hmm...nii inimestel neid p*rrseid lohku tõmmatakse, ja nii palju kui mina aru sain siis ikkagi tegu geomeetriaga, mis kinni, ja muide, õli tuleb sul sinna karterituulutusest, kuigi see peaks seal ära põlema, sest kuumus veits suur seal ju. Kui kinni jääks turbo enda võll või kuidas seda nimetada, siis ikkagi viga võlli puksides, mis tähendanuks minu meelest seda, et oleks söönud õli ikka räigelt, samuti oleks suitsenud ropult ja kuidas üldse siis turbo enda labad korpuses polnud? minu jaoks selline seletus väga ebaloogiline ja minu mõistus ei taha hetkel aru saada mis ja kus siis täpsemalt viga oli? Ainuke mis olla sai siis, geomeetria labad ei liikunud. Ja selle puhastamine tallinas oleks läinud 2-2,5.- k EEKu:no:jaan88 kirjutas:no täna sai siis auto tartusse ära viidud,viga oli ikkagi selles,et turbo osa kus see õlitõke ja seib on vist(pole suur asjatundja),et see seib oli kinni ja õli sinna vahele immitsenud ja ära tahmanud,et turbo poos kinni kohati,täna viisin ja homme kätte,remont 5700 eeku ja asi korras,küsisin vea koodide kohta ka,aga jäädi selle koha pealt napisõnalisex:)
aidake 1,9 tdi turbo jamab,98 a
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Diesel Power KEEPS ME GOING
minu ühel sharanil mis on 66kw ja millel pole turbol muutuvaid labasid näitas ka boschi tester viga 023F.
http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid369538
[Muudetud: 10-2-2010 hunt54]
http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid369538
[Muudetud: 10-2-2010 hunt54]
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
nuh jah, vb spets testritel teised koodi numbrid, kuid antud moto siis muutuva geomeetriaga, ja 5700.- mulle jääb mõistatuseks mille eest raha küsiti, kuidas saab turbo enda labad(st siis võll) kinni jääda ja samal ajal rõhku toota???? ja selgituse järgi siis puhastati ära ikkagi geomeetria.hunt54 kirjutas:minu ühel sharanil mis on 66kw ja millel pole turbol muutuvaid labasid näitas ka boschi tester viga 023F.
http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid369538
[Muudetud: 10-2-2010 hunt54]
Diesel Power KEEPS ME GOING
no tartusse viies arvestasin 2,5 kiloga nii nag oli jutt et puhastamine,kuid pärast selgus et puksid ja asjad olid ka ära vahetatud ja summaks 5700,et ei ole turbode koha pealt seline asja tundja,esimene auto turboga ja ei osanud vastu ka midagi vaielda,maksin pappi ära ja vea kood ja asjad olid välja prinditud,need ma siia ka panin,järgi minnes küsisin et mis töid tehti,öeldi et sul on praktiliselt kõik uus turbo seest,kusjuures ennem ta õli ei söönud!copilot kirjutas:nuh jah, vb spets testritel teised koodi numbrid, kuid antud moto siis muutuva geomeetriaga, ja 5700.- mulle jääb mõistatuseks mille eest raha küsiti, kuidas saab turbo enda labad(st siis võll) kinni jääda ja samal ajal rõhku toota???? ja selgituse järgi siis puhastati ära ikkagi geomeetria.hunt54 kirjutas:minu ühel sharanil mis on 66kw ja millel pole turbol muutuvaid labasid näitas ka boschi tester viga 023F.
http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid369538
[Muudetud: 10-2-2010 hunt54]
no nii pea jh ei tahaks siukest remonti ette võtta,et õigel ajal õli vahetada,aga öeldi ka nii et kui sõiy lõpetada,et autol paar minti lasta autol koha peal töötada,et jahutab turbo mahatobimarg kirjutas:No siis on arusaadav, et kui turbo juba puhastamiseks laiali oli, siis vahetati ühtlasi ka puksid ära. Siis see raha läks isegi vist asja ette. Kohtle siis oma uuestisündinud turbot heaperemehelikult:)
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
See kohapeal käimine pole minu meelest väga oluline kui viimase kilomeetri rahulikult võtad, diislil ei ole väljalaskes temperatuurid nii kõrged ka kui bensukal, et midagi liialt kuumaks ajada. Kui pedaali peal elada, eks siis tuleks jah natuke tiksuda lasta kohapeal. Sama ka külmalt sõitma hakkamisega, et enne kui temp ei ole paar kriipsu tõusnud, ei tasu paarutama hakata.
Re: aidake 1,9 tdi turbo jamab,98 a
To: copilot & tobimarg
Lugesin seda teemat ning minu masinalt täpselt sama viga. Tegu siis Audi A3 1.9 tdi 81 kw (muutuva geomeetriaga turbo). VNT actuator klapp oli kinni. Peale puhastamist oli viga mõneks ajaks kadunud, kuid viimasel ajal on taas maanteesõidul esinenud. Mootor läheb limp mode´i (süüte välja keerates viga kaob kuni järgmise korrani). Prooviksin alguses selle vaakumklapi ära vahetada. Copilot mainis, et uus klapp maksab ca 1000 eeku. Kust seda klappi saab? Forsis näiteks eraldi ei müüdud. Teine variant on ka N75 klapp, kuid arvan ise, et viga on vaakumklapis (VNT actuator).
Lugesin seda teemat ning minu masinalt täpselt sama viga. Tegu siis Audi A3 1.9 tdi 81 kw (muutuva geomeetriaga turbo). VNT actuator klapp oli kinni. Peale puhastamist oli viga mõneks ajaks kadunud, kuid viimasel ajal on taas maanteesõidul esinenud. Mootor läheb limp mode´i (süüte välja keerates viga kaob kuni järgmise korrani). Prooviksin alguses selle vaakumklapi ära vahetada. Copilot mainis, et uus klapp maksab ca 1000 eeku. Kust seda klappi saab? Forsis näiteks eraldi ei müüdud. Teine variant on ka N75 klapp, kuid arvan ise, et viga on vaakumklapis (VNT actuator).
Viimati muutis rain87, 15 Okt 2010, 10:28, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: aidake 1,9 tdi turbo jamab,98 a
N75 testimiseks võid proovida selle ära korraks ära vahetada EGR-i solenoidiga, peaks vist samasugused jubinad olema. Vaakumvoolikud on muidugi suht kõvasti kinni klapi küljes, endal loobusin neid ära tirimast kui ükskord proovima hakkasin. Kuigi ma ise kahtlustaks ka ikka VNT acutatorit.Kui on olemas vaakumpump siis saab muidugi proovida turbo actuatorile vaakumi tekitamist ja siis on näha kas ta liigub kogu ulatuses ja hoiab vaakumit kinni. Sisuliselt saab ka arvutiga klapi liikuma panna ja siis ta hoiab ka mingi 10 sekundit sundasendit ja liigutab klappi teatud intervalliga. Siis oleks näha kas poob kuskilt kinni. Kus asud muidu?
Re: aidake 1,9 tdi turbo jamab,98 a
Nädalavahetusel vahetan N75 solenoidid. Arvutiga klapi liikuma panemise võimalus on mul olemas. Teen testi esimesel võimalusel. Sellegipoolest võib olla nii, et mõnikord VNT actuator töötab normaalselt ja mõnikord mitte. Kergem on osta uus ning juhul kui see ei aita siis on arvatavasti turbo seest mustust täis ning geomeetriat ei muudeta õigesti. Oskad sa soovitada, kust saaks uue toimiva VNT actuatori? Siiani on otsingud olnud tulutud. On sul äkki endal mõni toimiv klapp olemas?
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: aidake 1,9 tdi turbo jamab,98 a
Selles osas kahjuks aidata ei oska, mul on ainutl üks toimiv actuator ja see on kapoti all:) Aga kas oled uurinud turbodele spetsialiseeruvatest fimadest? Või ka e-bayst on neid saadud nagu kuulnud olen. Valdavalt need jah siiski liikvel koos turboga..
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: aidake 1,9 tdi turbo jamab,98 a
Uurisin veidi....saab osta ka eraldi, varuosakoodi ei mäleta peast, aga saksa autos hinnaks 2500.- kanti. Forsist võid kah uurida, ehk seal odavam. Muidu välismaistest foorumistest on meelde jäänud, et eesti rahasse ümber arvutatuna peaks saama osta ka suts üle kilo EEK u, aga jah, see siis kas e bays t tellides v mõnest välismaisest netipoest.
koos turboga oleks asi ikka mitu korda kallim.
koos turboga oleks asi ikka mitu korda kallim.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: aidake 1,9 tdi turbo jamab,98 a
Tänan Teid vajaliku info eest. Diagnostika käigus selgus, et turbo toodab ülerõhku. Vahetasin ära N75 solenoidid ning vaakumvoolikud, kuid see probleemi ei lahendanud. Puhastasin VNT actuatori, kuid ka see ei aidanud. Puhastasin (1 purk brake cleanerit), õlitasin ja liigutasin korduvalt üles-alla (ca. 15 min) turbo ja VNT actuatori ülemineku hooba ning see lahendas probleemi. Tean, et probleem ei ole lõplikult kadunud, sest ülemineku hoova liikumine on endiselt takistatud ja probleem on siiski turbo sisene. Aitab ainult turbo sisene puhastus või uue turbo paigaldus. Hetkel on nii, et mootor ei lähe "limp/safe mode´i", sest rõhu erinevus ei ole nii suur kui see oli varem. Peale kiirendust, lastes gaasi lahti, näitab rõhuks ca. 1,2-1,3 bar´i aga peaks olema ca. 1 bar. Kiirendades on rõhk normis.
Antud juhul jätan asja pooleli kuni järgmise korrani kui viga esineb. Usun, et väike ülerõhk on ei ole kahjulik, nüüd saab "tuunitud" autoga kiirendama minna
Antud juhul jätan asja pooleli kuni järgmise korrani kui viga esineb. Usun, et väike ülerõhk on ei ole kahjulik, nüüd saab "tuunitud" autoga kiirendama minna

-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Kontakt:
Re: aidake 1,9 tdi turbo jamab,98 a
kuhu sa seda breake cleanerit lasid kui küsida tohib ??
ja kui kergelt see pulk seal all liikuma üldse peab ??
mul käib päris raskelt see, huvitav kas ootab ka selline asi ees nagu sul.


http://tibbudmed.ru/ecfda
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: aidake 1,9 tdi turbo jamab,98 a
To rain87: Hmm...selle N75 ja vaakumvooliku vahetamine oli sul siis asjatu...nende toimimise oleks saanud kaabli abil kindlaks teha, ehk kui ostsid uue, siis maha visatud raha. Aga jah, eeldan et jääb kinni kuskil ülemises asendis ehk kui varras peaks liikuma VNT klapist väljapoole ja sellega muutma geomeetria labade nurka järsemaks, et turbiini pöörlemise kiirust vähendada
Uus turbo on samuti mõttetu raha tuulde loopimine. Kui oled hakkaja mees st tehnilist taipu ja kogemust veidi ikka on ja ka koht ja vahendid olemas selleks tööks, siis netist leiab õpetusi kah kuidas geomeetriat ise puhastada. Kui lased teha, siis kuskil ~2 kilo EEK u selle töö hind. uus turbo ikka mitu mitu korda kallim ja kasutatud heal juhul 2-3 korda kallim.
To 2.5vw: Käib ikka päris raskelt kui varras geomeetriaga ühendatud. Et käega suruda, peavad olema ikka väga tugevad näpud.
Ja et seda kinni jäämist vältida, siis paar korda nädalas töösooja motoga mõned kiirendused peaaegu punaseni välja ei tee paha. ja käiguvahetused 2500 RPM i kandis, mitte kogu aeg alla 2000, sest turbs ei jõua muidu korralikult puhuma hakatagi ja geomeetria ei saa kah pidevat ja täies ulatuses liigutamist ja ongi kinni tahmamine tulemuseks. Ise lasen ikka 3 korda nädalas 2. ja 3. käik ja vähemalt 3500-4000 RPM.
Uus turbo on samuti mõttetu raha tuulde loopimine. Kui oled hakkaja mees st tehnilist taipu ja kogemust veidi ikka on ja ka koht ja vahendid olemas selleks tööks, siis netist leiab õpetusi kah kuidas geomeetriat ise puhastada. Kui lased teha, siis kuskil ~2 kilo EEK u selle töö hind. uus turbo ikka mitu mitu korda kallim ja kasutatud heal juhul 2-3 korda kallim.
To 2.5vw: Käib ikka päris raskelt kui varras geomeetriaga ühendatud. Et käega suruda, peavad olema ikka väga tugevad näpud.
Ja et seda kinni jäämist vältida, siis paar korda nädalas töösooja motoga mõned kiirendused peaaegu punaseni välja ei tee paha. ja käiguvahetused 2500 RPM i kandis, mitte kogu aeg alla 2000, sest turbs ei jõua muidu korralikult puhuma hakatagi ja geomeetria ei saa kah pidevat ja täies ulatuses liigutamist ja ongi kinni tahmamine tulemuseks. Ise lasen ikka 3 korda nädalas 2. ja 3. käik ja vähemalt 3500-4000 RPM.
Viimati muutis copilot, 19 Okt 2010, 22:06, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Kontakt:
Re: aidake 1,9 tdi turbo jamab,98 a
no sellest saan aru jah et peab vahest puid alla panema
ja seda saab ka tehtud, ma lihtsalt mõtlen et see varras liigub seal päris raskelt ja idee järgi peax ta lihtsamalt ju liikuma. kuidas muidu see n75 ( väike jubin ) seda üldse liigutada jõuax. mul 2 näpuga tirimisel probleeme 


http://tibbudmed.ru/ecfda
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: aidake 1,9 tdi turbo jamab,98 a
Kusjuures ei ole asi päris nii must-valge, et peaks liikuma kergelt. Eeldasin ise ka seda. Näpuga surudes aga on tunda, et varras liigub väga rakselt, ja seda ka korras VNT mehhanismiga, mida ta mul on, rõhk kattub arvuti järgi täpselt aju soovituga. Actuatori sees on vedru mis tekitab vaakumile vastusurve ja see vedru on päris jõuline järielikult. Samas, kui arvutiga süsteem tööle sündida siis liigub kõik väga kergelt ja sujuvalt, seega vaakumi jõudu ei tasu alahinnata. Kui actuator turbo hoova küljest lahti lasta (sel mingi klambri ja mutriga süsteem vist) siis peaks olema oluliselt lihtsam geomeetriat liigutada, nii saab ka kindlasti mingiks ajaks asja toimima kui teda seal nii kaua kangutada kui tahma lahti murendab geomeetria ümbert.
Netis liigub palju infot ka turbo keemilise puhastamise kohta, ehk siis turbot ei võeta sel juhul maha, vaid lastakse ülevalt EGR-i august brake-cleaneri laadseid vedelikke turbo kuuma poolde, lastakse liguneda, liigutatakse pidevalt hooba, korratakse protseduuri. Väljaslase tuleb muidugi siis turbo küljest lahti päästa, et sealt kaudu jääkproduktid välja lasta.
Teema selle kohta siin: http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... l+cleaning" onclick="window.open(this.href);return false;
Netis liigub palju infot ka turbo keemilise puhastamise kohta, ehk siis turbot ei võeta sel juhul maha, vaid lastakse ülevalt EGR-i august brake-cleaneri laadseid vedelikke turbo kuuma poolde, lastakse liguneda, liigutatakse pidevalt hooba, korratakse protseduuri. Väljaslase tuleb muidugi siis turbo küljest lahti päästa, et sealt kaudu jääkproduktid välja lasta.
Teema selle kohta siin: http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... l+cleaning" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: aidake 1,9 tdi turbo jamab,98 a
N75 solenoidid lihtsalt vahetasin ümber, mitte ei ostnud uut. Vaakumvoolik maksis 50 krooni ning brake cleaner sama palju. Selles osas on "copilotil" õigus, et varras liigub halvasti just VNT klapist välja poole liikudes siis kui vaakum võetakse pealt ära. Turbot ma ise maha ei hakka võtma, küll aga on mõeldav see keemiline puhastus. Praegusel hetkel on probleem siiski lahendatud ning loodan, et korralik kiirendus paar korda nädalas hoiab turbo töökorras.
Selle varda osas on nii, et ta liigubki üpris raskelt. Pigem on oluline see, et ta liiguks sujuvalt ja ei jääks kuhugi taha kinni. Arvutiga saab panna varda liikuma ja siis on näha selle toimimist.
Selle varda osas on nii, et ta liigubki üpris raskelt. Pigem on oluline see, et ta liiguks sujuvalt ja ei jääks kuhugi taha kinni. Arvutiga saab panna varda liikuma ja siis on näha selle toimimist.
Re: aidake 1,9 tdi turbo jamab,98 a
Tuttaval oli ka suvel selline jama, et 90 pealt enam edasi ei lasknud kiirendada. Mootor 1.9 TDI 81kw. Käis diagnostikas ära autoga ja oli ka mingi turboga seoses viga. Tal soovitati õhufilter ära vahetada ja see aitas ka. Siiani pole sellist jama olnud.
Ma loodan, et see postitus sobib siia.
Ma loodan, et see postitus sobib siia.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: aidake 1,9 tdi turbo jamab,98 a
Eks see, et ta vaakumi all paremini liigub ole sellest tingitud, et siis on vaakumi jõuad membranil taga, vastupidi liikumisel lükkab membraani aga ainult roostes ussitav väsinud vedru, sellest ka sedapidi halvem liikumine. Aga sinna ravi leida suht võimatu, ainult actuatori vahetus kui vedru päris surnud või membraan läbi ussitanud.
Kas sul autol põhjakatted on? Kui ei, siis soovitan soojalt, paigalda. Golfile maksavad igaljuhul ainult 450 krooni kõik 3tk kokku, vast lähevad A3-le samad. Hoiab tolmu, vee ja soola kapoti alt eemal ja need selle vaakumklapi ära mädandavadki.
Kas sul autol põhjakatted on? Kui ei, siis soovitan soojalt, paigalda. Golfile maksavad igaljuhul ainult 450 krooni kõik 3tk kokku, vast lähevad A3-le samad. Hoiab tolmu, vee ja soola kapoti alt eemal ja need selle vaakumklapi ära mädandavadki.
rain87 kirjutas:N75 solenoidid lihtsalt vahetasin ümber, mitte ei ostnud uut. Vaakumvoolik maksis 50 krooni ning brake cleaner sama palju. Selles osas on "copilotil" õigus, et varras liigub halvasti just VNT klapist välja poole liikudes siis kui vaakum võetakse pealt ära. Turbot ma ise maha ei hakka võtma, küll aga on mõeldav see keemiline puhastus. Praegusel hetkel on probleem siiski lahendatud ning loodan, et korralik kiirendus paar korda nädalas hoiab turbo töökorras.
Selle varda osas on nii, et ta liigubki üpris raskelt. Pigem on oluline see, et ta liiguks sujuvalt ja ei jääks kuhugi taha kinni. Arvutiga saab panna varda liikuma ja siis on näha selle toimimist.
Viimati muutis tobimarg, 20 Okt 2010, 13:06, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: aidake 1,9 tdi turbo jamab,98 a
Jah, kui vaakum tagant ära võetakse siis vedru peaks varda üles lükkama ja sellega lähevad ka geomeetria labad järsema nurga alla...kuid minu turbsil on mingi kindel koht ülemise lõppasendi kandis ja seda geomeetrial endal mitte juhtvardal. Kui varda tagant ära võtad ja geomeetria puhas, siis peaks see liikuma väga kergelt. Endal aitas samuti varda tagant ära võtmine ja siis käsitsi geomeetria edasi tagasi liigutamine. Kuid üleval ikka mingi koht selles soones, arvatavasti roostest, kus labasid ühendav metallist ratas(ei tea mis täpne nimetus) jookseb. Muidu hakkas kergemini liikuma küll ja limp mode i väga harva tulnud võrreldes eelnevaga(ka peale 120km/h´ni kiirendamist ja siis järsult gaasi pedaalilt jalg tõsta). Nüüd olnud siis, kui lasen 4000 kanti ja seda just 3. käiguga. Peaks kah vist seda keemilist puhastamist proovima, vb lääb selle rooste tüki v tugeva nõgi lahti ,mis iganes seal olla võib.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: aidake 1,9 tdi turbo jamab,98 a
Kle räägi kust sa seda vaakumvoolikut ostsid ja palju meeter maksis? Mul suht räbalad nad kõik seal kapoti all ja lekkimine on ainult aja küsimus. Tahaks ka ära vahetada.
sa muidu tallinna mees? võiks millalgi kokku saada ja üksteise autosid chekata.
Madis
sa muidu tallinna mees? võiks millalgi kokku saada ja üksteise autosid chekata.
Madis
rain87 kirjutas:N75 solenoidid lihtsalt vahetasin ümber, mitte ei ostnud uut. Vaakumvoolik maksis 50 krooni ning brake cleaner sama palju. Selles osas on "copilotil" õigus, et varras liigub halvasti just VNT klapist välja poole liikudes siis kui vaakum võetakse pealt ära. Turbot ma ise maha ei hakka võtma, küll aga on mõeldav see keemiline puhastus. Praegusel hetkel on probleem siiski lahendatud ning loodan, et korralik kiirendus paar korda nädalas hoiab turbo töökorras.
Selle varda osas on nii, et ta liigubki üpris raskelt. Pigem on oluline see, et ta liiguks sujuvalt ja ei jääks kuhugi taha kinni. Arvutiga saab panna varda liikuma ja siis on näha selle toimimist.