Ütlen ka sõna sekka.
Kas mootor on ikka kobe. Tuttav just vahetas mootori ära, kuna vana ei läinud käima. Lükates läks, starterist üldsegi mitte.
Lihtsalt ei lähe käima. 1,6td 51kW
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
- Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
- Asukoht: Pärnu/Viljandi
Kahtlustati käbi viga, et vända otsas liikus. Käbi liikus miski 3mm, kui niisama otsa panin. Vahetasin käbi ära, istus väga ilsuti jäigalt otsa, kuid ikka mitte matsugi. Käima tõmmates läks laksust käima, kuid ajab valget ja tundub, et süüde hiline. Käiates on selline tunne, et kohe kohe tahaks nagu minna. Kahtlustangi nüüd, et äkki on mootor ikkagi liiga hõre. Rohkem mul ideid pole,et mis võib veeel valesti olla. Märgid täpselt paigas! On kellelgi veel sarnast kogemust?? Või mootor maha ja juppideks??
Või kui kellelgi on kella, mõõdaks kõigepealt rõhud ära? Võiks asuda siis Pärnus või Viljandis.

Vanakool
Tre
Oled sa testinud ja kindel, et eelsüüte küünlad toimivad? 1. et relee rakendudes jõuab toide küünaldele ja 2. et _kõik_ küünlad hõõguma hakkavad?
Kui ei ole kindel, siis uuri järgi ja anna teada - siiani ei ole sa selle kohta konkreetset infi andnud. Ja kui juhtumisi ei tööta (osagi neist), siis ongi täpselt sellised sümptomid - starterist ei pruugi minna, lonkab, valge diisliaur seni kuni silindrid piisavalt soojaks saavad ja tööle hakkavad. Ja tõmmates läheb käima sest õhk silindris surutakse kiiremini kokku ja kuumeneb selle tõttu rohkem.
Kui sa sel ajal ei vaadanud kui pihustid maas olid (nagu ennist kirjutasin) siis nüüd on seda palju tüütum teha. Teisalt sii paras aeg 2 kärbest korraga lüüa - kompressioon samal ajal ära mõõta. Kuigi...
Mul on sama mootoriga buss ja ka küllalt kulunud, kuid kompressioon on veel normi piires. Ka ilma kerge eelsüüteta ja süütenurka varasemaks tõmbamata ei taha käivituda, isegi poolleige mootoriga. Samas koos eelsüütega ja varasema nurgaga läheb vabalt ka -10 käima (külmemaga pole proovida saanud).
G
Oled sa testinud ja kindel, et eelsüüte küünlad toimivad? 1. et relee rakendudes jõuab toide küünaldele ja 2. et _kõik_ küünlad hõõguma hakkavad?
Kui ei ole kindel, siis uuri järgi ja anna teada - siiani ei ole sa selle kohta konkreetset infi andnud. Ja kui juhtumisi ei tööta (osagi neist), siis ongi täpselt sellised sümptomid - starterist ei pruugi minna, lonkab, valge diisliaur seni kuni silindrid piisavalt soojaks saavad ja tööle hakkavad. Ja tõmmates läheb käima sest õhk silindris surutakse kiiremini kokku ja kuumeneb selle tõttu rohkem.
Kui sa sel ajal ei vaadanud kui pihustid maas olid (nagu ennist kirjutasin) siis nüüd on seda palju tüütum teha. Teisalt sii paras aeg 2 kärbest korraga lüüa - kompressioon samal ajal ära mõõta. Kuigi...
Mul on sama mootoriga buss ja ka küllalt kulunud, kuid kompressioon on veel normi piires. Ka ilma kerge eelsüüteta ja süütenurka varasemaks tõmbamata ei taha käivituda, isegi poolleige mootoriga. Samas koos eelsüütega ja varasema nurgaga läheb vabalt ka -10 käima (külmemaga pole proovida saanud).
G