1.9 tdi 85 kw vahetamine 81 kw-se vastu!?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1.9 tdi 85 kw vahetamine 81 kw-se vastu!?
On keegi pealkirjas mainitud töö ette võtnud. Kuidas mootori kinnitused sobivad? Üldiselt mis asjadega tuleks arvestada sellist tööd ette võttes (elektroonika, igasugused kinnitused jne)! Igasugune know-how on teretulnud!
Viimati muutis R.R, 16 Aug 2013, 14:23, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9 tdi 85 kw vahetamine 81 kw-se vastu!?
Mis auto? No kinnitused on suure tõenäosusega samad, aga kaableduse pead ju ikka vahetama. Bora/G4 on kogu auto üks suur kimp, seal sa eraldi ei vaheta midagi. Passatil peaks olema mingi osa pistikute peal, aga pole kindel et mootori osa on eraldatav. Vähemalt kick panelitel on hunnik pistikuid, aga suure tõenäosusega kuni armatuurini pead siis ikka kõik ringi lappama. Või siis pead leidma kellegi, kes sul eletrisüsteemid kokku ehitab, aga ma poleks küll kindel kui lihtne see lõppkokkuvõttes on ja töötunde koguneb üksjagu, lõpuks maksad tööraha samapalju kui mootor maksab. Suures plaanis on see pointless töö. Lihtsam on sama mootor asemele otsida kui sul enda oma õhtal. Mina enda endisel Boral olen teinud 81->96 ja doonori lammutamist alustasin oktoobri alguses ja sõitev auto sai lõpuks valmis kuskil veebruari lõpus äkki. Mul oli küll Inglane doonoriks, ehk juhtmeid pidi natuke ümber tegema ka (vahetasin kogu auto kaableduse ringi). Loomulikult selle käigus tegin ka salongile täispuhastuse, ehitasin igasugu follow-me-home, signa ja muid lahendusi peale, aga ikkagi. Tegin õhtuti peale tööd või nädalavahetusel. Päris paljud õhtul olid ikkagi sellised, kus koju said ainult magama. Kui aega laialt käes, siis miks mitte, aga muidu küll pointi ei näe eriti. Odavam on maha müüa ja õige asi osta. Tegelt mul endal sama asi veelkord plaanis, aga seekord läheb hoopis huvitavama kere peale, et asjal mingi point ka oleks.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: 1.9 tdi 85 kw vahetamine 81 kw-se vastu!?
Passatil on mootori juhtmestik ajukarbis olevatest pistikutest eraldatav.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9 tdi 85 kw vahetamine 81 kw-se vastu!?
No boral ka osa tuleb läbi selle karbikese salongi, aga pinid küll ei klappinud seal, vähemalt värvid kindlasti mitte. mInuarust siiski ka juhtmete asukohad ja vastused siiski olid teises järjestuses.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 139
- Liitunud: 01 Aug 2007, 07:40
- Auto: VW Phaeton 5.0TDI, 5.0TDI, 1.9TDI
- Asukoht: Tartu
Re: 1.9 tdi 85 kw vahetamine 81 kw-se vastu!?
Pole ehk minu asi aga ehk valgustad selle de forseeringu tagamaid ka. Tundub nagu pisut mõtetu tegevus.
Teostamise kohapealt ei ole midagi võimatut. Pärast pead sipa vaeva nägema mootori aju ja immo kodeerimisega ja sõitma saab ikka.
Teostamise kohapealt ei ole midagi võimatut. Pärast pead sipa vaeva nägema mootori aju ja immo kodeerimisega ja sõitma saab ikka.