Passat b5 juhiistme turvapadja andur

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Passat b5 juhiistme turvapadja andur

Lugemata postitus Postitas tartuvaim »

Teeme nii :)

85GTI
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
Telefon: 53814821
Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
Asukoht: Tartumaa

Re: Passat b5 juhiistme turvapadja andur

Lugemata postitus Postitas 85GTI »

Ei saanud sellest anduri tegemisest asja, ikka tuli põleb. Keegi hõikas üleõla, et ainult esinduse teema.
Ma hakkan seda jullat nüüd lammutustest otsima, ülevaatus sai kahh passatil läbi :(

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat b5 juhiistme turvapadja andur

Lugemata postitus Postitas copilot »

tartuvaim kirjutas:no niipalju kui mina neid testriga torkind olen pole ükski avanend.....ja tester on tavaline odavamate killast käkk...no nii hobi elektrooniku tester :)
juu siis ei saanud sul need airbagid piisavat suurt voolu, kui vahetasin enda boratil vigase kõrvalistuja armatuuri airbagi välja(uue sain lammarist 500EEK eest tol ajal) siis otse akult vool peale ja pauk ka käis hoolimata et mingi igniteri takistus aribagis oli paigast. teatavasti takistust mõõtes lastakse mõõdetavast ahelast läbi ka vool ja kui see saab olema piisavalt suur siis käib kindlasti ka pauk...julged poisid mainiks...ei tea miks siis ohutuse miinimumini viimiseks on selline protseduur välja mõeldud, kus peaks akult juhtme maha võtma ja ennem kui käsipidi pistikute kallale lähed ennast ka kuskile ära maandama staatilisest elektrist???

ja teiseks miks teha mingeid petu variante takistitega lihtsalt tule kustutamiseks???kellelegi maksab see vb elu kunagi kui aju ei saa õigelt andurilt näiteks külje laksu puhul õiget signaali, et avada õiged õhkpadajad??? :roll: ma olen viimasel ajal kasutatud autode ostu puhul muutunud juba jõle kartlikuks selliste asjade puhul kus esimene mõte mis pähe tuleb peale ostu on see et kontrollida üle kas kõik padjad ikka on alles mitte ei ole pill laksu pannud vms ja siis kuskile miskit takistid vahele pandud...üldiselt ikkagi selliseid ohutuse lisasid nagu õhkpadajad niisama autodele peale ei topita kui nad ei aitaks vähendada vigastusi laksu korral....aga eks iga mees ise teab mis teeb ainult kahju on järgmisest omanikust kes sõidab ohutuse poolest pooliku masinaga ja seda enesele teadmata.
Viimati muutis copilot, 01 Okt 2012, 16:23, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Passat b5 juhiistme turvapadja andur

Lugemata postitus Postitas tlauri »

+1 ehk nõus selle öeldu sisumõttega;

Teine kommentaar on see, et neile anduritele saab reset-i teha. Selleks on eraldi seadmed (tööriistad).
copilot kirjutas:
juu siis ei saanud sul need airbagid piisavat suurt voolu, kui vahetasin enda boratil vigase kõrvalistuja armatuuri airbagi välja(uue sain lammarist 500EEK eest tol ajal) siis otse akult vool peale ja pauk ka käis hoolimata et mingi igniteri takistus aribagis oli paigast. teatavasti takistust mõõtes lastakse mõõdetavast ahelast läbi ka vool ja kui see saab olema piisavalt suur siis käib kindlasti ka pauk...julged poisid mainiks...ei tea miks siis ohutuse miinimumini viimiseks on selline protseduur välja mõeldud, kus peaks akult juhtme maha võtma ja ennem kui käsipidi pistikute kallale lähed ennast ka kuskile ära maandama staatilisest elektrist???

ja teiseks miks teha mingeid petu variante takistitega lihtsalt tule kustutamiseks???kellelegi maksab see vb elu kunagi kui aju ei saa õigelt andurilt näiteks külje laksu puhul õiget signaali, et avada õiged õhkpadajad??? :roll: ma olen viimasel ajal kasutatud autode ostu puhul muutunud juba jõle kartlikuks selliste asjade puhul kus esimene mõte mis pähe tuleb peale ostu on see et kontrollida üle kas kõik padjad ikka on alles mitte ei ole pill laksu pannud vms ja siis kuskile miskit takistid vahele pandud...üldiselt ikkagi selliseid ohutuse lisasid nagu õhkpadajad niisama autodele peale ei topita kui nad ei aitaks vähendada vigastusi laksu korral....aga eks iga mees ise teab mis teeb ainult kahju on järgmisest omanikust kes sõidab ohutuse poolest pooliku masinaga.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Passat b5 juhiistme turvapadja andur

Lugemata postitus Postitas tartuvaim »

copilot kirjutas:
tartuvaim kirjutas:no niipalju kui mina neid testriga torkind olen pole ükski avanend.....ja tester on tavaline odavamate killast käkk...no nii hobi elektrooniku tester :)
juu siis ei saanud sul need airbagid piisavat suurt voolu, kui vahetasin enda boratil vigase kõrvalistuja armatuuri airbagi välja(uue sain lammarist 500EEK eest tol ajal) siis otse akult vool peale ja pauk ka käis hoolimata et mingi igniteri takistus aribagis oli paigast. teatavasti takistust mõõtes lastakse mõõdetavast ahelast läbi ka vool ja kui see saab olema piisavalt suur siis käib kindlasti ka pauk...julged poisid mainiks...ei tea miks siis ohutuse miinimumini viimiseks on selline protseduur välja mõeldud, kus peaks akult juhtme maha võtma ja ennem kui käsipidi pistikute kallale lähed ennast ka kuskile ära maandama staatilisest elektrist???

ja teiseks miks teha mingeid petu variante takistitega lihtsalt tule kustutamiseks???kellelegi maksab see vb elu kunagi kui aju ei saa õigelt andurilt näiteks külje laksu puhul õiget signaali, et avada õiged õhkpadajad??? :roll: ma olen viimasel ajal kasutatud autode ostu puhul muutunud juba jõle kartlikuks selliste asjade puhul kus esimene mõte mis pähe tuleb peale ostu on see et kontrollida üle kas kõik padjad ikka on alles mitte ei ole pill laksu pannud vms ja siis kuskile miskit takistid vahele pandud...üldiselt ikkagi selliseid ohutuse lisasid nagu õhkpadajad niisama autodele peale ei topita kui nad ei aitaks vähendada vigastusi laksu korral....aga eks iga mees ise teab mis teeb ainult kahju on järgmisest omanikust kes sõidab ohutuse poolest pooliku masinaga ja seda enesele teadmata.
Need airbagid mida mina olen testriga mõõtnud on ikka kõik auto pealt maas olnud või mis enam ei ole käigus loomulikult ma ei lähe testriga rooli või armatuurlaua see olevat airbagi testriga toksima. 100% ei julge väita aga 90% on kindel, et kui testriga takistust mõõta siis airbag ei avane see on linna legend. Kui muidugi ei mõõdeta takistust teab mis jurakaga mis tõesti annab 10- 12 volti otse päägile pähe.
Ja mis puutub takistisse siis tekkis lihtsalt sportlik huvi kas on võimalik takistiga süsteem ära petta. Mina kuskilt põhjapanevat väidet ei leidnud, et vat see takisti ja asi töötab. Lihtsam oli osta lammarist 25€ uus crash sensor ja asi korras. Aga eks see turvapatjade asi ole nii nagu ta on kord päästab ja kord oleks parem kui poleks avanend oleks inimene vähem viga saanud.

Vasta

Mine “Kere & Sisu”