Passat siis aastast '98 ja nelja käigulise automaadiga.
Praegu seis selline, et hooratas (ehk flexplate) on ilmselt katki. Asi algas sellega, et tekkis mootorile lisaks kerge metallne kolin mis üks hetk läks väga räigeks kätte. Võtsin starteri maha ja sealt oli näha, et turbiini mutritest (3 tükki) oli üks lahti. Selle kinni keerates asi läks tagasi oma tavapärase vaikse kolina juurde. Edaspidi need mutikad kerisid ennast 5000km jooksul veel paar korda lahti. Kahtlustasin koguaeg trubiini viga, et tekitab vibratsiooni ja kerib mutrid lahti ja lisaks siis koliseb ka vaikselt. Mõned päevad tagasi aga läks hääl väga hulluks kätte. Jälle starter maha ja ma sain turbiini koos hammasvööga keerata käega kuskil 5-10kraadi edasitagasi. Ehk tunne nagu see plekileht on hammasvöö küljest irdunud.
Plaan see asi seal ära vahetada, aga siit küsimus. Auto on sõitnud 530k km. Kas on loomulik aeg sellele plekist hoorattale minekuks või on siiski see mingi põhjuse tagajärg?
Kast vahetab käike hästi, turbiin lukustub ja läheb lahti ilusti.
Passati automaatkasti mure
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: Passati automaatkasti mure
Tuleb kontrollida, et kasti ja mootori vahel oleksid paigalduspuksid olemas.
Kui kast maas, tuleks seda pädevatele meestele näidata veendumaks, et kasti õlipumba puks oleks korras ja pumba korpuses kinni.
Turbiinil mõõta sisemiste detailide teljeloks- kui see ületab 1,5 mm, siis on tugilaager kutu ja turbiin tuleb kas remontida või asendada.
Kui kast maas, tuleks seda pädevatele meestele näidata veendumaks, et kasti õlipumba puks oleks korras ja pumba korpuses kinni.
Turbiinil mõõta sisemiste detailide teljeloks- kui see ületab 1,5 mm, siis on tugilaager kutu ja turbiin tuleb kas remontida või asendada.