Veaotsing samasuguste sümptomite korral: lasin teha diagnostka, ühtegi riket ei näidanud s.t auto arvuti järgi kõik töötab korrektselt (s.h halli andur, lambda andur jms). Selgituseks niipalju, et dignostika ei näita vaid kütusepunba või süütepooli riket, kõik muud põhjused (eeldusel, et neid esineb nt halli andur vms) mis auto seiskavad, salvestab auto arvuti ja diagnostika näitab vastava rikke olemasolu. Minul ei näidanud- kõik on korras peale süütepooli (ja selle küljes oleva kommutaatori) või bensiinipumba. Kui jamaks süütepool (ja/või kommutaator) siis auto üldse ei käivituks, vaid seisaks ja kõik (lihtne kontrollida nt sädeme olemasolu/tugevust). Järgi jäigi ainult bensiinipump.
Lahendus: Autospetsailistist uus bensiinipump 850kr (Forss 1440kr), 4-6 klambrit, tubli päevake nuputamist ja mehhaaniku mängimist ja pump vahetatud (soovitan vaid juhul kui vähemalt pool päeva kuni päev aega, pikk kannatus, palju pealehakkamist ja natuke mehhaanilist taipu). Peale bensiinipumba vahetamist sõidab korrektselt ja kordagi välja surnud auto enam pole.
Soovitused: kahekesi olles kui auto ei käivitu kohe saate kontrolli sädeme olemasolu või kütuse pealetulekut ja ongi kaks olulist asja kontrollitud (võid muidugi lasta mõnel tuttaval mehhaanikul teha ka diagnostika paari soti eest). 93 a Golf puhul unusta ära mingid vänvõlli andurid (minu teada puudub või siis antud margi ja mudeli puhul ei oma tähtsust), lambda andur (kui ei tööta, siis on küll kütusekulu suurem ja mootori näitajad vähe mööda (ei saa nt ülevaatuselt läbi) kuid mootor ise töötab normaalselt). Halli andur on ka küllatki töökindel, kuid kui on mingi rike halli anduris, siis seda näitab diagnostika (samuti ei tea juhtu kui halli andur nii käitub, et töötab ja siis jälle ei tööta). Süütepooli kohta juba mainisin, et kui töötab siis töötab ja kui mitte siis mitte (ei ole nii et vahepeal töötab ja siis jälle mitte).
See sai nüüd maailma pikim jutt
