K: Roolivõim

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Küsimus. Kui roheline on mineraal õli mis siis on ATF DEXRON 2?

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Sünteetiliste lisanditega punane õli.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

G3 1,4 ja sisse läks roheline roolivõimu õli,kuna tegu ju vana autoga...`93a.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Seleta lahti. Kui enne oli sünteetiliste lisanditega ATF. siis hiljem tehti ILMA sünteetiliste lisanditega õli mis lihtsalt värviti (lisandeid polnud) roheliseks,ja mineraal õliks. Mineraal õli on ju ka ATF. Või eksin? Jutt woody-le.

[Muudetud: 30-9-2009 T6nis2]

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Mineral hydraulic fluid ei ole sama asi mis, Dexron 2 ja 3.
Mineraal õlidel, on järelikult mineraalsed lisandid, s.t. voolavus on madalam ja viskoosus suurem. Sünteetilistel on aga vastupidiseks see viidud. Ja põhi probleem selle Dexroniga on see, et tihendid kuluvad tunduvalt kiiremini ja latt hakkab lekkima ka see järel tunduvalt kiiremini. Ja veel, kuna sünteetiliste lisanditega on voolavus parem, siis tuleb teda ka tihedamalt vahetada, sest viskoosus väheneb kiiresti. S.t. õli vananeb kiiremini.
ATF D2 punane ja näiteks on olemas prantslastele mõeödud mineraal õli ehk FLUID LHM.
Ja sul on õigus ATF ka mineraalne, kui pakendi peal niimoodi on ehk kirjas ATF´mineraalne hüdraulikaõli.
Ja ei taha vastata järgmisele küsimusele, a´la, et kas need õlid ei olegi samad? :no:
On sama tootja ja mark, antud juhul ATF aga õli mudel siis teine. Nii lihtne see ongi.

Tarmile, mäletamist mööda peakski käima 1,4 roheline ehk mineraal hüdraulikaõli. Pead ei anna, aga käib ka vist 1.6, aga 1.8 ja üles, seal peaks olema G3 juba pisut vedelam õli, mäletan, sest sai ühel GOLF3 1.8 66 gt otsida õli, kuna omv oilfinder andis special producti. Siis Wiru Autost, toonane VW esindaja Virumaal, andis selle margi ehk ATF DEXRON 2.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Lõpuks ometi asi loksus paika. Pole vaja hirmutada õliga ATF DEXRON 2.

4ratast
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

T6nis2 kirjutas:Vaidlus saaks siis lõpu kui keegi poest küsiks kataloogi järgi õli. Ehk vastab keegi kellel on vastav kataloog. Roheline õli on alates G4-jast.
Lugupeetud kasutaja T6nis2, kas Teil on meelest läinud KÕIK need materjalid mis ma roolivõimu õlide kohta olen siia foorumisse Teie postituste juurde toonud. Jahh foorumi otsing on suht pxxses omadega kuid siin kuskil on minu postitus koos aastaarvudega millal ja millist õli kasutama hakati. Roheline õli sai VAG grupis standardiks juba 80-ndatel aastatel :exclamation: See, et juba saksast tooduna on sees punane õli ei tähenda, et sinna on punene ette nähtud. Keegi on juba varases auto elufaasis pannud sinna punase õli. Mis tingimustel võis õlisid segada ja vahetada on ka mul siia foorumisse juba varem postitatud, nagu näha siis meelde enamus meist ei jäta midagi :lol::lol:

PS. minu golfil polnud õli potsikul mingit kirja :smirk: Ning kork võib vabalt ka musta värvi olla, ning mõnel lausa kuldne või lilla - oleneb maitsest :lol:
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

T6nis2 kirjutas:Võtke varda või siis lapiga õli proov(värvus) õli potsikust ja antke siis teada mis teil on autos kasutuses.
See roheline õli paraku enam peale mõningast kasutamist ei ole enam sugugi nii roheline.

Heiki007
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mai 2007, 17:32
Asukoht: raplamaa

Lugemata postitus Postitas Heiki007 »

Selle katkumise põhjus on lõdva roolivõimu rihm. Endal oli sama jama. Aja auto kanalile ja saada keegi autosse rooli keerama, piilu siis vahepeal kas roolivõimupumba rullik poob vahepeal kinni või mitte, viga tuleb esile ka siis kui auto seisnu ja niikui käivitad siis kohe rooliga lappama. ( eks kõik oleneb kui lõdva ta sul on) mul oli rihm suhteliselt lõdva.
3 minutit ja asi pingtutatud ja korras!
Andestust, et ma pole viitsinud eelnevat õlide teemat lugeda.
Mulle jäi mulje, et küsija pole vastust saanud veel.

Jrv
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 22 Sept 2009, 15:58
Asukoht: Pärnu, Audru, Kõima

Lugemata postitus Postitas Jrv »

No ma igastahes ostsin uue pumba ja uue Rohelise õli ;) Eks vihmaga näha kas poob veel kinni või ei, siis saan edasi kirjutada :smilegrin:

Jrv
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 22 Sept 2009, 15:58
Asukoht: Pärnu, Audru, Kõima

Lugemata postitus Postitas Jrv »

Kõik tiptop, ei jää enam kinni ja ei kärise pump;)

Vasta

Mine “Veermik”