Passat B3 salongi soojendus( uus probleem!)

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: passat b3 salongi soojendus( uus probleem!)

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Ei ole nüüd lahendus ega midagi, aga ehk saab selgust- kui töötava mootoriga paisupaagi kork maha keerata(vahet pole kas külmalt või soojalt), siis peaks näha olema sellest peenikesest voolikust, mis radika ülemisest vannist või selle lõdvikust tuleb, voolamas jahutusvedelikku. Kui voolab, peaks pump ringi käima, kui ei, siis ilmselt mitte...
Ja kui ikka keeb mootor, siis ju ei võta ühtki voolikut lahti- igalt poolt peaks tahtma pursata surve all olevat keevat vedelikku. :?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

rolts
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 13 Okt 2007, 17:36
Asukoht: Tallinn

Re: passat b3 salongi soojendus( uus probleem!)

Lugemata postitus Postitas rolts »

100avant kirjutas: Ja kui ikka keeb mootor, siis ju ei võta ühtki voolikut lahti- igalt poolt peaks tahtma pursata surve all olevat keevat vedelikku. :?
see tundub mulle endalegi imelik - täielik vaikus oli selles otsas, saan ma ikka õigesti aru et vasakpoolne ehk selle plastjubinaga voolik on soendusest väljavool

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: passat b3 salongi soojendus( uus probleem!)

Lugemata postitus Postitas 100avant »

rolts kirjutas:
100avant kirjutas: Ja kui ikka keeb mootor, siis ju ei võta ühtki voolikut lahti- igalt poolt peaks tahtma pursata surve all olevat keevat vedelikku. :?
see tundub mulle endalegi imelik - täielik vaikus oli selles otsas, saan ma ikka õigesti aru et vasakpoolne ehk selle plastjubinaga voolik on soendusest väljavool
Vähemalt minu masinatel on kapoti alt vaadates vasak, ehk siis sõidusuunas parempoolne soojendusest väljavool...
Ehk siis see voolik, mis saab kapoti all kokku paisupaagi ahelaga...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

GTI
Moderaator
Postitusi: 7944
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: passat b3 salongi soojendus( uus probleem!)

Lugemata postitus Postitas GTI »

Endal juhus kus vanemate G3 mis suvel ostetud sai sügisepoole hakatud uurima miks salong soojaks ei lähe - põhjus oli selles et üks eeskujulik VW grupi remondifirma kes autol müügieelseid vigu kõrvaldas oli ära vahetanud veepumba tagant soojendusradiaatorisse mineva terasest toru (vana oli läbi roostetanud) ja salongipoolsesse otsa oli valge plastkork ette unustatud (uutel detailidel on miskised tranpordipimedad tavaliselt aukudel ees), selle äravõtmisel oli tuba soe ja probleem lahendatud. Õpetlik luku aga antud teemas vist ei aita, siin on kahtlus et veepumbal on tiivik võlli pealt lahti (eriti kui on plasttiivikuga veepump sattunud).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Re: passat b3 salongi soojendus( uus probleem!)

Lugemata postitus Postitas pppp »

On neid vanakooli VW veepumpasid tõesti ka plastiktiivikuga tehtud? Kõige vuhvlimal, mida mul näha on õnnstunud, oli tiivik plekist...

rolts
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 13 Okt 2007, 17:36
Asukoht: Tallinn

Re: passat b3 salongi soojendus( uus probleem!)

Lugemata postitus Postitas rolts »

Homme vist läheb pumba mahakiskumiseks, eks siis selgub tõde, ma loodan vähemalt. Muide pildipeal mida netist olen leidnud tundub just plastikust tiivik olema
Viimati muutis rolts, 26 Nov 2010, 22:11, muudetud 2 korda kokku.

rolts
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 13 Okt 2007, 17:36
Asukoht: Tallinn

Re: passat b3 salongi soojendus( uus probleem!)

Lugemata postitus Postitas rolts »

asi tehtud, pumbal oli tiivik lahti võlli peal, tiivik oli plastikust ja uus samuti, homme lappan auto lõplikult kokku ja siis on näha kas on veel üllatusi. Igavene jama oli pumba korpusega - 8st poltist 5 keerasin lahti võtmisel pooleks, puurimist ja mässamist oli kuhjaga et asi kokku saada, osadele pidin siis mutrid otsa panema. Õnneks need poldid mis korpuse siise lähevad nii et teine ots näha ei jää sain siiski kätte - kasutasin torutange.
Muide pumba ostsin automaailmast 250.- Forsist sain hinnapakkumise ca 350.-
Viimati muutis rolts, 27 Nov 2010, 22:53, muudetud 1 kord kokku.

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Re: passat b3 salongi soojendus( uus probleem!)

Lugemata postitus Postitas woody »

Eks varsti võib sama asi juhtuda, ise eelistaksin kallimat versiooni, millel on juba metall tiivik otsas, SKF´i toodangust midagi.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

rolts
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 13 Okt 2007, 17:36
Asukoht: Tallinn

Re: passat b3 salongi soojendus( uus probleem!)

Lugemata postitus Postitas rolts »

oleks mul kallim-uuem auto ehk siis oleks raatsinud rohkem raha raisata ja metall tiivikut otsida, igatahes täna panin kõik lõplikult kokku ja juba sõidan autoga, siiani kõik toimib

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Re: passat b3 salongi soojendus( uus probleem!)

Lugemata postitus Postitas woody »

rolts kirjutas:oleks mul kallim-uuem auto ehk siis oleks raatsinud rohkem raha raisata ja metall tiivikut otsida, igatahes täna panin kõik lõplikult kokku ja juba sõidan autoga, siiani kõik toimib
Kakssada krooni kallim ei ole küll nüüd päris kullast, aga loodan, et seekord jääb sul ikka võlli peale kinni, mul näiteks onu vahetas paar nädalat tagasi samuti plastik tiivikuga pumba vastu ja eile tuli tõdemus, et mis mootoris ei ringle, on jahutusvedelik, võib- olla lihtsalt joppas, et kaks korda sama reha otsa koperdas võib- olla on lihtsalt see maksimum mõnesaja kroonine kokkuhoid mõttetu, võta sa kinni. Ahja ja jutt oli onu Passatist, mis on aastast 91.

Sülitasin kolm korda üle vasaku õla ka, et sinul nüüd ära ei sõnanud.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Vasta

Mine “Kere & Sisu”