K: Murdnud rattapolt

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

sillu7 kirjutas:Käitu järgmiselt: lased poldi ümbert gaasipõletiga kuumaks, ning siis puurid suurema puuriga, ja surud kõvasti peale. Kui puur haakub ja laastu hakkab võtma siis ta nö. keerab poldi kinni ja tuleb see jupike teiseltpoolt välja.
Pigem juba keevitada poldile midagi otsa suurema vooluga.
Igasugune kuumutamine voib metallis tekkitada ebavajalikke pingeid, lisaks kuna sa ei kuumuta tervet detaili siis voib toimuda kas osaline karastumine voi loomutamine mis omakorda voib tekkidada suht kergelt detaili purunemise. Ise sellist asja ei teeks.

sillu7
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 19 Nov 2005, 20:06
Asukoht: Tartu

Re:

Lugemata postitus Postitas sillu7 »

Monah kirjutas:
sillu7 kirjutas:Käitu järgmiselt: lased poldi ümbert gaasipõletiga kuumaks, ning siis puurid suurema puuriga, ja surud kõvasti peale. Kui puur haakub ja laastu hakkab võtma siis ta nö. keerab poldi kinni ja tuleb see jupike teiseltpoolt välja.
Pigem juba keevitada poldile midagi otsa suurema vooluga.
Igasugune kuumutamine voib metallis tekkitada ebavajalikke pingeid, lisaks kuna sa ei kuumuta tervet detaili siis voib toimuda kas osaline karastumine voi loomutamine mis omakorda voib tekkidada suht kergelt detaili purunemise. Ise sellist asja ei teeks.

Ei saa mitte mainimata jätta, mis sest et vana teema.
Kas keevitamisel ei kuumene detail ja seda suure vooluga :D?
Isegi kui ainult polti üritad keevitada, kuumeneb ka ümbrus.. aga vahet pole,mis ma vaidlen, siin nii kogenud mehed raisk.
Metallist :D

Vasta

Mine “Veermik”