Etniesi tungival soovil teen teema ära, kuigi häid pilte hetkel veel pole.
Olen juba ca aasta ringi vuranud peerugaasil töötava Passatiga, kuid hiljutine CNG hinnatõus pani mind tegema ratsionaalset otsust ja ostma perre juurde 2000a T4 bussi. Buss on saanud värskenduse väljastpoolt ja näeb välja nagu kirsikook vahukoorega.
Huvitavaks teeb asja see, et buss alustas oma elu Saksamaal mingit sorti politseibussina. Ilmselt päris aktiivset teenistust ei saanud, kuna 2006 tuli Eestisse ca 160k läbisõiduga. Tänaseks on läbisõitu kogunenud ca 312k.
Esimene huvitav asjaolu bussiga tuli ÜV tehes. ABS ja Airbagi tuled ei süttinud vana kellaplokiga, samuti ei toiminud seal ka käsipiduri tuli. Etnies-i abiga sai külge poogitud Passat B5.5 kellaplokk (nuppudega kangi veel pole, näen hetkel ainult ühte ekraani), kuid Airbag ikkagi korrektselt ei sütti. Kas sellel masinal üldse peab see käivitades süttima?
Plaane autoga igasuguseid. Kuiv kero on kunagi jalutama läinud, selle luksuse tahaks esmajärjekorras taastada. Esimese istmerea asemele tahaks midagi ägedat aretada - midagi mälude ja massaažiga näiteks. Mootorit võiks suurema turbo ja pihustitega kostitada. Kärukonks on vaja lisada.
Igatahes, äge!
VW Transporter T4 2.5TDi 75kw '00 - JoosepHenrik
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 21 Mär 2021, 17:01
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
VW Transporter T4 2.5TDi 75kw '00 - JoosepHenrik
- Manused
-
- image.png (1.05 MiB) Vaadatud 5887 korda
Viimati muutis Joosephenrik, 15 Okt 2021, 08:45, muudetud 2 korda kokku.
Sellel teemal on 41 vastust
Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.
Registreeru Logi sisse