Diiselmootorite eluiga

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

maits99
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 04 Juul 2006, 21:51
Asukoht: rapla

Lugemata postitus Postitas maits99 »

On juhtunud ka seda, et turbo annab otsad
Ja turbo ?litus jookseb sisselaske kollektorisse.
Mootoril j?tkub minekut seniks kuni karteris ?li jagub.

krss
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 06 Mär 2007, 03:52
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas krss »

Hmm, mis on need 1.5D ja 1.6D mootori erinevused, millest see s?ltus? Omal ei tule nagu ?htegi praegu p?he...
Mul muidu 2.5D Granadaga juhtus kord nii, et valasin rooliv?imu pumba juurest (mitte mahutisse) liiga palju ?li sisse ja siis k?ivitades (sooja mootoriga) viskas kohe p??rded ca 3000-4000 peale (k?rva j?rgi, st mitte liiga k?rgeks) ja l?ugas k?es umbes pool minutit - niikaua, kuni see ?leliigne ?li sealt ?ra oli p?letatud;D

Jamal
Huviline
Postitusi: 236
Liitunud: 26 Veebr 2008, 23:32
Auto: Golf mk2
Asukoht: Tallinn,Nõmme/Lääne-Viru, Kadrina vald

Lugemata postitus Postitas Jamal »

Mul endal passatil 1.9D ja sellel k?tte j?udmas 400000;) Ja arvan, et v?ib rahulikult s?ita veel 200k, mootor t?itsa reibas, hingab nii nagu peab ja tagant ei tule ka tahma. Mootorisse sisse pole veel tunginud, kuna olukord pole n?udnud seda! Rihmad ja vedelikud said ka alles vahetatud ja ?li mis sealt v?lja tuli oli peaaegu sama kogus mis sai sinna sisse pandud eelmisel ?livahetusel:)
K?ige suurem h?da on see, et k?ik muu hakkab autol l?ppema, nagu n?iteks elektroonika mis vahetevahel jupsib;D

kristjang3
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 25 Mär 2007, 14:09
Auto: Passat
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas kristjang3 »

mul ka kogemusi isa vana passatiga 1.9 diisel
korra lihvitud plokikaant siis oli vict odo 330 tuhhi
paar aastat minu k?es hooldatud ja ei mingi probleemita on l?bitud 450000
ja s?idab veel vabalt ma ei tea kui palju:)

kristjan!

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

onu 1,5d golf1 tegi sama nalja...pidi p?ris edukalt ?lipealt edasi s?itma:)

danny16
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 18 Dets 2009, 08:22
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas danny16 »

Eelmiseks sõiduvahendiks 2001 A6, millel oli ostes ees 176 000 ja müües oli ees miski 240 000 kanti. Enne seda oli mul 1998 aasta Passat, mille müüsin tuttavale ja millel praegu ees peale 270 000. Kummagi mootori juures pole midagi tehtud. Enne müüki uurisin A6 hingeelu VAG 908.1 diagnostikaga. Turbo oli korras, pihustid samuti. Passat sõidab samuti rõõmsalt. Peaasi on õigel ajal õlivahetused teha, rihmavahetusel jälgida, et miskit saasta ei ostaks ja lasta autol enne sõitu soojeneda ja enne väljalülitamist pisut vabakäigul tiksuda.
Praegusel Passatil alles 120 000 ees, selle mootorist pole mõtet midagi rääkida.

2.5vw
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
Telefon: 123456
Auto: vw2.5tdi
Asukoht: Tln
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 2.5vw »

minu autol näitab 369000 ja käib ilusti :P loodan et jamasid ei tule nii pea. 2.5 tdi 99 a Passat.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

Mina ütleks siia kiidulaulu sekka, et tegelikult üle 200t normaalses mõõdus see hüls ei püsi uutel mootoritel tavaliselt. Ja saaledel on 250t peal juba kerged randid sees. 300 peal vända pind kah juba hakkab minema. Niipalju kui neid mootoreid lahti võetud on, siis korraliku sale leiab reaalselt alla 150t sõitnud motoorist (paistab töötanud aga ei ole veel värvi muutnud) ja plokid püsivad mõõdus siis kui hooldus välp ei ületa 10t 12-15t longlifiga algusest peale. Seda siis turbomootooritel. Üldisellt peaks ka Rk teadma, et vw ei suuda valmistad korraliku turbomootori plokki, mis kestaks. Vw minu silmis ehitab autosi mis kestaks 100tkm ja noh kui ta rohkem kestab väga tore, aga neil savi. Seda on näha nii odavast hinnast (teiste saksa konkurentidega võrreldes) kui ka igasugustest kasti ja mootori muredest mida meiiilkuhjaga jagub. Imestan, et tootmises olev dsg on neil "VEEL" Piisavalt suure varuga, et neil ei esined suuri probleeme.

Ja no mineku järgi andke andeks ei saa üldse otsustada mootori seisukorra järgi. See on kõige petlikum asi üldse.

Ja tõepoolest imevad diislid läbi turbo omale õli peale, kui turboga midagi juhtub ja õli hakkab sisselaskesse lekkima. Värske kogemus on intz18-nel.

[Edited on 15-1-2010 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

maxcs
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 18 Sept 2008, 20:03
Telefon: 53895507
Auto: Passat B5 1,9 tdi, Passat B4 1,9 tdi, Passat B3 1.9td, golf mk3 1.9d, Passat B3 1.9d, Jetta mk1 coupe
Asukoht: Võrumaa

Lugemata postitus Postitas maxcs »

Tere! Mul oleks üks küsimus seoses nende läbisõitutega. Endal on golf 3 1.9 47 kw. Seda ma tean et 300000 pealt läheb läbisõit nulli, ning mul näitab praegu umbes 291100km, aga kui süüde siise keerata vilgub läbisõidu koha peal mingi aja IN 02 ja siis tuleb näit ette tagasi. Kunagi ma ühe mehe käest küsisin, et mida see tähendab ja sai vastuseks, et see näitab mitmendat korda see 300000km ette kerib. Küsimus siis, et kas see tegelt ka nii on? Kas mul on läbisõit selle järgi siis umbes 591100km? Või olen millestki hoopis valesti aru saanud:bigsmile:

danny16
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 18 Dets 2009, 08:22
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas danny16 »

See vend tegi küll sinu kulul nalja. Tegelikult on tegemist meeldetuletuskoodiga. Inglise keelt oskad, siis siin jutt:
Service Reminder Indicator (SRI), general information
A Service Reminder Indicator (SRI) -F27- was included on Golf, GTI, Jetta and Cabrio vehicles up to m.y. 1995. The SRI indicates when scheduled vehicle service and maintenance is necessary.
The SRI appears in the odometer display window below the speedometer. When the ignition is switched on, one of the following displays will appear for approx. three seconds indicating the service required:
IN 00 - No service necessary OEL - 7500 mile (12,000 km) or 6-month engine oil change IN 01 - 15,000 mile (24,000 km) or 12-month maintenance (inspection service) IN 02 - 30,000 mile (48,000 km) or 24-month maintenance (inspection service)

[Muudetud: 15-1-2010 danny16]

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

danny 16. Tõlgi ka EESTI keelde se sinu netti paisatud jutt. Tundub küll sedasi et nõu andjad ei taipa tehnikast midagi,kuid saaks ainult googeldada. Küsimusi esitatakse EESTI keeles,paluks vastuseid EESTI keeles.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Lühikokkuvõte eelnevast jutust siis eesti keeles.
Teeninduse vajaduse meeldetuletuse näidik (SRI)- Golf, GTI, Jetta(Vento) ja Cabrio sõidukitel alates 1995. SRI näitab, kas hooldusgraafiku järgne sõiduki hooldus on vajalik. SRI ilmub läbisõidumõõdiku aknas spidomeeterist allpool. Kui süüde sisse lülitatada, siis üks järgmistest näitudest ilmub umbes kolme sekundi jooksul, mis siis näitab teeninduse külastamise vajadust: IN 00 - ei ole vaja, OEL - 7.500 miili (12.000 km) või 6 kuud mootori õlivahetus, IN 01 - 15.000 miili (24.000 km) või 12 kuu hooldus, IN 02 - 30.000 miil (48.000 km) või 24 kuu hooldus.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

danny16
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 18 Dets 2009, 08:22
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas danny16 »

T6nis2 kirjutas:danny 16. Tõlgi ka EESTI keelde se sinu netti paisatud jutt. Tundub küll sedasi et nõu andjad ei taipa tehnikast midagi,kuid saaks ainult googeldada. Küsimusi esitatakse EESTI keeles,paluks vastuseid EESTI keeles.
Mina taipan tehnikast küll, aitäh muretsemast. Inglise keelt vast oskab küll igaüks niipalju, et aru saada, et tegemist on hooldus ja kontrollvälpade meeldetuletusega. See sai mu eelnevas jutus ka ära mainitud.
Kui Sina ei googelda ja kõik vastused Sul peas on - good for You. Mina googeldan tihti ja oskan saadud teadmist konteksti panna.

Vasta

Mine “Diislid”