HawkHill kirjutas:Huvipärast vaatasin siis järgi ostutsekkidest, millal minu Passatile Lemförderi komplekt paigaldati ja see oli 2011/06.
Läbisõit on igal aastal olnud enamvähem 20000 km ja paigaldusest peale pole enam mitte ühtegi probleemi esisillaga olnud.
Tuleb ikka ka siis järgnevaks Lemförder järgi proovida kui praegune komplekt ülesse ütleb (ehk ikka veel niipea ei hakka kolisema ja saab veel järgmise ülevaatuse ka läbi). Minu arvutuste järgi peaks siis sinu autol olema kuskil 70 000km komplekt all olnud. Eks ka muidugi vist oleneb teedest mida sõita, meil saab igapäev vähemalt 4km kruusateed mis enamus ajast üsna kehvas seisus (korralikult treppis).
Tegelikult on see väga subjektiivne millise firma mis detail mis autol kestab. Ma näiteks ei kahtle et Kamoka kondid võivad kesta isegi kauem kui Lmi omad, samas võib viimase toodetud VAG õõtsadekomplekt olla järelturu varuosade valikus parim. Palju loeb ka mis autole mis detail läheb, olenevalt silla geomeetriast saavad kondid mõnel mudelil rohkem vatti kui teisel. Mõni varuosa õnnestub vahest täiesti noname tootjal paremini kui kulla ja karraga dekoreeritud tootja oma, selliseid näiteid on ennegi olnud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
GTI kirjutas:Mõni varuosa õnnestub vahest täiesti noname tootjal paremini kui kulla ja karraga dekoreeritud tootja oma, selliseid näiteid on ennegi olnud.
Ma võin mürki võtta, et halvad kogemused kvaliteetse tootega tulevad sellest, et tegemist mingi hiina replikaga.
Ma juba kujutn ette kuidas maailmalõpp välja näeb... hiinas toodetud server põleb maha
Viimati muutis tito, 12 Veebr 2015, 09:46, muudetud 1 kord kokku.
Ma ostsin just 100€ terve taastatud silla alla koos välimiste ja sisemiste rooliotstega. Eelmine SRL kestis 4 kuud kui pidid ühe ülemise õõtsa välja vahetama.
Kui ma kunagi aega leian, siis võiks postita 4 erinevat "taastamis" viisi.
Inimesed on leidlikud, küll toppitakse limonaadi korke, teine oli sörts mingid pastat, et loks ära kaoks jne.... .
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Vasakpoolne on riia tn otsas tehtud. - "Ameerika" tehnoloogia, puuritakse ja täidetakse spets massiga. (Põhjas täpp näha)
Parempoolne on siis lisaplekk ja limpsipudel.
Viimati muutis R36, 11 Veebr 2015, 22:08, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
GTI kirjutas:Tegelikult on see väga subjektiivne millise firma mis detail mis autol kestab. Ma näiteks ei kahtle et Kamoka kondid võivad kesta isegi kauem kui Lmi omad, samas võib viimase toodetud VAG õõtsadekomplekt olla järelturu varuosade valikus parim. Palju loeb ka mis autole mis detail läheb, olenevalt silla geomeetriast saavad kondid mõnel mudelil rohkem vatti kui teisel. Mõni varuosa õnnestub vahest täiesti noname tootjal paremini kui kulla ja karraga dekoreeritud tootja oma, selliseid näiteid on ennegi olnud.
Vanakoolikale sai just veovõlli sisemiseks otsaks Kamoka toodang....ei mingit värinat vms st kindlasti oli parem valik, kui mingi no name terve uus mitte oe veovõll koos otstega, mis pidavat kohe algusest võbistama väristama, nagu siit sealt lugenud - ja no SKF vms otsa ei raatsinud ikka kah osta lisaks saanud siit foorumist ühe inimese käest nõu/tagasisidet Kamoka osas.....kuna Kamoka on Poola tootja st Euroopa tootja, siis vast ehk pannakse kvaliteedile natuke rohkem rõhku et konkureerida Saksa tootjatega. Olin algul väga umbusklik arvestades nende odavat hinda, aga ei kahetse.
Ja see, et Hiinast tehakse järgi nn high end tootjate asju a la SKF jne, pole saladus...
GTI kirjutas:Tegelikult on see väga subjektiivne millise firma mis detail mis autol kestab. Ma näiteks ei kahtle et Kamoka kondid võivad kesta isegi kauem kui Lmi omad, samas võib viimase toodetud VAG õõtsadekomplekt olla järelturu varuosade valikus parim. Palju loeb ka mis autole mis detail läheb, olenevalt silla geomeetriast saavad kondid mõnel mudelil rohkem vatti kui teisel. Mõni varuosa õnnestub vahest täiesti noname tootjal paremini kui kulla ja karraga dekoreeritud tootja oma, selliseid näiteid on ennegi olnud.
Vanakoolikale sai just veovõlli sisemiseks otsaks Kamoka toodang....ei mingit värinat vms st kindlasti oli parem valik, kui mingi no name terve uus mitte oe veovõll koos otstega, mis pidavat kohe algusest võbistama väristama, nagu siit sealt lugenud - ja no SKF vms otsa ei raatsinud ikka kah osta lisaks saanud siit foorumist ühe inimese käest nõu/tagasisidet Kamoka osas.....kuna Kamoka on Poola tootja st Euroopa tootja, siis vast ehk pannakse kvaliteedile natuke rohkem rõhku et konkureerida Saksa tootjatega. Olin algul väga umbusklik arvestades nende odavat hinda, aga ei kahetse.
Ja see, et Hiinast tehakse järgi nn high end tootjate asju a la SKF jne, pole saladus...
Üldjuhul tootmisega hiinas ka nii et toodavad kellegile kes tellib ja müüakse kallilt mingi nime alt maha aga kui tootmine lõppeb siis toodetakse veel ja müüakse võileva hinnaga tehasepoolt ise maha. Vähemalt nike/ adi jne jalanõude puhul on nii. Ja nag ennist kirjutati kordasin sama.
Viimati muutis murkamarko, 12 Veebr 2015, 15:39, muudetud 1 kord kokku.
murkamarko kirjutas:Üldjuhul tootmisega hiinas ka nii et toodavad kellegile kes tellib ja müüakse kallilt mingi nime alt maha aga kui tootmine lõppeb siis toodetakse veel ja müüakse võileva hinnaga tehasepoolt ise maha. Vähemalt nike/ adi jne jalanõude puhul on nii. Ja nag ennist kirjutati kordasin sama.
Täpselt nii, iga euroopast v usast Hiina kolitud tehas lekib hullemini kui köögi sõel, jookseb välja tooteid, materjali kui knowhowd
k.urat küll Tito
Sundisid mind, oma postitusega ,keset minu lemmik seriaali pööningule minema,et vaadata mis selle lemf. karbi peal kirjas oli.
Õnneks avanes selline vaatepilt
Viimati muutis lauri76, 16 Veebr 2015, 13:21, muudetud 3 korda kokku.
lauri76 kirjutas:k.urat küll Tito
Sundisid mind, oma postitusega ,keset minu lemmik seriaali pööningule minema,et vaadata mis selle lemf. karbi peal kirjas oli.
Õnneks avanes selline vaatepilt
(Mis teema selle" k.uradi" trükkimisega on ?Lõpptulemus ikka ingel ,kui ei korrigeeri.)
Sellesmõttes on zf il tehas Hiinas ja toodetakse norrmide järgi ka seal kvaliteetseid asju. Mu mõte oli, et kõik Hiina tehased lekivad igatpidi infot ja kuskil kõrval angaaris tehakse vuflood, kus puudub igasugune kvaliteet. Ma ei tea kust võtavad euroopa suurimad laod oma kauba, aga vahest vaadates jebai hindu teeb mõne osa ostmise ekstra ettevaatlikuks, mis Teie arvate kust tuleb mitmesaja eurone hinnavahe ?
Priidik333 kirjutas:Näiteks see mismoodi puksi polt kinni keerata et õõtsapuks sõiduasendis pinge alla ei jääks. Seda ei teadnud isegi 2 proovipäeval käinud lukkseppa kes olid kooli lõpetanud.
4 post tõstuki peal rattad maas.
See küll eriline teadus pole.
Kas sellest siis ei piisa, kui ainult auto esiots maast lahti on ja vabalt ripuvad?
Mul ootab vahetus ees ja sõber, kes hiljuti tegi, ütles, et tagumised sillakinnitus poldid tuleb lahti keerata, kuna muidu ei pidavat miskeid pikki polte kätte saama. Vastab see tõele?
GTI kirjutas:Mõni varuosa õnnestub vahest täiesti noname tootjal paremini kui kulla ja karraga dekoreeritud tootja oma, selliseid näiteid on ennegi olnud.
Ma võin mürki võtta, et halvad kogemused kvaliteetse tootega tulevad sellest, et tegemist mingi hiina replikaga.
Ma juba kujutn ette kuidas maailmalõpp välja näeb... hiinas toodetud server põleb maha
Selleks tuleks kasutada fujitsu servereid. Neid toodetakse saksamaal
Aga teemasse ka. Olen ostnud igasuguseid noname komplekte igasuguse kommirahaga. Kõik on nad kestnud mitu aastat ja pole suutnud siiani virisema hakata, et ei kesta.
Ehk sõltub ka sellest kes on roolis ( ma ise muidugi ei sõida passatiga igapäevaselt ) aga igapäev auto kõrval olen küll ning kuulen ja näen muresid.
Seega mingi 500 vs 100 on ikka hinna vahe küll. Ma ei usu never, et see hinnavahe tuleb tasa kui vaadata nüüd kestmise aega.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Priidik333 kirjutas:Näiteks see mismoodi puksi polt kinni keerata et õõtsapuks sõiduasendis pinge alla ei jääks. Seda ei teadnud isegi 2 proovipäeval käinud lukkseppa kes olid kooli lõpetanud.
4 post tõstuki peal rattad maas.
See küll eriline teadus pole.
Kas sellest siis ei piisa, kui ainult auto esiots maast lahti on ja vabalt ripuvad?
Mul ootab vahetus ees ja sõber, kes hiljuti tegi, ütles, et tagumised sillakinnitus poldid tuleb lahti keerata, kuna muidu ei pidavat miskeid pikki polte kätte saama. Vastab see tõele?
Täpselt ei osanud ka üle-eelmine omanik öelda, millal vahetas, aga foorumipostide ja ülevaatusandmete alusel peaks minu auto all olev Lemfi esisild olema 3a ja ~60k sõitnud. Neljapäeval käisin ülevaatusel, muidu oli kõik tihke (ptui ptui ptui) aga üks alumine tagumine sarniir oli liiga pehme ja pean uuele ringile minema. Tellisin Moogi varda, eks siis ole näha.
Mingit kolinat ega rooliga tuntavat vedelat olekut ei olnud. Mootor r4.
-edit-
Varras nüüdseks vahetatud ja ülevaatus ka olemas. Võtsin vanal vardal kummi kah maha ja kummi alune oli isegi veel määrdega koos mingil määral. Täiesti vedel oli küll, käega küll mingit erilist lõtku ei olnud, kuid igas asendis liigutada sai küll.
Huvi pärast võtsin ka uuel vardal kummi maha ja minu üllatuseks oli korralikult molübdeen- või grafiitmäärdega koos see sarniir, loodame et siis kestab ka ja päris 1000km ära ei koole.
Viimati muutis 25raf, 21 Mai 2015, 10:54, muudetud 3 korda kokku.
Moog pole teab mis hea
Tore on lugeda postitusi nagu lauril ja 25raf il, täiesti adekvaatselt fikseeritud läbisõidud, tootjad ja selge ülevaade palju komplekt kestab.
tito kirjutas:Moog pole teab mis hea
Tore on lugeda postitusi nagu lauril ja 25raf il, täiesti adekvaatselt fikseeritud läbisõidud, tootjad ja selge ülevaade palju komplekt kestab.
No panen puusalt noname läbisõidu.
3a ja umbes 120k siis läks uus komplekt alla.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
golfrace kirjutas:Pole veel mõelnud mingit puksi garantiisse viia. Ei tea kas annavad uue või teevad vana korda?
Üldiselt kui ise paigaldad ei kehti enamustele juppidele garantii. Enamus varuosa poodidel on oma kindlad tunnustatud töökojad kus vahetades saad varuosale garantii. Kui seal paigaldatud puks on ikka läbi ( tehase kehtestatud aja jooksul või km mitte läbimisel ) siis pannakse ikka uus. Keegi neid taastama ei hakka.
Viimati muutis rako, 20 Mai 2015, 18:14, muudetud 1 kord kokku.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
rako kirjutas:Üldiselt kui ise paigaldad ei kehti enamustele juppidele garantii.
Tavandiõiguslikust aspektist (või klientide teadmatuse tõttu?) see kipub nii olema jah, samas juriidilise külje pealt on see paras BS. Minupärast saatku mu auto ekspertiisi kus tõestatagu et olen kasutanud valesid töövõtteid mis on põhjustanud paigaldatud varuosa enneaegse suremise. Õhus olevate summade ebaproportsionaalsuse tõttu ei hakka keegi seda muidugi tegema.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
golfrace kirjutas:Pole veel mõelnud mingit puksi garantiisse viia. Ei tea kas annavad uue või teevad vana korda?
Üldiselt kui ise paigaldad ei kehti enamustele juppidele garantii. Enamus varuosa poodidel on oma kindlad tunnustatud töökojad kus vahetades saad varuosale garantii. Kui seal paigaldatud puks on ikka läbi ( tehase kehtestatud aja jooksul või km mitte läbimisel ) siis pannakse ikka uus. Keegi neid taastama ei hakka.
Noh,ok,annavad sulle selle uue puksi suure kemplemise ja aja raiskamise peale....tööraha maksad ikka nii et koliseb!
Point selles....kui ise jagad vahetada, siis enda kogemuse peale mõeldes,pole mõtet osta 3x kallimat jubinat asja nime pärast(ei anna ka kalli osa tootja sulle garantiid korraliku kui juba esindus ei anna sulle garantiid oma TÖÖLE!!!)...ok saan aru et tegu väga mahuka ja ajakuluka tööga v kus detaili lõppemine võib rikkuda hulga muid kalleid osi et siis nn high end A osa annab sulle mingigi hingerahu.
Viimati muutis copilot, 20 Mai 2015, 20:34, muudetud 1 kord kokku.
Sellega olen täesti nõus, et ei ole mõtet panna kõige odavamat ja ILMSELGELT ei ole mõtet panna ka kõige kallimat kui just rahapeale vihane pole Väga palju on ümber pakendamist, et sa võid saada Y nimega pakis X nimega toote.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
golfrace kirjutas:Pole veel mõelnud mingit puksi garantiisse viia. Ei tea kas annavad uue või teevad vana korda?
Üldiselt kui ise paigaldad ei kehti enamustele juppidele garantii. Enamus varuosa poodidel on oma kindlad tunnustatud töökojad kus vahetades saad varuosale garantii. Kui seal paigaldatud puks on ikka läbi ( tehase kehtestatud aja jooksul või km mitte läbimisel ) siis pannakse ikka uus. Keegi neid taastama ei hakka.
Noh,ok,annavad sulle selle uue puksi suure kemplemise ja aja raiskamise peale....tööraha maksad ikka nii et koliseb!
Point selles....kui ise jagad vahetada, siis enda kogemuse peale mõeldes,pole mõtet osta 3x kallimat jubinat asja nime pärast(ei anna ka kalli osa tootja sulle garantiid korraliku kui juba esindus ei anna sulle garantiid oma TÖÖLE!!!)...ok saan aru et tegu väga mahuka ja ajakuluka tööga v kus detaili lõppemine võib rikkuda hulga muid kalleid osi et siis nn high end A osa annab sulle mingigi hingerahu.
Siin jõuame tagasi volitatud töökojas paigaldatud osani, kui on garantii keiss ei pea kopikatki maksma!
Kus kohast te ostate seda SRL-i remondikomplekti. Forssist küsisin, neil ei ole sellist tootjat. Eparts.ee kategooriate alt ei leia üldse õõtshoobasid.
Mis kategooria all need on seal?