
Volkswagen ID.
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 981
- Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
- Auto: VW Passat B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 9 korda
Volkswagen ID.
Nägin seda või alternatiivset varianti paar päeva tagasi liikluses. Alguses vaatasin, et BMW i3, aga siis nägin volksu märki ja ehmusin ära
Kahjuks kadus sama kiirelt kui tuli.

- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Volkswagen ID.
Käisid Lätis?
See jõudis alles eila siia.
See jõudis alles eila siia.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 981
- Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
- Auto: VW Passat B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 9 korda
Volkswagen ID.
Käisin ka Lätis aga see oli ammu. Tee või tina, aga nägin volksu märgiga sarnast isendit (värvi ei mäleta) pühapäeva õhtul trajektooril Narva mnt - Liivalaia - Suur Ameerika...
Viimati muutis Hapnik, 25 Aug 2020, 14:06, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 945
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 173 korda
Volkswagen ID.
Miks need elektrikad valdavalt sellised kiiksu disainiga peavad olema? Et oleks kaugelt ka totaalsele autovõhikule arusaadav, et tegemist on mingi erijuhtumiga? Minu pea seda kinni ei võta.
Vahest harva on mõni selline eridisain ka apetiitne, enamasti siiski mitte ja ka käesolev kuulub minu arust sinna "rohkem kui imelik" kategooriasse.
Vahest harva on mõni selline eridisain ka apetiitne, enamasti siiski mitte ja ka käesolev kuulub minu arust sinna "rohkem kui imelik" kategooriasse.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 909
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 103 korda
Volkswagen ID.
mis ta nii eriline ikka on, Golfiga kõrvuti pannes siis päris siga ja kägu pole minu arust.
.
aga kui autost rääkida, siis olin pigem skeptiline, AGA ilma naljata, väga väga hea on. Ma olen temaga nüüd tegelikult üksjagu sõita saanud ja mulle hakkas ta väga meeldima. Dünaamika, juhitavus, nähtavus, mahutavus, kõik on vägagi omal kohal ja paremad kui oskasin arvata. Kui veel oleks timm parema varustusega siis oleks väga luks. Hinnasildist ei maksa end heidutada. Tegin siin mingi aeg kalkulatsiooni enda jaoks. Hetke auto vs ca 40k hinnaga id.3 ning viimane tuli kuu-kulus 20 eurot soodsam, kui soetushinna vahe oli kõvasti tema kahjuks. Seega tasub kaaluda ja arvutada igaljuhul kellele huvi pakub
.
aga kui autost rääkida, siis olin pigem skeptiline, AGA ilma naljata, väga väga hea on. Ma olen temaga nüüd tegelikult üksjagu sõita saanud ja mulle hakkas ta väga meeldima. Dünaamika, juhitavus, nähtavus, mahutavus, kõik on vägagi omal kohal ja paremad kui oskasin arvata. Kui veel oleks timm parema varustusega siis oleks väga luks. Hinnasildist ei maksa end heidutada. Tegin siin mingi aeg kalkulatsiooni enda jaoks. Hetke auto vs ca 40k hinnaga id.3 ning viimane tuli kuu-kulus 20 eurot soodsam, kui soetushinna vahe oli kõvasti tema kahjuks. Seega tasub kaaluda ja arvutada igaljuhul kellele huvi pakub
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 359
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i F31
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 58 korda
Volkswagen ID.
Võrreldes BMW i3'ga, siis disain on silmale üsna lihtne vaatamine.
Viimati muutis martin333, 27 Aug 2020, 13:01, muudetud 1 kord kokku.
Päev on lühike, kuid ööbik.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 909
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 103 korda
Volkswagen ID.
oleks ma tänases koolitusgrupis olnud siis ma oleks öelnud ilmselgelt et model 3 on ägedam asi, aga eile seda polnud. Minu võrdles baseerus 208 electricu, hyundai kona electrcu ja leafiga ja näiteks enda autoga.
selge see, et sellel autol oma miinuseid ja kulude kokkuhoidmisi on teatud kohtadelt väga selgelt näha, aga kogu komplektis tervikuna ei olnud eile võrreldavates midagi vastu panna, kui vaid see, et enda auto interiöör meeldib rohkem hetkel, kuid see polnud ka päris küpse id.3 millega me sõitsime.
kui asi oleks cräpp siis ma nii ütleks ka, ja eks meie valikus on neid tooteid ka mille kohta ma väga kiita midagi ei oska

- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Volkswagen ID.
Model3 oli tõesti ilus auto rivis- ja näeb ikka väga tavaautolik välja.
Kas sellel ID on nn gaasipedaalil play kujutis?
Kas sellel ID on nn gaasipedaalil play kujutis?
Viimati muutis tito, 27 Aug 2020, 20:04, muudetud 1 kord kokku.
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 359
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i F31
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 58 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 945
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 173 korda
Volkswagen ID.
Really, tööandja märkust ei tee, kui foorumis kõval häälel uue VW kohta s.talt ütled?
Või käitud pigem nii nagu mu kunagine boss ütles hellade teemade käsitlemise kohta - me ei valeta kliendile, kuid käime tõega kokkuhoidlikult ümber.

Viimati muutis murf, 27 Aug 2020, 21:15, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 945
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 173 korda
Volkswagen ID.
Ilus, kole ja nii kole, et lausa ilus juba. Sellised need valikud välimuse hindamisel on.
Endale see enam vähem 1-mahuline disain ei meeldi, selline Citroen Picasso (1. põlvkond) moodi junn. i3 aga seevastu tundub endale täitsa söödav. Vabalt võibki põhjuseks olla see 3-s valik hinnangu andmisel.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 909
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 103 korda
Volkswagen ID.
Käisin eile tööpärast korraks tartus ja tundus ideaalne variant vast saabunud ID.3 proovile panna . Sõitsin tavapärast sõitu nagu bensukaga sõidan. 90 alas 95ga, 110 alas 113 ja 120 alas 120, ID.3 spidokas valetab 1-2 km/h gps järgi. Minnes oli kulu suurem kuna linnasõitu polnud üldse, oli vaid üks tanklapeatus juhile. Tartus panin laadijasse ja tegelesin veidi üle tunni kliendiga ja siis uuesti start. Kõigepealt Tartu kesklinna ja sealt Tallinnas telliskivisse ja seal ka lõpp. Tagasisõidul oli ka hunnik möödasõite. 90 alas 95ga oli kulu kuskil 14-15kwh kandis, 110 ja 120 tõstsid seda nagu ikka, linnas tõmbas paar komakohta alla tagasi.
Kokkuvõttes jäin rahule, väga vaikne, möödasõidul veel rammu piisavalt, IQ Matrix tuled mega head nagu ikka, ID.Light on ka äge, eriti kui navi sees. HUD on ka mõnus, nüüd tuleb vaid AR update ära oodata.
A ja äge tähelepanek päikselise ilmaga, panoraam katuse päikesesirm kinni eest taha, mitte vastupidi nagu enamusel, vahepeal lasingi väikse sutsu kinni, et silma ei paistaks kuid samas jäi ülejäänud salong “avatuks”
Kuna varasemas bensakad on ilma webata olnud siis oli täna hommikul hea variant juhikoht soojaks lasta enne kui autosse läksin.
.
Kokkuvõttes jäin rahule, väga vaikne, möödasõidul veel rammu piisavalt, IQ Matrix tuled mega head nagu ikka, ID.Light on ka äge, eriti kui navi sees. HUD on ka mõnus, nüüd tuleb vaid AR update ära oodata.
A ja äge tähelepanek päikselise ilmaga, panoraam katuse päikesesirm kinni eest taha, mitte vastupidi nagu enamusel, vahepeal lasingi väikse sutsu kinni, et silma ei paistaks kuid samas jäi ülejäänud salong “avatuks”
Kuna varasemas bensakad on ilma webata olnud siis oli täna hommikul hea variant juhikoht soojaks lasta enne kui autosse läksin.
.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 909
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 103 korda
Volkswagen ID.
120 ala närib seda range isukalt madalamaks. Tartus otseselt vajadust ei olnud, aga kuna mul oli kliendiga vaja tegeleda siis panin ta selleks ajaks laadima, et ei peaks pärast vajadusel tikupoisis laadima. Hetkel minu sõitmise põhjal ta päris tagasi vist poleks jõunud, samas mine tea, vb kui oleks linnas rohkem uhanud oleks range jälle muutunud. Auto nii värske veel ja arvutab seda tagasihoidlikult. Sest näiteks kui laadimast võtsin, range oli arvutatud eelneva mnt sõidu põhjal ja nii kui linna läksin viskas range kohe juurde üksjagu
-
- Huviline
- Postitusi: 945
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 173 korda
Volkswagen ID.
Vaatasin seda kummalise kujuga masinat ükspäev natuke lähemalt ja kriitiline nagu ma uute VW osas viimasel ajal olen, siis ikka väga weird auto. Parim vaade on tagantvaade, sinna võiks vabalt BMW logo panna ja esmapilgul petaks ära küll. A mujalt pole kohe üldse mokkamööda.
Esipingil kitsas, akupanga tõttu põrand kõrgel ja harjumatu isteasend. Ja milline insener arvas, et need esiistmete eraldi käetoed ägedad ja mugavad on? Tagapingi istumisasend on selline poolkükkis metsas s.tal olek. Istmepadi rämedalt kaldes, et jalad kõrge põranda tõttu ära mahutada ja seljatugi liigselt püsti. Isegi linnas ei tahaks seal sõita, Tartu otsa ei hakka ette kujutamagi.
Salongimaterjalid räme koonerdamine, kõva plastikut on ikka uljalt jagatud. Armatuurlaua 1 osa ainult käega katsumist kannatav. Valge plastik mida salongis kasutatud, stiilset muljet see küll ei jäta, pigem odava plastmööbli oma. Äkki noortele hipsteritele meeldib ja ma lihtsalt vana.
Tehniliselt poolelt võib see auto tip-top olla, täitsa võimalik. Aga disainilt-materjalidelt on selline, et seda tehnilist poolt ei taha proovilegi panna. Isegi mu suht autovõhikust naine vaatas ja küsis: “miks küll?!”.
Just my 2 cents.
Esipingil kitsas, akupanga tõttu põrand kõrgel ja harjumatu isteasend. Ja milline insener arvas, et need esiistmete eraldi käetoed ägedad ja mugavad on? Tagapingi istumisasend on selline poolkükkis metsas s.tal olek. Istmepadi rämedalt kaldes, et jalad kõrge põranda tõttu ära mahutada ja seljatugi liigselt püsti. Isegi linnas ei tahaks seal sõita, Tartu otsa ei hakka ette kujutamagi.
Salongimaterjalid räme koonerdamine, kõva plastikut on ikka uljalt jagatud. Armatuurlaua 1 osa ainult käega katsumist kannatav. Valge plastik mida salongis kasutatud, stiilset muljet see küll ei jäta, pigem odava plastmööbli oma. Äkki noortele hipsteritele meeldib ja ma lihtsalt vana.
Tehniliselt poolelt võib see auto tip-top olla, täitsa võimalik. Aga disainilt-materjalidelt on selline, et seda tehnilist poolt ei taha proovilegi panna. Isegi mu suht autovõhikust naine vaatas ja küsis: “miks küll?!”.
Just my 2 cents.
Viimati muutis murf, 03 Okt 2020, 19:19, muudetud 2 korda kokku.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 909
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 103 korda
Volkswagen ID.
murf, hommikust õhtuni katsud plastikuid? ma rohkem sõidan autoga...
Viimati muutis Golhv, 06 Okt 2020, 16:43, muudetud 1 kord kokku.