Golf 3 käigukast
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: Golf 3 käigukast
Olen ise siis 2x kasti vahetanud üksi G3-l ja ütleme et on ebamugav töö aga saab tehtud. Kast tuleb mootori otsast ära kuidagi keerates ja läheb tagasigi kuidagi keerates ja logistades.
Kokkutulekutel näeme raisk
Re: Golf 3 käigukast
GTI kirjutas:Kui inimene vahetab kasti esimest korda ja proovib midagi uutmoodi, mida varem pole üritatud ei peaks me teda mutta tampima vaid viisakalt, tehniliselt õigele teele suunama et ta ilmaasjata oma aega ei raiskaks. Soovitan kõigil järele mõelda oma esimesele visiidile auto kapoti alla, kus kindlasti on meeles seiku mida nüüd ja praegu ei tahaks üldse meenutada. Kui siin koos jumalad kes sündinud mutrivõti peos siis võtan sõnad tagasi ja maksan kinni, muidu soovitus kõigile - vaadake peeglisse ja rohkem tolerantsust härrad!t6nis3 kirjutas:Miks pahandate minuga. Lugege viimast postitust probleemi tekitajalt. Nimelt minngigi loogika ei anna temale pluss punkte,kui tema üritab käigukasti alla panna KOOS POOLASSIDEGA käigukastil. 19. 02. Kell 20,00.Tauri 375.
Aitäh mõistva suhtumise eest, kuid eks ma püüan edasistesse asjadesse loogilisemalt suhtuda ja mitte iga liigutuse kohta nõu küsida.
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^
Re: Golf 3 käigukast
Tervist!
Nüüd olen oma asjaga niikaugel, et poolteljed kastiküljest eemaldatud ja homme proovin kasti alla sobitada, kuid siit üks küsimus käiguhoovastiku kohta, nimelt küsimus selle kronsteini kohta, kus see plastikust ratas käib ja veeltäpemalt selle võlli kohta, mille otsa see ratas käib, et minu autol oli see "ratta võll" kallakuga, kuid sellel suutsin võlli otsamutrit lahti keerates vindiosa koos mutriga puru murda ja siis sai uus võll muretsetud, kuid sellel võllil mille muretsesin on see "ratta võll sirge, ilma kallakuta, nüüd ei teagi kes peaks uuesti samasuguse võlli nagu akgselt oli(kallakuga) muretsema või hakkab nii ka toimima, sirge võlliga?
Ei tea kas saite mu segase juttu mõttest aru, sest pilte selgituseks ei lisanud, kuid loodan, et saite.
Ettetänades: Tauri
Nüüd olen oma asjaga niikaugel, et poolteljed kastiküljest eemaldatud ja homme proovin kasti alla sobitada, kuid siit üks küsimus käiguhoovastiku kohta, nimelt küsimus selle kronsteini kohta, kus see plastikust ratas käib ja veeltäpemalt selle võlli kohta, mille otsa see ratas käib, et minu autol oli see "ratta võll" kallakuga, kuid sellel suutsin võlli otsamutrit lahti keerates vindiosa koos mutriga puru murda ja siis sai uus võll muretsetud, kuid sellel võllil mille muretsesin on see "ratta võll sirge, ilma kallakuta, nüüd ei teagi kes peaks uuesti samasuguse võlli nagu akgselt oli(kallakuga) muretsema või hakkab nii ka toimima, sirge võlliga?
Ei tea kas saite mu segase juttu mõttest aru, sest pilte selgituseks ei lisanud, kuid loodan, et saite.
Ettetänades: Tauri
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Golf 3 käigukast
Plastik munakas,käiguvahetus hoovastiku varda peal on siiski SIRGE varda peal. Kui räägime samast detailist.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Golf 3 käigukast
http://www.vagcat.com/p/B121/711220.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaadake joonist- mis detailist jutt?
Vaadake joonist- mis detailist jutt?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Golf 3 käigukast
Mõtlen võlliga detaili, mille otsa käib see "rullik" et siis eelmine rulliku võll oli mingi nurga all, mitte sirge ja see mida tahan asemele panna on täiesti sirge, mitte nö viltune. Et küsimus siis kas hakkab sirge võlli otsas ka toimetama hoovastik?
Ettetänades: Tauri

Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 käigukast
See rulliku detail peaks alati sirge olema, muidu kinemaatika ei tööta. Sul võis deformeerunud detail olla?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Golf 3 käigukast


Viimati muutis Tauri375, 09 Mär 2015, 22:23, muudetud 1 kord kokku.
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^
Re: Golf 3 käigukast
GTI kirjutas:See rulliku detail peaks alati sirge olema, muidu kinemaatika ei tööta. Sul võis deformeerunud detail olla?
Ei tundu deformeerunud, homme lisan pildi.
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 käigukast
Kui sul autom.reguleeringuga tross siis kas enne trossi lahtiühendamist regulaatori ära stoperdasid - vastasel juhul jookseb kõri küljes olev regulaator välja (pikaks) ja sidur jääb osaliselt pinge alla kui nüüd trossi uuesti ära ühendad. Regulaatori küljes on tavaliselt plastvits mis tuleb ära ühendada enne trossi lahtivõtmist. Regulaatori saab küll tagasi sisse kui veidi mässata aga esimesel korral võib see osutuda probleemseks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Golf 3 käigukast
Kindlasti tross viia tagasi tehase seadmesse, muidu ei hakka toimetama see süstemaatika.
Re: Golf 3 käigukast
Selge, aga kuidas tehaseseadmesse viia tross tagasi?Mazz kirjutas:Kindlasti tross viia tagasi tehase seadmesse, muidu ei hakka toimetama see süstemaatika.
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^
Re: Golf 3 käigukast
Tervist, ei stoperdanud regulaatorit ära,lihtsalt võtsin trossi küljest ja sama moodi panin tagasi, kuid jah sidur ei lahuta, aga mida ja kuidas nüüd siis täpsemalt teha, et asi toimima hakkaks? Trossist pilt:GTI kirjutas:Kui sul autom.reguleeringuga tross siis kas enne trossi lahtiühendamist regulaatori ära stoperdasid - vastasel juhul jookseb kõri küljes olev regulaator välja (pikaks) ja sidur jääb osaliselt pinge alla kui nüüd trossi uuesti ära ühendad. Regulaatori küljes on tavaliselt plastvits mis tuleb ära ühendada enne trossi lahtivõtmist. Regulaatori saab küll tagasi sisse kui veidi mässata aga esimesel korral võib see osutuda probleemseks.
Ettetänades: Tauri

Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 käigukast
Pead selle plastkobaka kõri peale tagasi lükkama et vedru kokku läheks - ühe käega trossi kõrist kinni, teisega regulaatorist ja nõksutad edasi-tagasi, keerad käes ja proovid teist kohta, tunde järgi see käib. Võib minna veerand tundi, pool tundi või tunnikest paar, oleneb kui tundlik käsi on, õlut läheb kaa natuke... Kui see tehtud võid end uhkusega vw-inimeseks kutsuda! 
edit: nii kui kokku saad pead ta fikseerima, kui orig plastvitsa kõri peal enam pole pane jupp traati valmis ümber kõri, otsad keerad regulaatorile sinna nagade ümber et trossi paika pannes uuesti lahti ei jookseks.

edit: nii kui kokku saad pead ta fikseerima, kui orig plastvitsa kõri peal enam pole pane jupp traati valmis ümber kõri, otsad keerad regulaatorile sinna nagade ümber et trossi paika pannes uuesti lahti ei jookseks.
Viimati muutis GTI, 10 Mär 2015, 16:20, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Golf 3 käigukast
Hakkama sain ja aega kulus alla 10 minuti, kõik toimib nüüd nii kuis peab, tuleb veel pidurid õhutada ja korras. Aga siit jällegi üks asi, et kas on normaslne, et kui piduritel õhk sees ja kui tühikäigul piduripedaali vajutan ss tõmbab autol pöörded maha, nagu tahaks välja surra?( abs-iga süsteem)GTI kirjutas:Pead selle plastkobaka kõri peale tagasi lükkama et vedru kokku läheks - ühe käega trossi kõrist kinni, teisega regulaatorist ja nõksutad edasi-tagasi, keerad käes ja proovid teist kohta, tunde järgi see käib. Võib minna veerand tundi, pool tundi või tunnikest paar, oleneb kui tundlik käsi on, õlut läheb kaa natuke... Kui see tehtud võid end uhkusega vw-inimeseks kutsuda!
edit: nii kui kokku saad pead ta fikseerima, kui orig plastvitsa kõri peal enam pole pane jupp traati valmis ümber kõri, otsad keerad regulaatorile sinna nagade ümber et trossi paika pannes uuesti lahti ei jookseks.
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^
Re: Golf 3 käigukast
Mul Vento tegi nii. Pöörded kukkusid mingi 100rpm+ allapoole, aga kas norm nähtus ?
keegi teab ehk paremini.
keegi teab ehk paremini.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 käigukast
Kuna pidurivõim tarvitab vaakumit mida ta saab bensukatel sisselaskest, siis pöörete muutus on tavaline asi.Mazz kirjutas:Mul Vento tegi nii. Pöörded kukkusid mingi 100rpm+ allapoole, aga kas norm nähtus ?
keegi teab ehk paremini.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Golf 3 käigukast
Kuna pidurivõim tarvitab vaakumit mida ta saab bensukatel sisselaskest, siis pöörete muutus on tavaline asi.[/quoteGTI kirjutas:Mazz kirjutas:Mul Vento tegi nii. Pöörded kukkusid mingi 100rpm+ allapoole, aga kas norm nähtus ?
keegi teab ehk paremini.
Selge, tänud.
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^
Re: Golf 3 käigukast
Tervist kaasfoorumlased, mure siis endiselt käigukastiga, nimelt sellega, et viskab tagurpidi käiku välja, proovisin kangi hoomastiku vardaga käiku paika saada, kuid läks hoopis hullemaks ja nüüd käiku praktiliselt polegi, ise arvan, et panin selle hoova kronsteini:

kummi vahetusega valesse nuuti tagasi ja sellepärast ei saa käiku paika, küsimus siis ongi selline, et mille järgi selle kronsteini tehase nuuti(esialgsesse) tagasi saaksin panna? Oleks kiire vastuse eest vägagi tänulik.
Ettetänades: Tauri

kummi vahetusega valesse nuuti tagasi ja sellepärast ei saa käiku paika, küsimus siis ongi selline, et mille järgi selle kronsteini tehase nuuti(esialgsesse) tagasi saaksin panna? Oleks kiire vastuse eest vägagi tänulik.
Ettetänades: Tauri
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^