit ja hakkab makk juba käima, ei pea syyde sees olema.
Kuna eelmine raadio oli CANbus raadio siis polnudki sellel juhet mis võtaks 12v tagant ära kui võti tagant kisutakse. Seega vedasin ise raadiole juhtme tuledelüliti süütekaablist(hiljem plaan ümber teha otse akult ja relee vahele)
Mu teada Xenon tuled just võtavad vähem voolu võrreldes tava pirnidega. Jah, alguses on vaja nad käima saada, kuid kui nad juba põlevad on nad säästlikumad kui halogeenid.
alkeemik kirjutas:Mu teada Xenon tuled just võtavad vähem voolu võrreldes tava pirnidega. Jah, alguses on vaja nad käima saada, kuid kui nad juba põlevad on nad säästlikumad kui halogeenid.
Rohkem muret valmistab vist sisse-väljalülimistega värdetavalt lühenev pirnide eluiga ning sellest tulenev uute pirnide maksumus.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tänasel päeval need pirnid ei maksa ka teab mis palju. Lihtsalt esimesest postitusest jäi selline asi silma:
Teadagi, et Xenonid tarbivad palju elektrit siis poleks see ilmselt juba akule hea kui süüte keeramisel tuled süttivad ning korraks ilmselt ka auto käivitamisel kustuvad seoses pinge kõikumisega.
romeoD kirjutas:Kusjuures talvel suurte kylmadega soovitataksegi lähituledega aku yles äratada enne starteri andmist
Siin on vist avapostitajal mure selles et väidetavalt xenonite eluiga lüheneb kui need mitu korda käivitamisel sisse-välja lülituvad. Kui õige see väide on ei oska öelda, mul naisel mitte-VW auto, millel samasugune featuur peal ning orig. xenonid juba 10 a. kestavad kenasti.
10a kestnud pirnid on küll omaette tase juba. Korra aastas sõidetakse?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
dellu kirjutas:10a kestnud pirnid on küll omaette tase juba. Korra aastas sõidetakse?
Kindlasti mitte Mitte küll iga päev aga paar-kolm korda nädalas kindlasti. Ma ei tea kes Hondale originaalis pirne toodab (bi-xenonid) aga see on mind ka üllatanud kui pikaealised need on.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Hõõglambi puhul veel kui-da-gi-gi arusaadav, et vaarisa, kes elektrist mitte mütsigi ei jaganud, rääkis pirni kujulisest jubinast aga ksenoon tehnoloogia ja "pirn"... veel kõvemad panevad muidugi veel "LED pirn"... c'mon härrased - diood ehk pooljuht ja "pirn" (???), küsige endalt, mis jama te suust välja ajate ?!
Elame 2016-s, mitte aasta 1900, kus "maalt ja hobusega", ehk mis wtf "pirn" ??? Rääkige/kirjutage ise ja õpetage selgitavalt ka oma lastele, sest muidu on see % peagi suurem, kui 2%. http://www.ohtuleht.ee/757839/eestis-on ... -kirjutada