murkamarko kirjutas:Eks ikka kokkuhoiu poliitika ja roheliste teema. Ehk siis materjalid sitad. Rohelised keelavad igast asju ja materjalide kasutamist nagu ka näiteks seda et uue auto eluiga olekski 100 000 km. max. See oleks ok kui eesti inimene jõuaks auto osta ja siis selle välja vahetada mingi aeg aga kahjuks on meie elatustase teiste eur. riikidega madal. Et arvatavasti selle auto oma tootmis hind tehases ja ehitus kvaliteet annab soovida.
Päris nii ei ole, et kolbe tehakse nüüd tammepuust. Jah eks nad katsetavad alumiinium/teras koosluseid jms. Kuid see ei kahanda kvaliteeti, kõik tehnilised nõudmised esitab siiski tehas, mille arvutuste järgi siis tehakse valmisprodukt- kui ei suudetaks valmistada tehase nõuetekohaseid osasid, siis ilmselt leitaks uus tootja jne. keegi ei riski aga sellises biznexis millegiga, ka 0,00000001 väiksema tolerantsiga ( ok nüüd ehk liialdasin, aga saate aru küll mis ma mõtlen)
Eks vag grupp eesotsas vw on niigi suures augus ja mis edasi saama hakkab on vaid spekulatsioon spekulatsioonidest. Ma isiklikult usun, et paljud on pettunud mikromootorite vastupidavuses, diislinormide lollitamises ja ma ei tea milles veel. Ja jään ikka oma tõekspidamise juurde, et viimane auto millega sõita kannatab on neljanda põlve Golf
Üha rohkem olen pööramas ida usku ja ma ei pea silmas siin vene tehnikat, vaid kaugemast idast tulevaid koereapoiste ja japside üllitisi
GTI kirjutas:Miks need kolvid siis purunevad - turbomootor ja segu liiga lahja?
Ilmselt mitte, ma olen aru saanud, et nad lihtsalt kuluvad liiga kiiresti 80k ja mured juba paistavad...
