Kas keegi teab või on täiustanud oma golf2 v jetta mkII pidureid mis on originaalis 1-kihilised ventileeritavate vastu vms. Seoses võimsuse kasvuga tahaks ka võimsamaid pidureid, väga hulluks ei taha minna aga äkki on soovitusi. Hea kui käänakat ei peaks vahetama hakkama, aga supportid ja sinna juurde kuuluv siis.
Vabandan kui selline teema on siit läbi käinud juba aga loodan et küsija suu pihta ei lööda
Kui sa just ringrada ei sõida, siis pole vaja ventileeritavaid pidureid. Lisaks ikka soovitaksin käändmikud ära vahetada Passati või G3 omade vastu. Esmalt aga võiksid panna GT/GTI või passati pidurivõimendi. See annab palju rohkem pidurdusjõudu. Taha ka ketastega sild.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Rinkat ei ole plaanis kimada aga natuke võiks jah vägevam see asi olla. Kasv on ikka märkimisväärne, 1.3-st saab 2.0 85kW . Tagumiste ketaste teema on samas kahtlane, kogemus näitab et nendega koguaeg mingi jama, trummel nagu rohkem töökindlam jne.
arxik kirjutas:Rinkat ei ole plaanis kimada aga natuke võiks jah vägevam see asi olla. Kasv on ikka märkimisväärne, 1.3-st saab 2.0 85kW . Tagumiste ketaste teema on samas kahtlane, kogemus näitab et nendega koguaeg mingi jama, trummel nagu rohkem töökindlam jne.
No ega see 85 ka mingi rakett ole. Aotod peavad vabalt pidurdama ka 750 kg kerghaagist. Ja eks ka veel seal varu on.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.