Kas autol on konditsioneer või kliimaseade? Kas kont või kliima on töökorras?
Filter mõjutab peamiselt siis, kui autol on konditsioneer või kliimaseade aga see ei ole tehniliselt töökorras.
CTV kirjutas:
Kas võib olla, et salongi filter on täis ja mõjutab seda?
tlauri kirjutas:Kas autol on konditsioneer või kliimaseade? Kas kont või kliima on töökorras?
Filter mõjutab peamiselt siis, kui autol on konditsioneer või kliimaseade aga see ei ole tehniliselt töökorras.
CTV kirjutas:
Kas võib olla, et salongi filter on täis ja mõjutab seda?
Mis kliimast te räägite alla +4c .......need kliimad ja kondisioneerid ei rakendugi alla nende temperatuuride, vähemalt mitte neil vanematel masinatel.
CTV kirjutas:Niiskust ei tohiks olla, kuna seda oleks siis lõhnast tunda või siis oleks ka mujal niiskuse jälgi.
Sa salongi filtri all olevat klappi oled kontrollinud!? Enda Boral(mis pmt sama mis G4) teinekord sama teema, ja tean et see klapp kutu....pole aga viitsinud seda maha kiskuda seni , kuigi uus olemas. Olen selle asemel õppinud puhurit kasutama nii, et ei lööks aknaid uduseks v et siis läheks väga kiiresti puhtaks.
Kõik autod, millel on kont/kliima lasevad niiskes kliimas sudu akendele, kui need on OFF-is. Kompressori rakendumine ei ole selles mõttes keskne teema. Katkise kliimaga auto ei võrdu automaatselt ilma kliimata autoga ja sellest võivad tingitud olla ka kõne all olevad probleemid.
copilot kirjutas:
tlauri kirjutas:Kas autol on konditsioneer või kliimaseade? Kas kont või kliima on töökorras?
Filter mõjutab peamiselt siis, kui autol on konditsioneer või kliimaseade aga see ei ole tehniliselt töökorras.
CTV kirjutas:
Kas võib olla, et salongi filter on täis ja mõjutab seda?
Mis kliimast te räägite alla +4c .......need kliimad ja kondisioneerid ei rakendugi alla nende temperatuuride, vähemalt mitte neil vanematel masinatel.
copilot kirjutas:[quote="copilot"Sa salongi filtri all olevat klappi oled kontrollinud!? Enda Boral(mis pmt sama mis G4) teinekord sama teema, ja tean et see klapp kutu....pole aga viitsinud seda maha kiskuda seni , kuigi uus olemas. Olen selle asemel õppinud puhurit kasutama nii, et ei lööks aknaid uduseks v et siis läheks väga kiiresti puhtaks
Vahetasin ära salongifiltri ja tegin ka kohe proovisõitu. Väljas oli umbes 4 kraadi ja niiske ning aknad läksid ikka sõiduajal uduseks.
MA olen lugenud, et võibolla jookseb tosooli juhi matialla, aga mul on kummimatid ja need on kuivad.
Uduseks lähevad aknad, kui ma olen 15-30 min sõitnud ja salong on soe.
Puhurid töötavad hästi, surve on korras ja kõik toimivad. Kas probleem ei või olla salongiradikas?
Võibolla on kellegil sama jama olnud ja probleem pole olnud niiskuses salongis?
vaata ka vaiba alla. Kui kummimatid altpoolt kuivad on, ei tähenda veel, et vaiba alt kuiv oleks. Kaku uksepiida plastmassliistud lahti ja aja käsi vaiba alla. Salvrätikuga kõige parem kontrollida.
Lisaks enda kogemustest veel niipalju, et millalgi tuli tagumistest ventilatsiooniavadest päris korralikult vett sisse, nii et pagasniku kaudu voolas vihmavesi tagaistmete alla ja varuratta koopasse.
► Näita Spoilerit
Võtsin viimasel pidlil musta korgi ära ja asendasin svammiga. Kuigi õigem oleks osta uued plastmassist ventilatsiooni avad... tagapamper oli nii tugevalt kinni, et ei hakanud ise lõhkuma. Muidu rohkem probleeme pole olnud.
Viimati muutis vwgolf, 15 Jaan 2015, 11:46, muudetud 3 korda kokku.
Juba ette tormates. Kui juhul peakski olema mati alt märg, siis kuidas ma seda korda teha saaksin? (soolakoti, niiskusekoguja või ajalehtedega ma sõita ei tahaks. Pigem teeks asja korda, kui seda edasi järgmisesse päeva viiks.)
Hea auto on, tahaks pikalt sellega sõita.
Kas autol on kont? Kas autol on kliima? Kas need töötavad? Suvel tootsid külma jne?
PS: ennetan, et ärge tulge rääkima, et talvel kompressror nagunii ei tööta jne.
Golf 3 ja 4 tagumine osa on üldiselt sama ning mul jooksis tule ja tihendi vahelt vesi sisse ning rattakoopasse. Aga likvideerisin lekke ning kuivatasin tavalise majapidamispaberiga väga-väga kaua. Umbes korra päevas vahetasin, et paberisse imbuks ning umbes 2 nädalat. See originaalmaterjal imab päris hästi ja lahti ei lase seda vett. Siiamaani niiskeks läheb metall sealt juurest.
Kohe annab tunda kui väike niiskus sees - tõmbab tagumise poole uduseks.
no mina kuivatasin soojapuhuriga. Suurema vee kuivatasin ajalehtede (mitte läikiva) ja wc paberiga. Istme all peaks olema ka aju või mingi muu julla, mis märjaks saades võiv lühisesse minna või korrodeeruda ning niiviisi üldse töö lõpetada, et peaks piisav motivatsioon olema eriti juhi jalgealune korda teha. Kakkusin vaiba ainult äärest lahti ja panin puupulgad katet ülespoole hoidma.
Kui elad linnas korteris, siis on ilmselt keerulisem, aga ajalehti saab muidu osadest ostukeskustest (Linnalehte jne saab tasuta).
Viimati muutis vwgolf, 15 Jaan 2015, 14:48, muudetud 5 korda kokku.
tlauri kirjutas:Kas autol on kont? Kas autol on kliima? Kas need töötavad? Suvel tootsid külma jne?
PS: ennetan, et ärge tulge rääkima, et talvel kompressror nagunii ei tööta jne.
Jah, konditsioneer on olemas ja suvel tootis külma väga hästi.
Viimati muutis CTV, 16 Jaan 2015, 12:40, muudetud 1 kord kokku.
Kliima pump ei tule mk4/Bora puhul alates +4c ja allapoole järgigi. Sai lausa täna proovitudki(2003 a. PD bora)..autot käivitades oli maja ees täpselt 4c sooja ning kliima sidur ei lükanud pumpa järgigi....linna vahel aga 5.5c ja pump lükati järgi. Ja sedasi on ka mu 4 aastat vanemal vanakoolikal.
Jah kogu maailm teab seda, et kompressor ei tule järgi ja ei peagi tulema. Klass ja kooli nimi ei puutu samuti teemasse. Kompressori aktiivne/passiivne olek ei ole primaarne.
tlauri kirjutas:Jah kogu maailm teab seda, et kompressor ei tule järgi ja ei peagi tulema. Klass ja kooli nimi ei puutu samuti teemasse. Kompressori aktiivne/passiivne olek ei ole primaarne.
Kuidas toimub siis salongist võetud õhu kuivatamine?
Trikk seisneb õhuvoogude suunamises, mis on erinev, kui kliima/kont on välja lülitatud. Eriti massiivne on erinevus kliimaga süsteemi korral. Las proovib ära ja räägib, mis koges.
Kaks sõitu on tehtud ja aknad on selged.
Mu seadistus on siis: ECON, II kiirus, 21 kraadi ja tagumseakna/küljepeeglite soojustus sees.
See nv. oligi 1-4 kraadi ja niiske ilmastik ja mul oli 2-4 inimest autos vahepeal ning kõikides oludes olid aknad selged.
CTV kirjutas:Kaks sõitu on tehtud ja aknad on selged.
Mu seadistus on siis: ECON, II kiirus, 21 kraadi ja tagumseakna/küljepeeglite soojustus sees.
See nv. oligi 1-4 kraadi ja niiske ilmastik ja mul oli 2-4 inimest autos vahepeal ning kõikides oludes olid aknad selged.
Tuhat tänu!
ECON aga tähendab, et kliima on väljas ja selline seadistus lubab näiteks palju paremini panna puhuma just ainult esiaknale. Olen ka ise tähele pannud, et just ECON seades hoiab aknad palju paremini puhtana.