pumba küljes oleval rihmarattal mida siis hammasrihm ringi veab, peaks olema(minu auto moto puhul on) 3 polti(13mm minul). keerad need veidi lahti, ja nüüd et saada varajasemaks tuleb keerata nr 22 võtmega(kui ei eksi) seal ratta keskel olevast poldist enda poole ehk siis sõidu poole, et saada hilisemaks siis salongi poole. kuid keera õige vähe. paar milli ja võib muutuda päris palju, endal keerasin algul veidi liiga varajaseks. kui arvad et OK siis need 3 polti kinni ja auto käima ja uuesti kaabliga järgi kontrollida. hea oleks kui jätad meelde või märgid ära et kus asendis ennem oli. ise tegin silma järgi ja olid näha seibide jäljed.golfi_vend kirjutas:Kui õpetad siis võin ise ka keerata, mitte, et ma ei oskaks mutrivõtit käes hoida vaid pole kunagi reguleerinud.
loodan et ei jäänud arusaamatuks miskit.