



Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
sipelgas21 kirjutas:Kui aus olla siis olen kuulnud, et 66kw ja 81kw mootori erinevus seisneb ainult ajus ja mootorid on täpselt samad ja väiksed kwd saad juba siis kui vahetad intercooleri suurema vastu kui originaal on. Siis näpid natukse turbot ja on püss valmis ja nii mõnigi bensukas jääb foori taga mahaendal ka plaan mootor ümber teha
kuna vana mootor juba nii kulunud siis paneks vähe pirakamad kolvid sisse. Näpiks natukse siit ja natukse sealt ja vaatab mis saab
Aga teema algatajale sooviks jõudu ja õliseid näppe
ValgeKotkas kirjutas:Pole küll 66kw sõitnud, kuid pakun, et asjal on kõvasti rohkem vahet kui 15kw. Seda arvu võetakse ju tipust. Kuid tähtis on ala jõukurvi all.
Unustada ei tasu AFN'i geomeetrilist turbot = terve jõukurv on palju kõrgem ja ühtlasem.
Mu 81watil tuleb turbo vaikselt taha nii 1200 rpm pealt, 1500 (või suts ennegi) juba puhub vist full boosti ning seda hoiab enamvähem lõpuni. (bensiini otseselt enda taha ei jätaks, kuid foori all kindlasti jõudsamalt ja kiiremini ökotan kui kaasliiklejad)
Peab asja uurima täpsemalt...The VNT turbo must not reach full boost pressure until above 2000 engine rpm, and should preferably produce no more than about 6 psi boost pressure at 1500 rpm, to avoid operating the compressor in the highly damaging "surge" regime. Turbo manufacturers recommend staying at least 10% clear of operation in the surge regime.