mure golf 3-ga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Tolle ülelöömise peale mõtlesin isegi moment tagasi, et hommikul siis hea niiske tingimus jne, et äkki peksab kuskilt läbi, selle tasuks ka ära tsekkida jah, kuigi ingel [VW Bot: "Keel korda!"] võtku ma olen küünlajuhtmed suht äsja vahetanud, mul on uus süütepool, uued küünlad, poolist tulev juhe on ka maksimaalselt teiste juhtmete ja metalli vastast ära, aga siiski tsekime seda ka
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Puhasta/õlita ära ja asi toimib - 95% kindel:) Tavaliselt hakkavad lukud siis jamama kui tolmu ja õli segu (võrdlemisi tihke ollus) ilmade jahenedes detailide vahele ära hanguvadEliteSoldier kirjutas:No sel juhul võib vedru olla, ka jah põhjuseks aga esmalt kui vahetamiseni sul aega on tee mis suudad et see lukusti liiguks maksimaalselt vabalt, siis väsinud vedrul ka kergem liigutada tedamürr kirjutas:ei ma mõtlen seda mehhanismi just.viga miks kinni jäävad pidi olema ära väsinud vedru.vastab see tõele ei tea.tegelt ma pole uurinud ka kui suur töö see küljest kruvimine on.
viisin auto elektriku juurde ja isegi tema imestuseks ei suuda ta kindlaks teha millest tulenevad vahelejätud.ta pakkus välja et üks asi võib olla halliandur ja teine aju ise.et ajust lihtsalt ei tule poolile info kohale korralikult.näis homme selgub.huvitav mis üks aju võiks ka maksta??
Kett maas, kumm katki!
veiqqq kirjutas:Puhasta/õlita ära ja asi toimib - 95% kindel:) Tavaliselt hakkavad lukud siis jamama kui tolmu ja õli segu (võrdlemisi tihke ollus) ilmade jahenedes detailide vahele ära hanguvadEliteSoldier kirjutas:No sel juhul võib vedru olla, ka jah põhjuseks aga esmalt kui vahetamiseni sul aega on tee mis suudad et see lukusti liiguks maksimaalselt vabalt, siis väsinud vedrul ka kergem liigutada tedamürr kirjutas:ei ma mõtlen seda mehhanismi just.viga miks kinni jäävad pidi olema ära väsinud vedru.vastab see tõele ei tea.tegelt ma pole uurinud ka kui suur töö see küljest kruvimine on.
Kett maas, kumm katki!
õnneks siiamaani kui hommiku oli 7 kraadi külma käisid uksed ilusti.kevadel saigi natuke sodist puhastatud.võimalik et oligi vana õli viga.veiqqq kirjutas:Puhasta/õlita ära ja asi toimib - 95% kindel:) Tavaliselt hakkavad lukud siis jamama kui tolmu ja õli segu (võrdlemisi tihke ollus) ilmade jahenedes detailide vahele ära hanguvadEliteSoldier kirjutas:No sel juhul võib vedru olla, ka jah põhjuseks aga esmalt kui vahetamiseni sul aega on tee mis suudad et see lukusti liiguks maksimaalselt vabalt, siis väsinud vedrul ka kergem liigutada tedamürr kirjutas:ei ma mõtlen seda mehhanismi just.viga miks kinni jäävad pidi olema ära väsinud vedru.vastab see tõele ei tea.tegelt ma pole uurinud ka kui suur töö see küljest kruvimine on.
Kett maas, kumm katki!
Endal sarnane mure, et hommikul ei taha auto käima minna, aga pika käiamise peale läheb, aga siis tahab ka kohe välja surra. Natuke aega hoian gaasi peal, siis jääb käima, aga puterdab tühikäigul. Olen vahetanud lambda anduri, jagaja kaane, rootori ja veast pole lahti ikka saanud. Viga ilmnes nüüd külmemate ilmadega, küttekulu on ka suurenenud nüüd. Mootor on 1.8 66kw. Tahaks teada milles võib viga olla?
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Nii ma leidsin selle külma mootriga urramise põhjustaja üles, nimelt panin käima, ootasin hetkekese, hoidsin gaasi natuke ja moto hakkas vibreerima või urrama. Võtsin temp anduri pistiku tagant ära, tühikäigu töö jäi mootoril samaks, ja kui gaasi andsin enam ei teinud mootor midagi vaid läks normaalselt pöördesse. Panin pistiku külge tagasi andsin gaasi ja jälle hakkas gaasi hoides urrama. Huvitav, kas see on normaalne, või ei ole?
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
Oman ka 1.8 66kw mootoriga autod ja tean et see on suur mure vahet ei ole kas on +15 või -15 mootot ei käi normilt vahe on selles et mootori puksid (kummist osad) on kas pehmed või jäigad.
Olen lausa küünlaid proovinud hommikul vahedada tulemus on 000000
Küsimus siis selline kui mootor on 1.8 66kw ja ABS mootor siis kas on meest kes on selle mure korda saanud?
Olen lausa küünlaid proovinud hommikul vahedada tulemus on 000000
Küsimus siis selline kui mootor on 1.8 66kw ja ABS mootor siis kas on meest kes on selle mure korda saanud?
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
mis andur see radika küljes on mis mootori tööle kaasa aitab?mürr kirjutas:vahetasin siis nüüd radika küljes oleva temp.anduri.kasu ei mitte miskit.hommikuti puterdab ikka .vist pean esindusse pöörduma.mõistus otsas.
mootorile annab ikka infot see mis asub kuskil lõdvikute flantsil. Paar kogemust mis mul nendega, kui nad kutud on, on sellised et auto ei lähe jahedaga üldse käima ja leigema ilmaga kui läks siis jääb puterdama.
viljandi mölamies
nonii...tuleb välja et ei tasu ikka igat meest kuulata.see radika küljes olev andur annab tõesti ventikale käsu ja see lõdvikute juures olev andur on jah vahetamata.elektrik rääkis et tõenäoliselt aju viga.halli andur ka vahetatud.ple enam midagi vahetada.aju saaks aga aint saksast.täpselt sellise nagu praegune on.ei tea ju mis teeb kui erineva koodiga aju panna, kuigi kuigi pärit sama mootoriga masinalt
Kett maas, kumm katki!
Tervis,äki oskate mind siin aidata, mul just siuke mure et külmast peast matsukas ja kui mootor saavutab oma töö temperatuuri (6-10km)siis masin lihtsalt sureb siduri vajutamisel, madalatel pööretel nagu hakkab jõnksutama ka. Kui auto välja sureb siis käivitub koheselt aga ise tööle ei jää ainult nagu üritab ise päästa aga siis ikka kustub! Viga ilmnes just külmade ilmade saabubisega, tegu siis golf2ga mootor on 1,8 16v. puhastasin kõik nähtavadpistikud, jagaja sisu jä näppisin veel nipetnäpet rohkem ei jõudnud. Sellega asi ei muutunud!! oskab keegi öelda kuidas seda tühikäigu mootorit/klappi tuvastada samas puhastada ja kus see temperatuuri andur asub??
Golf 2 16v
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
Re: mure golf 3-ga
ei aidanud klapi puhastamine ega muu andurite vahetamine, asi oli lihtsalt külmas papitükk esivõre taha ja asi timmis!
Golf 2 16v
Re: mure golf 3-ga
ei noh kui juba papitükki peab võre taha toppima siis viga termostaadis.pidevalt on taga suur ring ja mootor ei jõua jahutusvedelikku soojendada.
ning mina ple veel oma veast jagu saanud.tellisin saksast uue aju.samade koodidega nagu autol peal.näis kas on tolku.
ning mina ple veel oma veast jagu saanud.tellisin saksast uue aju.samade koodidega nagu autol peal.näis kas on tolku.
Kett maas, kumm katki!
Re: mure golf 3-ga
mul oli sama jama-golf3 1,8 55kw-puterdas mis kole.Vahetasin temp.anduri ära ja aitas küll,kuni nüüd jälle aasta algul hakkas jälle jamama ja veel hullemini.Hakkasin siis uurima teistest foorumitest,et mis küll aitaks,kuni leidsin vene vw technical side,kus oli kirjas,et ajju on järelikult jäänud veakoodidsisse ja soovitati lihtsalt akujuhe umbes 30minutiks mahavõtta,et see nullib teated ära.Proovisin-ja oh imet-aitaski.Nüüd juba4kuu OK.
Re: mure golf 3-ga
oh mul on aku päevi pealt ära olnud.tolku ei miskit.ikka puterdab tühikäigul.
Kett maas, kumm katki!