Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Sanderl
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 19 Okt 2010, 19:10
Auto: VW Passat 1,9tdi
Asukoht:

Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk

Lugemata postitus Postitas Sanderl »

Nende kolme küünla kaitsemed ja relee on ajukarbis. Ma liigutasin oma autol kaitsmeid ja koputasin releed läbi ja seejärel hakkas tööle.

Käivituse kohapealt pole miskit müstilist, kuna antud mootor on otsepritsega ja surveaste küllaltki hea. Korras mootori hea aku ja starteriga saab käima küll.

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänatud: 2 korda

Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk

Lugemata postitus Postitas audivana »

sander k kirjutas:Nende kolme küünla kaitsemed ja relee on ajukarbis. Ma liigutasin oma autol kaitsmeid ja koputasin releed läbi ja seejärel hakkas tööle.

Käivituse kohapealt pole miskit müstilist, kuna antud mootor on otsepritsega ja surveaste küllaltki hea. Korras mootori hea aku ja starteriga saab käima küll.
Võtsin Ajukarbilt kaane maha ja kõik kaitsmed olid korras. KAitsmeteks oli kaks suurt 50A ja 80A kaitsmed ja kaks väikest 25A ja 15A.
Liigutasin nii releesid kui kaitsmeid, aga tulemust ei midagi.
Milline neist kolmest releest on just nendele küünaldele mõeldud?
Üks küsimus veel, kas minu masinal on ainukesena sõites vee temperatuur mingi 75 kraadi peal sõites või kellelgil veel selline asi.
VAhepeal temp normaalseslt ka umbes 90-ne 80-ne vahel.
Sõitsin täna Elvas ringi ja sealt otse Tartusse ja temp oli üle 80 kraadi normaalne. Vahepeal mingi pool tundi Lõunakeskusest tagasi tulles vesi üle 75 kraadi ei läinudki.
Uus termostaat muidu olemas, aga pole veel jõudnud ära vahetada.
Samas kui termostaat on läbi siis ta ei saa olla, et vahepeal toimib ja vahepeal mitte.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk

Lugemata postitus Postitas copilot »

tundub et see 81 kw ei taha jah mitte soojaks minna kui rahulikult sõita, isegi kui väljas -7 ja püsikaga maanteel 90km/h lasta v mitte yle 2000 eriti pöördeid käike vahetades lasta...endal hoiab kah seal nii 70 ja 90 vahel. samas kui ikka tallata veidi ehk pöördeid pidevalt 3000 juurde tallata v koormust motole anda siis ikka läheb 90c peale kah ära....ja kliima on econi peal 2. aste ning kuidas kunagi 20 v 21c. ja kui juba väljas hakkab nulli ligidale minema a la +5 siis läheb jupp maad kauem soojaks kui muidu suvel...ja räägitakse et kui termostaat läbi siis ei venita sinna 90c ehk töötemperatuurini mitte kuidagis ära. Ja kui kord 90 saanud ja mõnda aega seal olnud ja siis veidikeseks seisma jäädes kukub päris kiiresti temp. Nii et peaks vist papi ette panema. ja põhjakate ei teeks kah vist paha?
Viimati muutis copilot, 30 Dets 2010, 18:27, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Sanderl
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 19 Okt 2010, 19:10
Auto: VW Passat 1,9tdi
Asukoht:

Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk

Lugemata postitus Postitas Sanderl »

Mul tavaliselt soojendus 25 peal ja puhur 2 kriipsu enne lõppu. Sellises seades läheb mootori temp normaalse sõiduga 90 peale 8km. Sõidan Võru ja aardla ristist kuni jõgeva mnt ääres vahi tänavani. Selle ajaga salong ka soe. Muidu sooja õhku hakkab puhuma juba siis kui olen maja juurest võru tänavani jõudnud. Niiet peaks ikka soojaks minema. Mul süütenurk ka veits hilisem kui peaks olema, kuna mulle ikka meeldib madala otsa vääne siis panin vanasse seadesse.

Käivituse koha pealt on ka progressi. Sai täna forsist ära toodud 1,8kW Boschi starter. Õhtu sättisin alla ka ja vahe on ikka meeletu. Praegust keera korraks võtit ja juba käib. Vana oli miski muu starter. Korpus veidi teine ja saksas 2009a midagi seal vahetatud, kleeps oli peal. Tootekoodid ei klappinud siis see andis alust kahelda osa õigsuses ja tuli välja et peal oli 1,7kW miski muu masina oma. Sisu ka kõige parem polnud kuna kõik loksus. Rohkem ei viitsinudki uurida. Loodan et sellega asi lahendatud.
Aga homseni, eks siis hommikul näha kuidas käima läheb. Ööseks lubab külma ka veits :)

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänatud: 2 korda

Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk

Lugemata postitus Postitas audivana »

sander k kirjutas:Mul tavaliselt soojendus 25 peal ja puhur 2 kriipsu enne lõppu. Sellises seades läheb mootori temp normaalse sõiduga 90 peale 8km. Sõidan Võru ja aardla ristist kuni jõgeva mnt ääres vahi tänavani. Selle ajaga salong ka soe. Muidu sooja õhku hakkab puhuma juba siis kui olen maja juurest võru tänavani jõudnud. Niiet peaks ikka soojaks minema. Mul süütenurk ka veits hilisem kui peaks olema, kuna mulle ikka meeldib madala otsa vääne siis panin vanasse seadesse.

Käivituse koha pealt on ka progressi. Sai täna forsist ära toodud 1,8kW Boschi starter. Õhtu sättisin alla ka ja vahe on ikka meeletu. Praegust keera korraks võtit ja juba käib. Vana oli miski muu starter. Korpus veidi teine ja saksas 2009a midagi seal vahetatud, kleeps oli peal. Tootekoodid ei klappinud siis see andis alust kahelda osa õigsuses ja tuli välja et peal oli 1,7kW miski muu masina oma. Sisu ka kõige parem polnud kuna kõik loksus. Rohkem ei viitsinudki uurida. Loodan et sellega asi lahendatud.
Aga homseni, eks siis hommikul näha kuidas käima läheb. Ööseks lubab külma ka veits :)
Mul bemaril ühel 325td oli ka mingi peenika starter peal ja oli kohe aru saada, et asi pole õige.
Sebisin orginaali peale ja masin käivitus poolest pöördest.
Seda starteri asja võiksid paljud üle vaadata kellel käivitamisega probleeme.

Sanderl
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 19 Okt 2010, 19:10
Auto: VW Passat 1,9tdi
Asukoht:

Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk

Lugemata postitus Postitas Sanderl »

Nii väljas oli -11 ja käivitus poolest pöördest. Starter vedas mootorit nii kiirelt ringi, et midagi hullu.
Nagu Alts20 enne ütles siis õhumullid küttes ei oma tähtsust. Mul tagasivooluklapp ja muud jutud vahale aga voolik tühjeneb ikka poole peale. Lekkeid midagi pole, aga käivitub hästi.

Tänud kõigile kaasamõtlejatele!

Raivar
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 04 Nov 2007, 19:02
Asukoht: Trass E67

Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk

Lugemata postitus Postitas Raivar »

sander k kirjutas:Uue 100Ah akuga ikka sama jama.
Panin arvutiga adaptation channel nr5 küttekoguse põhja. Pidi käivitust mõjutama. Sellega läks paremaks, enam niikaua ei pea käiama. Kuskil 5 sek läheb käima, aga õhumullid ikka jooksevad küttesüsteemis. Ei saa aru kust nad sinna tulla saavad, kui filtrist paagi poole on tagasivooluklapp pandud. Homme ostan veel ühe klapi, mis on pumba kaane peal, kus tagasivooluvoolikud kinnituvad. Seda sai ühest ja teisest otsast puhutud ja nagu lasi igat pidi õhku läbi.
Jama ikka.


Ehk räägid sellest "Panin arvutiga adaptation channel nr5 küttekoguse põhja"
Mis progega ja kust kohast?
http://www.ak47.ee/bmw/Treila/

Sanderl
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 19 Okt 2010, 19:10
Auto: VW Passat 1,9tdi
Asukoht:

Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk

Lugemata postitus Postitas Sanderl »

Vag-com ja mootri alt adaptations. Ausalt öeldes sellest suurt kasu polnud, nüüd kõik jälle originaalseades.

Vasta

Mine “Diislid”