16v 1.8 PL mootor
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 820
- Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
- Telefon: +37256998301
- Auto: Golf II GTI
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
16v 1.8 PL mootor
Leidsin, et enam abi pole mõtet küsida lihtsate küsimuste alt.
Mootor 1..8 95kw PL
Jaanipäeval jäi seisma kuna sõideti otsa väiksele puu juurikale ja see lükkas karteripõhja õlipumba jala juurest sisse 1-2 cm ning summuti tõmbas ka lahti. Ning peale seda hakkas mootor puterdama. Madalatel pööretel hakkas just kinni pooma ja välja suretama. Jätsin auto siis nädalaks seisma ning kui täna käima panin siis peale 100m sõitmist põletas ja murdis rootori otsa küljest. Selle vahetasin ära ja auto jälle käis aga puterdamine jätkus, eriti tühikäigul. Kontrollisin küttesüsteeme ja vaakumit kuid need tundusid ka korras olema.
Läksin siis proovi ringile algul vaikselt sõites ning tasakesi 1,2,3 käiguga 5000 pöördeni lasta polnud nagu probleemi. Siis jäin seisma ning startisin äkitselt ning see lõi rootori keskelt pooleks.
Millest see tuleneda võib? Ning see puterdamine samamoodi.
Mootor 1..8 95kw PL
Jaanipäeval jäi seisma kuna sõideti otsa väiksele puu juurikale ja see lükkas karteripõhja õlipumba jala juurest sisse 1-2 cm ning summuti tõmbas ka lahti. Ning peale seda hakkas mootor puterdama. Madalatel pööretel hakkas just kinni pooma ja välja suretama. Jätsin auto siis nädalaks seisma ning kui täna käima panin siis peale 100m sõitmist põletas ja murdis rootori otsa küljest. Selle vahetasin ära ja auto jälle käis aga puterdamine jätkus, eriti tühikäigul. Kontrollisin küttesüsteeme ja vaakumit kuid need tundusid ka korras olema.
Läksin siis proovi ringile algul vaikselt sõites ning tasakesi 1,2,3 käiguga 5000 pöördeni lasta polnud nagu probleemi. Siis jäin seisma ning startisin äkitselt ning see lõi rootori keskelt pooleks.
Millest see tuleneda võib? Ning see puterdamine samamoodi.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: 16v 1.8 PL mootor
Siis peab midagi jagajaga olema. Korras jagajal ei saa minna rootor pooleks, kui ta just põlenud pole. Peab olema jagaja võll kõver või on mingi puks seal sees lahkunud. See põhjustab ka ebaühtlast käimist.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: 16v 1.8 PL mootor
Oleneb, et missugune sul jagaja on. Mingeid jagajaid on isegi minul.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 820
- Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
- Telefon: +37256998301
- Auto: Golf II GTI
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 16v 1.8 PL mootor
Jaga peaks sobima nendele masinatele:
87-92 Golf, 87-92 Jetta, 90-94 Passat, 84-89 Scirocco.
Ja toote kood on 051 905 237 ETKA järgi aga selle remarki kohapeale on taotud to be used for: 051 905 205 C
87-92 Golf, 87-92 Jetta, 90-94 Passat, 84-89 Scirocco.
Ja toote kood on 051 905 237 ETKA järgi aga selle remarki kohapeale on taotud to be used for: 051 905 205 C
-
- Huviline
- Postitusi: 820
- Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
- Telefon: +37256998301
- Auto: Golf II GTI
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 16v 1.8 PL mootor
Poomisest sain uue jagaja kaane ja rootoriga Lahti kuid nüüd puterdab ja törtsub tühikäigul.( pöörded kõiguvad) ei SAA aru millest see tuleb.
-
- Huviline
- Postitusi: 820
- Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
- Telefon: +37256998301
- Auto: Golf II GTI
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 16v 1.8 PL mootor
Täna said veel siis uuritud ning avastatud et tühikäigul käies jätab kõvasti vahele ning piibujuhtmeid maha tõmmates põhimõtteliselt kahe püttiga ei olegi mitte mingisugust muutust.
Kuid suurematel pööretel 1300+ käib täiesti puhtalt aga tühikäigul samas kõiguvad pöörded 600-2000 vahel. Kui piibu juhtme maha kisun hakkab süütepool ka plõksuma.
Ning kui palju mõjutab tühikäigul katkine summuti ? Läbi laseb pükste ja kati vahelisest kinnitusest.
Kuid suurematel pööretel 1300+ käib täiesti puhtalt aga tühikäigul samas kõiguvad pöörded 600-2000 vahel. Kui piibu juhtme maha kisun hakkab süütepool ka plõksuma.
Ning kui palju mõjutab tühikäigul katkine summuti ? Läbi laseb pükste ja kati vahelisest kinnitusest.
Viimati muutis MartinR, 15 Juul 2013, 10:17, muudetud 1 kord kokku.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: 16v 1.8 PL mootor
summuti pärast peab see mootor käima ilusasti.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 820
- Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
- Telefon: +37256998301
- Auto: Golf II GTI
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 16v 1.8 PL mootor
Ise olin ka enam kui kindel, et see sumpa ei mõjuta seal midagi peale selle suure mölina mis teeb.NOTFAST kirjutas:summuti pärast peab see mootor käima ilusasti.
Eks nüüd tuleb edasi lahendusi mõtlema hakkata ja vigu otsima.

-
- Huviline
- Postitusi: 820
- Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
- Telefon: +37256998301
- Auto: Golf II GTI
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 16v 1.8 PL mootor
Siiani kestavad mootori probleemid, tühikäigul puterdab ning kui käiku vahetada või käik välja võtta lükkab vahepeal 200-300 pööret otsa ning siis kukub tagasi alla.
Lootsin et saan speedtseris löögile aga seal pole vist see nädal kedagi olnud.
Lootsin et saan speedtseris löögile aga seal pole vist see nädal kedagi olnud.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: 16v 1.8 PL mootor
Palju silindrite surved on?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 820
- Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
- Telefon: +37256998301
- Auto: Golf II GTI
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 16v 1.8 PL mootor
Jälle natuke uuritud ja puuritud omapead.
Avastasin et seguklappi kruvi käib nagu ise tahab. Mida see seguklapp täpsemalt seal sisselaske peal teeb?
Kiskusin kõik lahti ning seguklappi ees oleval intake booti lõpus nurgas on sisse minevad kaks vaakum voolikut, üks tuleb õhukopsikust ja teine läheb edasi süsteemi. Seest poolt on seal mingi metallist plaat auguga.
pilt spoileris
Mis selle otstarve on?
Ning kas tühikäigul käimine ja törtsumine ning karteri tuulutus võivad omavahel seotud olla?
Täpsemalt uurisin siis, et kui katan näpuga karteri tuulutuse otsa kinni siis mootori pöördede tõusevad ja käib ilusti, surkisin siis edasi ja avastasin et kui katan eraldi kinni 90% kattuvusega tühikäigu mootorist ja külmkäivitusest tuleva õhuvõtu vooliku siis hakkab mootor korralikult käima ning puterdamine kaob, samas ka pöördeid tuleb juurde mingilmääral.
mainin ka, et mul ei ole karterituulutus orginaalina minevalt õhukopsikusse vaid oilcatch tanki mingi ime nurga all millel on kobakas aftermarket airfilter küljes aga et testida orginaaliga uuesti pole enam seda lõdvikut sinna.
Avastasin et seguklappi kruvi käib nagu ise tahab. Mida see seguklapp täpsemalt seal sisselaske peal teeb?
Kiskusin kõik lahti ning seguklappi ees oleval intake booti lõpus nurgas on sisse minevad kaks vaakum voolikut, üks tuleb õhukopsikust ja teine läheb edasi süsteemi. Seest poolt on seal mingi metallist plaat auguga.
pilt spoileris
► Näita Spoilerit
Ning kas tühikäigul käimine ja törtsumine ning karteri tuulutus võivad omavahel seotud olla?
Täpsemalt uurisin siis, et kui katan näpuga karteri tuulutuse otsa kinni siis mootori pöördede tõusevad ja käib ilusti, surkisin siis edasi ja avastasin et kui katan eraldi kinni 90% kattuvusega tühikäigu mootorist ja külmkäivitusest tuleva õhuvõtu vooliku siis hakkab mootor korralikult käima ning puterdamine kaob, samas ka pöördeid tuleb juurde mingilmääral.
mainin ka, et mul ei ole karterituulutus orginaalina minevalt õhukopsikusse vaid oilcatch tanki mingi ime nurga all millel on kobakas aftermarket airfilter küljes aga et testida orginaaliga uuesti pole enam seda lõdvikut sinna.
Viimati muutis MartinR, 07 Aug 2013, 16:03, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 820
- Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
- Telefon: +37256998301
- Auto: Golf II GTI
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 16v 1.8 PL mootor
Olen mõtelnud ja endale nüüd tundub enam kui kindel et puterdamis probleem on tühikäigu mootoris, Seal kahtlane süsteem õhu lõdvik jookseb tühikäigu mootorist külmkäivitus pihustisse ja sealt edasi ots karteri tuulutuse jaoks. Kui see külmkäivuts süsteemi küljes olev ots kinni katta käib mootor ilusti. Ehk on seal sees kuskil mingi klapp mis on väsinud ja ei sulge ennast enam?
Täna sai ka teine probleem mind vihale aetud siis marsuudil bussjaam- lasnamäe kanal kus auto otsustas korduvalt välja surra ja jõnksutada niiet liiklus oli kohe häiritud tänu minule.
Ehk siis ei saa kätte küttet või lihtsalt tänu millegile poob mega soojade ilmadega kui olen sõitnud sirka 10km, hommikul 30km läbides ei ole mitte mingit probleemi.
Täna sai ka teine probleem mind vihale aetud siis marsuudil bussjaam- lasnamäe kanal kus auto otsustas korduvalt välja surra ja jõnksutada niiet liiklus oli kohe häiritud tänu minule.
Ehk siis ei saa kätte küttet või lihtsalt tänu millegile poob mega soojade ilmadega kui olen sõitnud sirka 10km, hommikul 30km läbides ei ole mitte mingit probleemi.
-
- Huviline
- Postitusi: 820
- Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
- Telefon: +37256998301
- Auto: Golf II GTI
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 16v 1.8 PL mootor
Mootori tühikäigu probleemi tekkitas karterituulutus vooliku külge minev väiksem voolik mis võtab tühikäigu jaoks õhku.
Seal vahel käis üks kalibleeritud plastik ots millel on 2mm läbivusega auk selle õhu võtmiseks, aga minul oli see kaduma läinud ning õhuvõtu ava oli 7mm suuruseks läinud. Sai siis vase torust uus väike jupp vooliku sisse lõigatud, toru tina täis valatud ja otsad ära pressitud ning uus 2mmne auk puuritud.
Kütte probleemiks esines siis paagisisene pump mis ei anna kütet enam piisavalt peale.
Seal vahel käis üks kalibleeritud plastik ots millel on 2mm läbivusega auk selle õhu võtmiseks, aga minul oli see kaduma läinud ning õhuvõtu ava oli 7mm suuruseks läinud. Sai siis vase torust uus väike jupp vooliku sisse lõigatud, toru tina täis valatud ja otsad ära pressitud ning uus 2mmne auk puuritud.
Kütte probleemiks esines siis paagisisene pump mis ei anna kütet enam piisavalt peale.