B7 Passati salongiventi anomaalia

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3548
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 784 korda
Tänatud: 110 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

t6nis3 kirjutas: 31 Okt 2024, 18:00 Palun tõesti,solvumatta ,mitte vihaseks minna. Aga tehniliselt relee asja mõttest pole vastust saanud. Sander,suhtled minuga,kui poisikesega. Kui relee on lühises (mis põhjusel releel lühis ?), siis küsin. Mis releest on jutt. Kaks akut,võiks olla ka ühes korpuses. Mis siis saab. Avan kaardid. Alguseks. Olen olnud akude ehitaja ,ehitaja,seega ka remontija,seega ka laadimiste ahelate tundja. Auto (rekkade 24 V. genekad ja üldine armatuuri elekter ) ja 12 V. autodel ,kuid aku süsteem on sama. Loodus,mitte murfi seadus.Pilkage edasi,kuid nii oli. Tagumine aku ette ,ja esimine taha. Minul on konkreetne selgitus olemas,miks nii on. Kui on tagumisest akult Eraldi Väljavõte. Juhul kui jagasite elektri matsu ,12v. siis on ju hea. Kes ei jaganud teksti sisu siis oled ju vales foorumis. Palun seljuhul mitte kommenteerida,et mitte midagi aru ei saanud.
Mul on sinule ka küsimusi!
Kuidas rekkal oli akude haldamine? Kuidas sai rekkal tagumine aku lihtsalt ette tõsta ja rekka töötas paremini?
Miks ei saanud lihtsalt esimest akut vahetada? Milline oli tagumise aku funktsioon ja skeem, et mida see aku siis toitis?
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3548
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 784 korda
Tänatud: 110 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Huligaan kirjutas: 31 Okt 2024, 18:12
R36 kirjutas: 31 Okt 2024, 18:03 Tagumist akut laetakse läbi relee ja kaitsme. Kui tagaunist akut ei laeta saab see tühjaks. Ventilaator töötab tagumise aku pealt. Kui aku on tühi siis ventilaator ei tööta. Kui mootor töötab ja relee/kaitse pole ühendatud siis saab aku tühjaks. Ventilaator ei tööta.

Nooremad said aru. Vanematel võtab CPU aega.
Mina saan nii aru, et sa pead seletama mis ja miks ning milline relee, mida ja miks ja kuidas, ning milleks vajalik on, Läbi diagrammide ja tehniliselt tõendatava materjaliga tõestama et sa pada ei aja. Ilma mattmata ja pilgamatta
Sa ütlesid, et ära pilka. :D

Nagu seletada mis on relee? Mingi jupp millest juhitakse läbi voolu. Kui tuleb signaal vool, siis relees käib lülitus ja laadimis vool suunatakse edasi.
Miks kaitse läheb läbi? Ületarbimine või lühis.

Skeem oleks kena, et näha kui palju on tarbijaid, aga see ei ütle, et mis asi selles ahelas põhjustas probleemi.
Ja relee asukoht ka ei anna mingit infot. :D

Tõnisele:
Aga üks suur aga! Juba leiti, et tagumist akut laadides kadus probleem.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

MustVälk. Küsisin ju,et miks on releed vaja akude ahelasse,mitte et minule selgitada,mis on relee. Küsimus oli minupoolt, kuna tegemist on kahe akuga ja 12v. süsteemiga. Akud on paralleelselt ühendatud. Seega. Kas relee olemasolu ongi laadimise ümber lülitamiseks teisele akule? Minu fantaasia (on küll tehasest nii mitmeitki ümberehitusi tehtud,kuna mass toodangus oli odavam,ja kiirem),, näiteks ja las generaator laeb samaaegselt mõlemit. Jah,generaatoril tuleb koormust juurde,kuid koera saba ei raiuta jupi haaval. Jussikese vanasõna. Tallinn. Huumor. Vanamehe filmist. Nüüd 24 V. süsteemist. Seal süsteemis on 12V. akud ühendatud ju järjestikku.2tk. Seega tagumisest akust saab ju 12V.väljavõtte. Oled puhkuse pausil. Kuulad raadiot, ajad habet j n e. No pikemalt ei seleta. Tagumisest akust võeti energijat. Esimene aku on laetud,kuid tagumine jääb vaes lapse olukorda. Jutt 24V. süsteemist , ja kui on ühendatud kaks 12V. akut järjestikku.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3548
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 784 korda
Tänatud: 110 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

t6nis3 kirjutas: 01 Nov 2024, 17:19 MustVälk. Küsisin ju,et miks on releed vaja akude ahelasse,mitte et minule selgitada,mis on relee. Küsimus oli minupoolt, kuna tegemist on kahe akuga ja 12v. süsteemiga. Akud on paralleelselt ühendatud. Seega. Kas relee olemasolu ongi laadimise ümber lülitamiseks teisele akule?
SanderSPS kirjutas: 24 Okt 2024, 08:36 Tuttav mure. B6 pasteedil tekitas seda väga konkreetset anomaaliat tagumine aku mis oli läbi ja mida katkise relee pärast ei laetud. Hakkas kliima täpselt sama jura tegema.
Esimene lehekülg oli juba vastus. ;)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1749
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 337 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

t6nis3 kirjutas: 01 Nov 2024, 17:19 MustVälk. Küsisin ju,et miks on releed vaja akude ahelasse,mitte et minule selgitada,mis on relee. Küsimus oli minupoolt, kuna tegemist on kahe akuga ja 12v. süsteemiga. Akud on paralleelselt ühendatud. Seega. Kas relee olemasolu ongi laadimise ümber lülitamiseks teisele akule? Minu fantaasia (on küll tehasest nii mitmeitki ümberehitusi tehtud,kuna mass toodangus oli odavam,ja kiirem),, näiteks ja las generaator laeb samaaegselt mõlemit. Jah,generaatoril tuleb koormust juurde,kuid koera saba ei raiuta jupi haaval. Jussikese vanasõna. Tallinn. Huumor. Vanamehe filmist. Nüüd 24 V. süsteemist. Seal süsteemis on 12V. akud ühendatud ju järjestikku.2tk. Seega tagumisest akust saab ju 12V.väljavõtte. Oled puhkuse pausil. Kuulad raadiot, ajad habet j n e. No pikemalt ei seleta. Tagumisest akust võeti energijat. Esimene aku on laetud,kuid tagumine jääb vaes lapse olukorda. Jutt 24V. süsteemist , ja kui on ühendatud kaks 12V. akut järjestikku.
Kuule said sa siis ammendava vastuse muidu või pean veel pingutama?
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Ei pea pingutama ,tehniliselt. Head foorumi vastajad ,kes suhtlesid minuga tehnilises foorumis. Positiivselt. Minu poja nimi on Sander, aga mitte SPS. See ei puutu tehnilisse foorumisse. Kasutaja MustVälk. ehk avad oma reaalseid teadmisi. Tehniliselt. Relee on mingi jupp. 31 oktoober. oli sinu arvamine releest.Nii ei räägita releest. Ta ei ole mingi jupp ,vaid relee. Sander SPS. Sinu teema algus minule. Kuule... See on siiski 1990 ndetate poiste suhtlus,kõnekäänd. Kuule (miks ei peaks kuulma,kui ju kirjapilti loen)

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1749
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 337 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

t6nis3 kirjutas: 02 Nov 2024, 18:05 Ei pea pingutama ,tehniliselt. Head foorumi vastajad ,kes suhtlesid minuga tehnilises foorumis. Positiivselt. Minu poja nimi on Sander, aga mitte SPS. See ei puutu tehnilisse foorumisse. Kasutaja MustVälk. ehk avad oma reaalseid teadmisi. Tehniliselt. Relee on mingi jupp. 31 oktoober. oli sinu arvamine releest.Nii ei räägita releest. Ta ei ole mingi jupp ,vaid relee. Sander SPS. Sinu teema algus minule. Kuule... See on siiski 1990 ndetate poiste suhtlus,kõnekäänd. Kuule (miks ei peaks kuulma,kui ju kirjapilti loen)
Jah eks ma selle ajastu laps olengi. Ei mõelnud sellega midagi halba, aga juu ma siis ei oska suhelda. Vastust oma küsimuseld ikka ei saanud. Oli siis ammendav vastus?
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3548
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 784 korda
Tänatud: 110 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

t6nis3 kirjutas: 02 Nov 2024, 18:05 Ei pea pingutama ,tehniliselt. Head foorumi vastajad ,kes suhtlesid minuga tehnilises foorumis. Positiivselt. Minu poja nimi on Sander, aga mitte SPS. See ei puutu tehnilisse foorumisse. Kasutaja MustVälk. ehk avad oma reaalseid teadmisi. Tehniliselt. Relee on mingi jupp. 31 oktoober. oli sinu arvamine releest.Nii ei räägita releest. Ta ei ole mingi jupp ,vaid relee. Sander SPS. Sinu teema algus minule. Kuule... See on siiski 1990 ndetate poiste suhtlus,kõnekäänd. Kuule (miks ei peaks kuulma,kui ju kirjapilti loen)
Ma proovisin seletada inimesele kes ei saa mitte midagi aru tehnikast! ;)
Ma arvasin, et sa ei saa aru mis asi on relee. Juba kaks lehekülge seda kirjutatud.
Kui sa nii tark oled, siis miks sa ei loe ja küsid küsimusi millele oli vastus juba ammu olemas?

Miks sa pilkad ja targutad meie üle?
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1830
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B8.5 R-Line
Asukoht: Tartu
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 184 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas etnies858 »

Tõnis kuule, tavaliselt sa mähid, et keegi ei saa aru midagi, tööriistu käes hoida ei oska, eesti keelt rääkida ei oska - jätku kirjutamata. Praegu võiksid maru vagusi jääda, mõne tehnilise raamatu lahti võtta, uurida, miks pannakse relee akude vahele ja siis tagasi tulla ning oma teadmistega hiilata.

Huligaan
Veteran
Postitusi: 513
Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 18 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas Huligaan »

t6nis3 kirjutas: 01 Nov 2024, 17:19 Küsisin ju,et miks on releed vaja akude ahelasse
oeh




Releed isoleerivad kahte akut teineteisest, et ühes tekkiv probleem (nt lühis) ei leviks teise aku süsteemi.
See kaitseb akusid teineteise kahjustamise eest.

Releed kontrollivad, kummast akust võetakse töövoolu ja millisesse akusse laadimisvoolu suunatakse.
See tagab, et mõlemad akud laetakse võrdselt ega tühjeneks ühelpool liigselt.

Releed lülitavad automaatselt akusid sisse ja välja vastavalt vajadusele.
See tagab, et külmahoiuseadmed, tuled jm olulised tarbijad saavad alati vajaliku toite.


Kahe aku ja neid ühendavate releede süsteem loob redundantsi.
Kui üks aku või selle süsteem peaks tõrkuma, suudab teine hoida auto edasi töös.

Seega releed mängivad olulist rolli kahe aku integreerimises auto elektrisüsteemi, tagades, et mõlemad akud laetakse optimaalselt ja auto töökindlus säilib isegi ühe aku tõrke korral.

Igaks juhuks ka relee, kui selline - Relee on seadis, mis välisele füüsikalisele toimele (sisendsignaalile) reageerides muudab hüppeliselt oma väljundtoimet (väljundsignaali). Laiemas tähenduses on relee aparaat, mis peale hüppelise toimega releeosa sisaldab ka andurit (tajurit), võrdlus-, täitur- või muud seadist. Andurseadis, näiteks relee mähis, võtab vastu releele mõju avaldava ja relee rakendumiseks tarviliku signaali. Täiturseadis, näiteks kontaktid avaldavad mõju juhtimisvooluahelale. Vaheorganid, näiteks vedrud, annavad mõju tajurilt täiturile.

Tänapäeval on levinuimad trükkplaadile monteeritavad elektromehaanilised pisireleed ja lülitustransistoride või türistoridega pooljuhtreleed. Niisugused releed valmistatakse enamasti integraallülitustena.

Noo ingel [VW Bot: "Keel korda!"], enam tehnilisemalt ei suuda seda nüüd küll seletada.
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.

www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas R36 »

Noo b7 passatil on see lihtsalt selleks et webasto kasutamine põhiakut kuivaks ei tõmba.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Huligaan
Veteran
Postitusi: 513
Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 18 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas Huligaan »

ma üritasin meie peaspetsile nii lihtsalt ja Tehniliselt vastata kui suutsin, äkki...
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.

www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.

Vasta

Mine “Elektroonika”