Passat 00, 1.9td 85kW käivitamisel raskused

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

On ka lahendus käes? Aga ma ei pannud tähele, et keegi oleks soovitanud akut ja laadimist kontrollida? Endal nüüd nende viimaste päevade külmadega kogemus käes.
copilot kirjutas:Kirjutaks kah oma diisli kogemusest, mille sain nüüd maal käies. Auto seisis 2 ööpäeva ja öösel langes temp vähemalt -30C. Ennem kui masin nii kauaks seisma jäi, oli käivitamisel külma nii -15C, läks pmt poolest pöördest. Peale pikemat seismist käu käu ja temp oli ~-17C, ei aidanud ka 2 korda eelsüüdet andmist, akul ei olnud lihtsalt jõudu, sest isegi ei lubanud.3 korda proovisin ~5 sec käiata,kuid sai siis toodud täkud ja käivitatud stardiga, paugupill(ise ka imestasin, arvestades et läbisõit 265tkm). Seega eeldan, et AKU nõrk, kuigi poolteist aastat vana, mis tähendab, et arvatavasti pole laadimisega kõik ok, kas mingi juhtme viga, pingeregulaator v siis genekas(mis vähetõenäoline). Kusjuures kui sai nädal tagasi korra sõbra läpakaga oma Vagcom kaablit proovitud, andis ka ühe veateate:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Pole aga seni põhjust olnud kontrollida seda, kas laadimine ikka toimib nii nagu peaks, sest varem, kui olen iga päev sõitnud nii 20km, on läinud samuti -17C käima, kuigi veidi vaevalisemalt kui soojema ilma puhul(tav mootor teinud nii 2 v 3 pööret ja siis käib ja ilma mitu korda eelsüüte andmist). Eelsüütekad kontrollitud ja korras. Eks õli(5w40) ei ole kah enam see, mis olema peaks(juba 10tkm sõidetud ja tahab varsti vahetamist).

Nii et kontrolli üle laadimine ja aku enda olukord, kui ikka mitu korda kelluks lastud ja peale selle vaevelnud alalaadimise all, pole ime et peesse lähevad ja külmaga koolevad. Ja õli peaks kah olema sellise tembi juures korralik. ning juhtmeühendused geneka ja aku ning aku ja starteri vahel. Või on midagi, mis auto seistes sööb liiga palju elektrit ja ongi hommikuks aku nõrk.:rolleyes:
Diesel Power KEEPS ME GOING

andu666
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 27 Nov 2005, 07:13
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas andu666 »

Ax1600 kirjutas:Nimelt mida külmemaks on ilmad läinud, seda kauem peab hommikuti käiama, ennem kui käima saan. Ülejäänud päeva siis toimib korralikult. Järgmisel hommikul sama jama. Filter vahetatud. Ehk mootor juba kulunud? 330000 kukil juba.
Kas said korda?

Vasta

Mine “Diislid”