mure golf 3-ga

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

just hea mõte, ma proovin ka sama asja millalgi
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Nüüd pimedas vaata kus kohast lööb kõrgepinge üle. Muidugi sel juhul näha kui mootor ikka ,,puterdab,, .

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Tolle ülelöömise peale mõtlesin isegi moment tagasi, et hommikul siis hea niiske tingimus jne, et äkki peksab kuskilt läbi, selle tasuks ka ära tsekkida jah, kuigi ingel [VW Bot: "Keel korda!"] võtku ma olen küünlajuhtmed suht äsja vahetanud, mul on uus süütepool, uued küünlad, poolist tulev juhe on ka maksimaalselt teiste juhtmete ja metalli vastast ära, aga siiski tsekime seda ka
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Eemaldada võiks ka piibu küljes olevad plekk kestad. Need saab ka hiljem tagasi panna,kui viga polnud nendes. Ise neid enam tagasi ei pannud,ei näinud asjal mõtet. Vist mingi raadio häirete jaoks need plekid.

mürr
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 09 Juul 2006, 00:03
Auto: VW PASSAT B5.5 1.8T
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas mürr »

mingi aeg tagasi ma uuris kapotialust kui puterdas.siis ei täheldanud ülelöömist.ja need plekid on ka eemaldatud.
Kett maas, kumm katki!

mürr
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 09 Juul 2006, 00:03
Auto: VW PASSAT B5.5 1.8T
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas mürr »

nii.hommikul uurisin jagajakaant ja rootorit.kuivad oli.valesti ei tundunud miski olevat.siis avastasin et pooli küljest tulev juhe on vigane...peksis üle.ostsin kiirelt uued juhtmed, aga viga on ikka alles.täitsa uskumatu lugu.
Kett maas, kumm katki!

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

ma proovisin ka ära, mul ka mingit ülelöömist ei ole, juhtmed on terved, kõik on oki doki...peab vist leppima selle anomaaliaga :) ongi hea saab lasta autol natuke soojeneda enne sõidu alustamist
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

veiqqq
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 28 Okt 2009, 22:54
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas veiqqq »

EliteSoldier kirjutas:
mürr kirjutas:ei ma mõtlen seda mehhanismi just.viga miks kinni jäävad pidi olema ära väsinud vedru.vastab see tõele ei tea.tegelt ma pole uurinud ka kui suur töö see küljest kruvimine on.
No sel juhul võib vedru olla, ka jah põhjuseks aga esmalt kui vahetamiseni sul aega on tee mis suudad et see lukusti liiguks maksimaalselt vabalt, siis väsinud vedrul ka kergem liigutada teda
Puhasta/õlita ära ja asi toimib - 95% kindel:) Tavaliselt hakkavad lukud siis jamama kui tolmu ja õli segu (võrdlemisi tihke ollus) ilmade jahenedes detailide vahele ära hanguvad

mürr
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 09 Juul 2006, 00:03
Auto: VW PASSAT B5.5 1.8T
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas mürr »

viisin auto elektriku juurde ja isegi tema imestuseks ei suuda ta kindlaks teha millest tulenevad vahelejätud.ta pakkus välja et üks asi võib olla halliandur ja teine aju ise.et ajust lihtsalt ei tule poolile info kohale korralikult.näis homme selgub.huvitav mis üks aju võiks ka maksta??
Kett maas, kumm katki!

mürr
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 09 Juul 2006, 00:03
Auto: VW PASSAT B5.5 1.8T
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas mürr »

veiqqq kirjutas:
EliteSoldier kirjutas:
mürr kirjutas:ei ma mõtlen seda mehhanismi just.viga miks kinni jäävad pidi olema ära väsinud vedru.vastab see tõele ei tea.tegelt ma pole uurinud ka kui suur töö see küljest kruvimine on.
No sel juhul võib vedru olla, ka jah põhjuseks aga esmalt kui vahetamiseni sul aega on tee mis suudad et see lukusti liiguks maksimaalselt vabalt, siis väsinud vedrul ka kergem liigutada teda
Puhasta/õlita ära ja asi toimib - 95% kindel:) Tavaliselt hakkavad lukud siis jamama kui tolmu ja õli segu (võrdlemisi tihke ollus) ilmade jahenedes detailide vahele ära hanguvad
Kett maas, kumm katki!

mürr
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 09 Juul 2006, 00:03
Auto: VW PASSAT B5.5 1.8T
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas mürr »

veiqqq kirjutas:
EliteSoldier kirjutas:
mürr kirjutas:ei ma mõtlen seda mehhanismi just.viga miks kinni jäävad pidi olema ära väsinud vedru.vastab see tõele ei tea.tegelt ma pole uurinud ka kui suur töö see küljest kruvimine on.
No sel juhul võib vedru olla, ka jah põhjuseks aga esmalt kui vahetamiseni sul aega on tee mis suudad et see lukusti liiguks maksimaalselt vabalt, siis väsinud vedrul ka kergem liigutada teda
Puhasta/õlita ära ja asi toimib - 95% kindel:) Tavaliselt hakkavad lukud siis jamama kui tolmu ja õli segu (võrdlemisi tihke ollus) ilmade jahenedes detailide vahele ära hanguvad
õnneks siiamaani kui hommiku oli 7 kraadi külma käisid uksed ilusti.kevadel saigi natuke sodist puhastatud.võimalik et oligi vana õli viga.
Kett maas, kumm katki!

kuldar18
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 04 Mai 2009, 06:41
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas kuldar18 »

Endal sarnane mure, et hommikul ei taha auto käima minna, aga pika käiamise peale läheb, aga siis tahab ka kohe välja surra. Natuke aega hoian gaasi peal, siis jääb käima, aga puterdab tühikäigul. Olen vahetanud lambda anduri, jagaja kaane, rootori ja veast pole lahti ikka saanud. Viga ilmnes nüüd külmemate ilmadega, küttekulu on ka suurenenud nüüd. Mootor on 1.8 66kw. Tahaks teada milles võib viga olla?

mürr
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 09 Juul 2006, 00:03
Auto: VW PASSAT B5.5 1.8T
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas mürr »

ps saadetud
Kett maas, kumm katki!

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Nii ma leidsin selle külma mootriga urramise põhjustaja üles, nimelt panin käima, ootasin hetkekese, hoidsin gaasi natuke ja moto hakkas vibreerima või urrama. Võtsin temp anduri pistiku tagant ära, tühikäigu töö jäi mootoril samaks, ja kui gaasi andsin enam ei teinud mootor midagi vaid läks normaalselt pöördesse. Panin pistiku külge tagasi andsin gaasi ja jälle hakkas gaasi hoides urrama. Huvitav, kas see on normaalne, või ei ole?
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228

Lugemata postitus Postitas 109ase »

Oman ka 1.8 66kw mootoriga autod ja tean et see on suur mure vahet ei ole kas on +15 või -15 mootot ei käi normilt vahe on selles et mootori puksid (kummist osad) on kas pehmed või jäigad.
Olen lausa küünlaid proovinud hommikul vahedada tulemus on 000000
Küsimus siis selline kui mootor on 1.8 66kw ja ABS mootor siis kas on meest kes on selle mure korda saanud?

raiku
Huviline
Postitusi: 1676
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
Telefon: 5214714
Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas raiku »

mürr kirjutas:vahetasin siis nüüd radika küljes oleva temp.anduri.kasu ei mitte miskit.hommikuti puterdab ikka .vist pean esindusse pöörduma.mõistus otsas.
mis andur see radika küljes on mis mootori tööle kaasa aitab?

mootorile annab ikka infot see mis asub kuskil lõdvikute flantsil. Paar kogemust mis mul nendega, kui nad kutud on, on sellised et auto ei lähe jahedaga üldse käima ja leigema ilmaga kui läks siis jääb puterdama.
viljandi mölamies

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Radika küljes olev andur annab ainult ventikale käsu, et see ullike teaks millal käima minna.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

mürr
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 09 Juul 2006, 00:03
Auto: VW PASSAT B5.5 1.8T
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas mürr »

nonii...tuleb välja et ei tasu ikka igat meest kuulata.see radika küljes olev andur annab tõesti ventikale käsu ja see lõdvikute juures olev andur on jah vahetamata.elektrik rääkis et tõenäoliselt aju viga.halli andur ka vahetatud.ple enam midagi vahetada.aju saaks aga aint saksast.täpselt sellise nagu praegune on.ei tea ju mis teeb kui erineva koodiga aju panna, kuigi kuigi pärit sama mootoriga masinalt
Kett maas, kumm katki!

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Anna aju pealt kood, äkki saan aidata. Oli ka 1.8 66 kw monopritse, küll Passat, aga mootorid peaksid ühed olema.
Igal juhul, anna kood ja vaatan järgi...
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

golf91
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 06 Juul 2009, 22:20
Auto: golf 2
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas golf91 »

Tervis,äki oskate mind siin aidata, mul just siuke mure et külmast peast matsukas ja kui mootor saavutab oma töö temperatuuri (6-10km)siis masin lihtsalt sureb siduri vajutamisel, madalatel pööretel nagu hakkab jõnksutama ka. Kui auto välja sureb siis käivitub koheselt aga ise tööle ei jää ainult nagu üritab ise päästa aga siis ikka kustub! Viga ilmnes just külmade ilmade saabubisega, tegu siis golf2ga mootor on 1,8 16v. puhastasin kõik nähtavadpistikud, jagaja sisu jä näppisin veel nipetnäpet rohkem ei jõudnud. Sellega asi ei muutunud!! oskab keegi öelda kuidas seda tühikäigu mootorit/klappi tuvastada samas puhastada ja kus see temperatuuri andur asub??
Golf 2 16v

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

Golf kuidas su lambda andur elab ???


Ja mürr mul sama jama aga asi oli õhulugejas . proovisin ka igasuguseid juhtmeid asju vahetada ei miskit ja rootor jagaja paindub peal sedal oksutasin ka ja korras.

golf91
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 06 Juul 2009, 22:20
Auto: golf 2
Asukoht: Tallinn

Re: mure golf 3-ga

Lugemata postitus Postitas golf91 »

ei aidanud klapi puhastamine ega muu andurite vahetamine, asi oli lihtsalt külmas papitükk esivõre taha ja asi timmis!
Golf 2 16v

mürr
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 09 Juul 2006, 00:03
Auto: VW PASSAT B5.5 1.8T
Asukoht: Tartu

Re: mure golf 3-ga

Lugemata postitus Postitas mürr »

ei noh kui juba papitükki peab võre taha toppima siis viga termostaadis.pidevalt on taga suur ring ja mootor ei jõua jahutusvedelikku soojendada.
ning mina ple veel oma veast jagu saanud.tellisin saksast uue aju.samade koodidega nagu autol peal.näis kas on tolku.
Kett maas, kumm katki!

luttam
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 17 Mär 2009, 16:38
Asukoht:

Re: mure golf 3-ga

Lugemata postitus Postitas luttam »

mul oli sama jama-golf3 1,8 55kw-puterdas mis kole.Vahetasin temp.anduri ära ja aitas küll,kuni nüüd jälle aasta algul hakkas jälle jamama ja veel hullemini.Hakkasin siis uurima teistest foorumitest,et mis küll aitaks,kuni leidsin vene vw technical side,kus oli kirjas,et ajju on järelikult jäänud veakoodidsisse ja soovitati lihtsalt akujuhe umbes 30minutiks mahavõtta,et see nullib teated ära.Proovisin-ja oh imet-aitaski.Nüüd juba4kuu OK.

mürr
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 09 Juul 2006, 00:03
Auto: VW PASSAT B5.5 1.8T
Asukoht: Tartu

Re: mure golf 3-ga

Lugemata postitus Postitas mürr »

oh mul on aku päevi pealt ära olnud.tolku ei miskit.ikka puterdab tühikäigul.
Kett maas, kumm katki!

Vasta

Mine “Mootor”