Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 90
- Liitunud: 23 Sept 2012, 21:19
- Auto: VW Passat 1,8 1999a VW Passat 1.9 TDI 1998a
- Asukoht: TARTU
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Sinna kolmkantpoldile annab lüüa haamriga nr 7 padruni mina tegin nii
Viimati muutis mrorav, 23 Aug 2013, 08:57, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Aga kui see polt peale lahtikeeramist uuesti kinnikeerata ja padrun pealt ära võtta kas siis järgmine kord vajadusel selle lahti ka saab või keerab ümaraks ära?mrorav kirjutas:Sinna kolmkantpoldile annab lüüa haamtiga nr 7 padruni mina tegin nii

Viimati muutis J.Aru, 22 Aug 2013, 19:11, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 90
- Liitunud: 23 Sept 2012, 21:19
- Auto: VW Passat 1,8 1999a VW Passat 1.9 TDI 1998a
- Asukoht: TARTU
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
See nr 7 padrun hakkab sinna hästi, seda polti saab mitukorda kinni ja lahti keerata nurgad jäävad alles.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Selge, nii siis teebki. Tänud vastamast!mrorav kirjutas:See nr 7 padrun hakkab sinna hästi, seda polti saab mitukorda kinni ja lahti keerata nurgad jäävad alles.

-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Ja kui ruumi on, siis võibki see padrun ju sinna jääda? Neid peaks ju poest eraldi ka saama? Pole kunagi keeranud neid ise, aga selline uitmõte.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Ma arvan, et siis juba oleks odavam uus polt osta (kui ikka tohib ühte polti korraks välja keerata?) mis teise peaga kui hakata uut padrunit sellejaoks ostma.
Viimati muutis J.Aru, 23 Aug 2013, 11:19, muudetud 1 kord kokku.
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga

Jup. Pehme r7 padrun otsa ja las jääda. Päris mitmes kohas on küsitud,
et "wth is this" ja mitmes kohas teatakse.. saad tööökojast arvamuse ka kujundada selle abil

Kes tegija on, see teab, milleks see padrun seal on.

Edit: ingel [VW Bot: "Keel korda!"] .. kohe 400k ees odol- vaja rihmad ja asjad vahetada


Viimati muutis .coZy, 23 Aug 2013, 22:44, muudetud 1 kord kokku.
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Endal tekkis sama mure sama mootoriga, linnas sõites jõnksutab, külmalt viskab sinist. Kuulsin et süütenurga magneetiline klapp või kolb võib kinni olla vms.On keegi korda ka saanud? Ja kuidas?
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Olen ise sama mure läbi teinud ja lahenduse saanud.
Täpsem teema siin http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=146468" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja kui otsida leiab ka pildid kuidas täpselt seda pead puhastada.
Täpsem teema siin http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=146468" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja kui otsida leiab ka pildid kuidas täpselt seda pead puhastada.
53 913 746
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Kas on võimalik, et võib põhjustada ka alla teatud temperatuuri käivitades turtsumist ning mingil määral viskab sel ajal tagant sinist/musta. Peale kuni 10sec mootor käib ühtlaselt, minekuga jne probleeme pole ning muidu käivitub hästi. Sai kunagi pihustid ja surved kontrollitud, küünlad toimivad ja pritse nurk hea ning diislimeistrid mainisid pumba juhtpositsioneeri(nii nimetasid nemad seda) et kas tegu sama asjaga, mida siin viimased postitajad puhastanud? Et vb tõesti lihtsalt must teine sest moto reaalne ls umbes 400k kandis. Küte ei tundu kah tagasi vajuvat vähemalt pealevoolu läbipaistva voolikust nähtu põhjal. Ja antud turtsumine on temperatuurist sõltuv mitte sellest kaua mootor seisnud(suvel kui ikka ööpäevane keskmine temp 10c vms siis probleemi pole.
Diesel Power KEEPS ME GOING