appi surve karteis, rõngad kinni???????

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????

Lugemata postitus Postitas copilot »

tants kirjutas:Nõustun, lihtsalt see 4l siukse läbisõidu puhul tundub liiga meeletu, väliseid lekkeid ei esine?
väliseid lekkeid pmt pole, kui siis ainult on õrnalt tulnud selle toru ühenduse vahelt, mis tuleb karterituulutusest ja läheb sisselaskesse, aga seda on vähe, tilkasid pole maas kunagi näinud ja moto paistab kah mujalt kuiv...ah jah, õlikorgi tihendi vahelt kah tulnud natuke aga see tihendi vahetuse teema aga see leke on tühine. Ja proovisin mis teeb see kork kui gaasi anda...tühikäigul kork hüppab peal aga minema ei lenda, gaasi andes kaob see tuul ära ja kork jääb ilusasti vaikselt peale, lased gaasi maha hakkab jälle hüppama....eeldan et survet siiski karteris pole ja see tuul mis tühikäigul tuleb on vaakumpumbast, mis pidi norm olema kui tegu vähemasti 1,9 TDI ga.

Ja kahtlustan siiski turbot....just peale pikemat kohapeal töötamist ja siis lappi andes viskab seda sinist tagant rohkem välja...siis kui kohe võtit ja tuld ei tule paeaegu midagi ehk puksid kulunud ja hõrenduse tõttu seda õli ka rohkem sealtkaudu lahkub.
Diesel Power KEEPS ME GOING

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????

Lugemata postitus Postitas tants »

Tühikäigul töötamisega tuleb tdi`l karterituulutuse kaudu ka päris palju seda õliauru mis võib samamoodi peale pikalt tühikäigul töötamist ning siis sõitma asumist õli põlemise suitsu põhjuseks olla.
Diesel, what else?! :)

grahv
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 31 Okt 2008, 12:01
Auto: T3
Asukoht:

Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????

Lugemata postitus Postitas grahv »

copilot kirjutas:Ja kahtlustan siiski turbot....just peale pikemat kohapeal töötamist ja siis lappi andes viskab seda sinist tagant
Turbo leket ei saa loomulikult välistada, kuid täpselt samuti hakkavad kohapeal tiksudes suitsema ka kõik teised ilma turbota, mingist otsast kulunud dislad. Olgu traktor, veokas vms.

Seetõttu, enne turbsi alla raha matmist, alusta pigem kompressiooni ja klapisäärte lõtku kontrollimisest ja sääretihendite vahetusest KUI säärelõtkud on normi piires... Selleks ei pea kogu mootorit laiali lammutama. Kui kompressioon ka lahjavõitu, eks siis juba tasub ühe soojaga kolvirõngad ka üle vaadata.

Mu 1.6td väljalaskeklappidel olid lõtkud nii suured, et tihendid ei saanudki pidada, õlirõngaste keskmisi rante polnud osaliselt enam nähagi, ülemistest rõngastest 2 jeeli-jeeli püsisid silindris. Said need asjad korda tehtud, kadus suits tiksugu ükskõik kui kaua kohapeal ja jäi ka õli pidama... Ja NB! seda vaatamata sellele, et ka minu turbs on veidi õline (loomulikult on õlikulu olemas, kuid märksa väiksem kui manual normaalseks peab). Igatahes ei näe ma praegu küll mingit vajadust turbo lammutamise järele. Olgu veel öeldud, et tegemist on prillikivina hoitud T3 bussiga, millel läbisõit on veidi pealt 300k, kuid millel pöördeid 90kmh sõites ligi 3000.

Ja süütenurga varasemaks tõmbamine külmkäivitusel on igati abiks asi - käivitub märksa kergemini ehk tapab vähem akut, ja käivitumishetkel viskab vähem tahma.

G
Viimati muutis grahv, 27 Aug 2010, 11:03, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????

Lugemata postitus Postitas copilot »

grahv kirjutas:
copilot kirjutas:Ja kahtlustan siiski turbot....just peale pikemat kohapeal töötamist ja siis lappi andes viskab seda sinist tagant
Turbo leket ei saa loomulikult välistada, kuid täpselt samuti hakkavad kohapeal tiksudes suitsema ka kõik teised ilma turbota, mingist otsast kulunud dislad. Olgu traktor, veokas vms.

Seetõttu, enne turbsi alla raha matmist, alusta pigem kompressiooni ja klapisäärte lõtku kontrollimisest ja sääretihendite vahetusest KUI säärelõtkud on normi piires... Selleks ei pea kogu mootorit laiali lammutama. Kui kompressioon ka lahjavõitu, eks siis juba tasub ühe soojaga kolvirõngad ka üle vaadata.

Mu 1.6td väljalaskeklappidel olid lõtkud nii suured, et tihendid ei saanudki pidada, õlirõngaste keskmisi rante polnud osaliselt enam nähagi, ülemistest rõngastest 2 jeeli-jeeli püsisid silindris. Said need asjad korda tehtud, kadus suits tiksugu ükskõik kui kaua kohapeal ja jäi ka õli pidama... Ja NB! seda vaatamata sellele, et ka minu turbs on veidi õline (loomulikult on õlikulu olemas, kuid märksa väiksem kui manual normaalseks peab). Igatahes ei näe ma praegu küll mingit vajadust turbo lammutamise järele. Olgu veel öeldud, et tegemist on prillikivina hoitud T3 bussiga, millel läbisõit on veidi pealt 300k, kuid millel pöördeid 90kmh sõites ligi 3000.

Ja süütenurga varasemaks tõmbamine külmkäivitusel on igati abiks asi - käivitub märksa kergemini ehk tapab vähem akut, ja käivitumishetkel viskab vähem tahma.

G
kompressiooni test on tehtud, sai tehtud pmt maha jahtunud motoga ja tulemuseks oli 31, 31, 31, 28 bar ehk kui võtta aluseks 66kw ALH tdi moto, siis peaks olema surved korras ehk vahemikus mida tehas näeb ette uuele motole, samuti on 4. silindri surve lubatud piirides madalam teistest ehk ei tohi see vahe olla rohkem kui 5 bar i, muidu hakkab moto lonkama...ehk eeldan et need andmed kehtivad ka minu 81 kw AHF moto kohta. seega surved okidoki. aga see klapisäärte lõtku kontroll oleks hea mõte vist...palju selline töö maksab ei tea?
Viimati muutis copilot, 28 Aug 2010, 19:53, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”