
Passat b5 juhiistme turvapadja andur
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
- Telefon: 53814821
- Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
- Asukoht: Tartumaa
Re: Passat b5 juhiistme turvapadja andur
Ei saanud sellest anduri tegemisest asja, ikka tuli põleb. Keegi hõikas üleõla, et ainult esinduse teema.
Ma hakkan seda jullat nüüd lammutustest otsima, ülevaatus sai kahh passatil läbi
Ma hakkan seda jullat nüüd lammutustest otsima, ülevaatus sai kahh passatil läbi

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat b5 juhiistme turvapadja andur
juu siis ei saanud sul need airbagid piisavat suurt voolu, kui vahetasin enda boratil vigase kõrvalistuja armatuuri airbagi välja(uue sain lammarist 500EEK eest tol ajal) siis otse akult vool peale ja pauk ka käis hoolimata et mingi igniteri takistus aribagis oli paigast. teatavasti takistust mõõtes lastakse mõõdetavast ahelast läbi ka vool ja kui see saab olema piisavalt suur siis käib kindlasti ka pauk...julged poisid mainiks...ei tea miks siis ohutuse miinimumini viimiseks on selline protseduur välja mõeldud, kus peaks akult juhtme maha võtma ja ennem kui käsipidi pistikute kallale lähed ennast ka kuskile ära maandama staatilisest elektrist???tartuvaim kirjutas:no niipalju kui mina neid testriga torkind olen pole ükski avanend.....ja tester on tavaline odavamate killast käkk...no nii hobi elektrooniku tester
ja teiseks miks teha mingeid petu variante takistitega lihtsalt tule kustutamiseks???kellelegi maksab see vb elu kunagi kui aju ei saa õigelt andurilt näiteks külje laksu puhul õiget signaali, et avada õiged õhkpadajad???

Viimati muutis copilot, 01 Okt 2012, 16:23, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Passat b5 juhiistme turvapadja andur
+1 ehk nõus selle öeldu sisumõttega;
Teine kommentaar on see, et neile anduritele saab reset-i teha. Selleks on eraldi seadmed (tööriistad).
Teine kommentaar on see, et neile anduritele saab reset-i teha. Selleks on eraldi seadmed (tööriistad).
copilot kirjutas:
juu siis ei saanud sul need airbagid piisavat suurt voolu, kui vahetasin enda boratil vigase kõrvalistuja armatuuri airbagi välja(uue sain lammarist 500EEK eest tol ajal) siis otse akult vool peale ja pauk ka käis hoolimata et mingi igniteri takistus aribagis oli paigast. teatavasti takistust mõõtes lastakse mõõdetavast ahelast läbi ka vool ja kui see saab olema piisavalt suur siis käib kindlasti ka pauk...julged poisid mainiks...ei tea miks siis ohutuse miinimumini viimiseks on selline protseduur välja mõeldud, kus peaks akult juhtme maha võtma ja ennem kui käsipidi pistikute kallale lähed ennast ka kuskile ära maandama staatilisest elektrist???
ja teiseks miks teha mingeid petu variante takistitega lihtsalt tule kustutamiseks???kellelegi maksab see vb elu kunagi kui aju ei saa õigelt andurilt näiteks külje laksu puhul õiget signaali, et avada õiged õhkpadajad???ma olen viimasel ajal kasutatud autode ostu puhul muutunud juba jõle kartlikuks selliste asjade puhul kus esimene mõte mis pähe tuleb peale ostu on see et kontrollida üle kas kõik padjad ikka on alles mitte ei ole pill laksu pannud vms ja siis kuskile miskit takistid vahele pandud...üldiselt ikkagi selliseid ohutuse lisasid nagu õhkpadajad niisama autodele peale ei topita kui nad ei aitaks vähendada vigastusi laksu korral....aga eks iga mees ise teab mis teeb ainult kahju on järgmisest omanikust kes sõidab ohutuse poolest pooliku masinaga.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat b5 juhiistme turvapadja andur
Need airbagid mida mina olen testriga mõõtnud on ikka kõik auto pealt maas olnud või mis enam ei ole käigus loomulikult ma ei lähe testriga rooli või armatuurlaua see olevat airbagi testriga toksima. 100% ei julge väita aga 90% on kindel, et kui testriga takistust mõõta siis airbag ei avane see on linna legend. Kui muidugi ei mõõdeta takistust teab mis jurakaga mis tõesti annab 10- 12 volti otse päägile pähe.copilot kirjutas:juu siis ei saanud sul need airbagid piisavat suurt voolu, kui vahetasin enda boratil vigase kõrvalistuja armatuuri airbagi välja(uue sain lammarist 500EEK eest tol ajal) siis otse akult vool peale ja pauk ka käis hoolimata et mingi igniteri takistus aribagis oli paigast. teatavasti takistust mõõtes lastakse mõõdetavast ahelast läbi ka vool ja kui see saab olema piisavalt suur siis käib kindlasti ka pauk...julged poisid mainiks...ei tea miks siis ohutuse miinimumini viimiseks on selline protseduur välja mõeldud, kus peaks akult juhtme maha võtma ja ennem kui käsipidi pistikute kallale lähed ennast ka kuskile ära maandama staatilisest elektrist???tartuvaim kirjutas:no niipalju kui mina neid testriga torkind olen pole ükski avanend.....ja tester on tavaline odavamate killast käkk...no nii hobi elektrooniku tester
ja teiseks miks teha mingeid petu variante takistitega lihtsalt tule kustutamiseks???kellelegi maksab see vb elu kunagi kui aju ei saa õigelt andurilt näiteks külje laksu puhul õiget signaali, et avada õiged õhkpadajad???ma olen viimasel ajal kasutatud autode ostu puhul muutunud juba jõle kartlikuks selliste asjade puhul kus esimene mõte mis pähe tuleb peale ostu on see et kontrollida üle kas kõik padjad ikka on alles mitte ei ole pill laksu pannud vms ja siis kuskile miskit takistid vahele pandud...üldiselt ikkagi selliseid ohutuse lisasid nagu õhkpadajad niisama autodele peale ei topita kui nad ei aitaks vähendada vigastusi laksu korral....aga eks iga mees ise teab mis teeb ainult kahju on järgmisest omanikust kes sõidab ohutuse poolest pooliku masinaga ja seda enesele teadmata.
Ja mis puutub takistisse siis tekkis lihtsalt sportlik huvi kas on võimalik takistiga süsteem ära petta. Mina kuskilt põhjapanevat väidet ei leidnud, et vat see takisti ja asi töötab. Lihtsam oli osta lammarist 25€ uus crash sensor ja asi korras. Aga eks see turvapatjade asi ole nii nagu ta on kord päästab ja kord oleks parem kui poleks avanend oleks inimene vähem viga saanud.