Immo eemaldamine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 20 Mär 2011, 12:31
- Telefon: 58414808
- Auto: VW Golf MkIII
- Asukoht: Tallinn
Re: Immo eemaldamine
Endal on golf 3 mk III 1,9 TDI (66kw)
Siuke jama on juba pikemat aega et auto sureb ise lihtsalt välja,vool kaob tagant ,armatuuril tuled kustuvad kõik ära,mingi aja pärast tuleb jälle tagasi,mõnikord on sekund v 5 sekundit,mõnikord on olnud ka isegi minuti täielik vaikus..keerad võtit edasi tagasi ja lõpuks ikkagi tuleb... kui tuled armatuuril ei põle,siis tööle igatahes ei lähe,aga starterit ajab küll ringi... On olnud ohtlikke momente kus möödasõidulgi on juhtunud v ringteel,et auto sureb välja ja vool naq kaob tagant ära ja hetke pärast tuleb tagasi...mingit teatud aega ei ole,läheb ja tuleb siis kui tahab... Ise mõtlesin,et äkki ka tehase immo jamab midagi
Siuke jama on juba pikemat aega et auto sureb ise lihtsalt välja,vool kaob tagant ,armatuuril tuled kustuvad kõik ära,mingi aja pärast tuleb jälle tagasi,mõnikord on sekund v 5 sekundit,mõnikord on olnud ka isegi minuti täielik vaikus..keerad võtit edasi tagasi ja lõpuks ikkagi tuleb... kui tuled armatuuril ei põle,siis tööle igatahes ei lähe,aga starterit ajab küll ringi... On olnud ohtlikke momente kus möödasõidulgi on juhtunud v ringteel,et auto sureb välja ja vool naq kaob tagant ära ja hetke pärast tuleb tagasi...mingit teatud aega ei ole,läheb ja tuleb siis kui tahab... Ise mõtlesin,et äkki ka tehase immo jamab midagi
Viimati muutis malloney, 04 Apr 2011, 21:05, muudetud 1 kord kokku.
Re: Immo eemaldamine
Suure tõenäosusega mootori voolu relee. Asub see 3 või 4 positsioonil kui õigesti mäletan, 103 peaks olema peal kirjas, vaheta see välja. Tehase immo segaks ainult käivitamisel, ehk kui auto läheb tööle ja jääb tööle rohkem kui 1 sek, töötamise ajal ei ole immole võtme signaali minuteada tarvis enam.
-
- Huviline
- Postitusi: 330
- Liitunud: 03 Dets 2009, 16:21
- Auto: G1 diisel kaks ust 1980, G2 tdi kaks ust 1990
- Asukoht: Mäeküla
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: Immo eemaldamine
Sama probleem mis üleeelmisel postitajal põhimõtteliselt. Aga sellise vahega et lihtsalt ei võta kohati süüdet sisse, starterit laseb lõgistada.. Seisab tükk aega ja siis lööb jälle tulukesed põlema. Millest alustama peaks?
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 20 Mär 2011, 12:31
- Telefon: 58414808
- Auto: VW Golf MkIII
- Asukoht: Tallinn
Re: Immo eemaldamine
Panen siia ka kirja siis ,et leidsin oma vea üles,milleks oli siis signakarbis oleva relee kontaktid oli jootest lahti põrutanud,uuesti üle jootes sai asja korda...
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Immo eemaldamine
Pigem süüteluku teema arvatavasti. Immo nüüd nn süüte asendit küll ei plokeeri. Kui sul on see TDIl (alates 66kw), siis seal juba ei plokeerita ka midagi. Immo ja aju suhtlevad otse ja kui aju immost midagi ei kuule, siis ta lihtsalt ei lähe käima, aju ise otsustab selle ära. Õigemini mingi sekundiks peaks käima minema ja siis välja surema.a22t kirjutas:Sama probleem mis üleeelmisel postitajal põhimõtteliselt. Aga sellise vahega et lihtsalt ei võta kohati süüdet sisse, starterit laseb lõgistada.. Seisab tükk aega ja siis lööb jälle tulukesed põlema. Millest alustama peaks?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Immo eemaldamine
No immo teema ta ka ei ole, sest isegi aju küljest ära võttes laseb ikka käiata, tuled lähevad põlema armatuuris jne. Pigem siis releed, kaitsmed, pistikud jne vaata üle.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 330
- Liitunud: 03 Dets 2009, 16:21
- Auto: G1 diisel kaks ust 1980, G2 tdi kaks ust 1990
- Asukoht: Mäeküla
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: Immo eemaldamine
üks postitaja siin soovitas PS kaudu vaadata üle tehasessigna releed (vasakpoolse puhuri taga). Kaitsmeplokist millised releed veel üle vaadata? 103 peaks olema lihtsalt eelsüüte relee?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Immo eemaldamine
Mul on 3x TDI olnud ja ma pole ühelgi mingeid tehasesigna releesid näinud. Need olid minuarust siiski vanematel, kus veel immot ei olnud. TDI-l on juba ajuga suhtlev immo ja seal enam neid blokeeringu releesid ei tohiks olla.
EDIT: Sul 1994a auto, seal muidugi võib veel olla. Kas sul on süüteluku ümber üks plastrõngas? Mul oli üks 1994a Passati aju ja seal tõesti veel ei olnud uuema tüübi immot. Samas 1994 Golfil juba oli.
EDIT: Sul 1994a auto, seal muidugi võib veel olla. Kas sul on süüteluku ümber üks plastrõngas? Mul oli üks 1994a Passati aju ja seal tõesti veel ei olnud uuema tüübi immot. Samas 1994 Golfil juba oli.
Viimati muutis dellu, 22 Juun 2011, 10:14, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Immo eemaldamine
vastupidi, siis just vanem. Muidu peaks seal olema rõngas, kust siis juhtmed immosse lähevad. Sellisel juhul peaks jah olema nn tehasesigna blokeering sul. Äkki leian õhtul hiljem aega, et korra vaadata kuidas seal see asi tehtud on. Hetkel pole niipalju aega.
Viimati muutis dellu, 22 Juun 2011, 12:15, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 330
- Liitunud: 03 Dets 2009, 16:21
- Auto: G1 diisel kaks ust 1980, G2 tdi kaks ust 1990
- Asukoht: Mäeküla
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: Immo eemaldamine
Ma lammutan natuke armatuuri laiali ja vaatan mis sealt paistab, homseks on vaja masin jonksu saada..
Igatahes sümptomid hetkel sellised, ehk keegi loeb ja oskab ka nõu anda.
Käivitades kohati ei võta süüdet sisse (starter möllab ikka ringi).
Mingi aja pärast tuleb süüde järgi (vahepeal).
Pole süütelukus viga (juhtmetest ei lähe ka süüde sisse).
EDIT: http://sites.google.com/site/stoyneff/e ... b4-passats" onclick="window.open(this.href);return false; Selle triki teen siis võib mingit kasu olla?
EDIT vol2: Vea koht siis tehasesignas, karpi raputades tuleb süüde järgi, ehk siis lammutan asja laiali ja vaatan kõik kontaktid ja releed sealt üle.
Aga kas alarmi üldse ära visata vahelt saan? Seal üleval olevas lingis on näidatud 6 piniga pistik, mul on 8ga.. Nii ühendades sain küll süüte toimima, kuid siis ei toiminud enam starter.
Igatahes sümptomid hetkel sellised, ehk keegi loeb ja oskab ka nõu anda.
Käivitades kohati ei võta süüdet sisse (starter möllab ikka ringi).
Mingi aja pärast tuleb süüde järgi (vahepeal).
Pole süütelukus viga (juhtmetest ei lähe ka süüde sisse).
EDIT: http://sites.google.com/site/stoyneff/e ... b4-passats" onclick="window.open(this.href);return false; Selle triki teen siis võib mingit kasu olla?
EDIT vol2: Vea koht siis tehasesignas, karpi raputades tuleb süüde järgi, ehk siis lammutan asja laiali ja vaatan kõik kontaktid ja releed sealt üle.
Aga kas alarmi üldse ära visata vahelt saan? Seal üleval olevas lingis on näidatud 6 piniga pistik, mul on 8ga.. Nii ühendades sain küll süüte toimima, kuid siis ei toiminud enam starter.
Viimati muutis a22t, 22 Juun 2011, 15:01, muudetud 2 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Immo eemaldamine
8sasel panid kollane/sinine ja kollane/roheline ehk pinnid 7 ja 8 kokku?
Teine on 12ne pistik? Kui jah, siis kas pin 1 on pruun/valge? Proovi sinna mass peale anda, siis peaks laskma starteri releed lülitada. Või kui tester käepärast, siis saad ju enne ära kontrollida, kas käib sealt mass.
B3-l paistab et ongi ainult starter seal 5-6 all, vähemalt vabalhingaval diislil, muudega ei viitsinud võrrelda.
Teine on 12ne pistik? Kui jah, siis kas pin 1 on pruun/valge? Proovi sinna mass peale anda, siis peaks laskma starteri releed lülitada. Või kui tester käepärast, siis saad ju enne ära kontrollida, kas käib sealt mass.
B3-l paistab et ongi ainult starter seal 5-6 all, vähemalt vabalhingaval diislil, muudega ei viitsinud võrrelda.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Immo eemaldamine
Aga mis moodi b5-el immot ja tehase alarmi eemaldada???niigui akule juhtme peale panen hakkavad kohe tuled vilkuma ja lõugama masin.
VäikeWürst - VW
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Immo eemaldamine
vut saab immot küll välja lülitada ilma midagi küljest rebimata. üks seade selleks näiteks vag dash, aga neid veel. mingi vag com kaabliga seda ei tee jah.
muidugi kindlasti iga kaabel kõikide ajudega ei tööta, kuid siiski.

Viimati muutis copilot, 20 Aug 2011, 22:09, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Immo eemaldamine
Hiljuti soetasin G3-e 96a 1.6 55kw immo veaga. Kuna eelmised omanikud on nüüdseks ära lõhkunud immo vastuvõtja rõnga ja on ära kaotanud ka immo kivi siis ongi küsimus.
Eelnevatest postitustest on aru saada, et Passatil saab aju vahetamisega (ilma immota versiooni vastu) immost lihtsalt lahti.
Kas siis on ka võimalik, et G3-el on sarnane võimalus olemas?
Eelnevatest postitustest on aru saada, et Passatil saab aju vahetamisega (ilma immota versiooni vastu) immost lihtsalt lahti.
Kas siis on ka võimalik, et G3-el on sarnane võimalus olemas?
Viimati muutis vivaldi, 25 Aug 2011, 20:52, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Immo eemaldamine
See 96 a. 1,6-l G3 on ilmselt Magneti Marelli 1AV pritsega? Sellele läheb vist ilma immota "aju" leidmisega raskeks, kuna antud pritset hakati hiljem pakkuma kui see immovärk välja ilmus... Nii et jääb kas immo disablemine või siis miski immo emulaator.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Immo eemaldamine
ei tea kas immo vastuvõtja rõngast kuskilt uut ei ole võimalik saada? kuna tegu vanema immoga siis sellele ei tohiks olla probleemi miskise kasutatud immo transponderi tutvustamine. v siis uue kivi ja see immole tuttavaks teha. muidugi ennem vaja SKC koodi. Sai endale just selle koodi jaoks vag tacho soetatud ja homme v ülehomme saab proovida kas toimib minu borati peal kuna vaja seda selleks et saaksin varuvõtme immotransponderi auto immole tuttavaks teha.
Milline sul see võti välja näeb muidu?
Milline sul see võti välja näeb muidu?
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Immo eemaldamine
Vag-Tachoga immo SKC lugemine, rõnga vahetus, uute võtmekiipide otsimine ja vag-comiga sobitamine.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Immo eemaldamine
See mootor on jah juba pritsungiga. Ja siis tekibki küsimus, kuidas immo maha võtta, või mida läheb tarvis, et immo eemaldada?pppp kirjutas:See 96 a. 1,6-l G3 on ilmselt Magneti Marelli 1AV pritsega? Sellele läheb vist ilma immota "aju" leidmisega raskeks, kuna antud pritset hakati hiljem pakkuma kui see immovärk välja ilmus... Nii et jääb kas immo disablemine või siis miski immo emulaator.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Immo eemaldamine
EEPROM eemaldamine ajust, lugemine, dump faili muudatuse tegemine,EEPROMI ülekirjutamine, taaspaigaldamine ajju.vivaldi kirjutas:See mootor on jah juba pritsungiga. Ja siis tekibki küsimus, kuidas immo maha võtta, või mida läheb tarvis, et immo eemaldada?pppp kirjutas:See 96 a. 1,6-l G3 on ilmselt Magneti Marelli 1AV pritsega? Sellele läheb vist ilma immota "aju" leidmisega raskeks, kuna antud pritset hakati hiljem pakkuma kui see immovärk välja ilmus... Nii et jääb kas immo disablemine või siis miski immo emulaator.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Immo eemaldamine
Või paigaldad selle
http://www.topkey.lt/en/shop/108-emulat ... yword=seat" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.topkey.lt/en/shop/108-emulat ... yword=seat" onclick="window.open(this.href);return false;
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2667
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: Immo eemaldamine
Oled sa ise ka seda kasutanud, või üldse sealt lehelt mingeid emulaatoreid? Toimivad ka siis nagu peab?golfi_vend kirjutas:Või paigaldad selle
http://www.topkey.lt/en/shop/108-emulat ... yword=seat" onclick="window.open(this.href);return false;
Eestis ei müüda kuskil selliseid asju?
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi






Re: Immo eemaldamine
jepp, ilmselt lihtsaim ja ühtlasi odavam on VAG Commander, mis selleks disainitud.copilot kirjutas:vut saab immot küll välja lülitada ilma midagi küljest rebimata. üks seade selleks näiteks vag dash, aga neid veel. mingi vag com kaabliga seda ei tee jah.muidugi kindlasti iga kaabel kõikide ajudega ei tööta, kuid siiski.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012