Jõud kaob ära vahepeal

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
palu5
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 21 Aug 2013, 20:58
Telefon: 56975144
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Jõud kaob ära vahepeal

Lugemata postitus Postitas palu5 »

Mure siis selline,et autol kaob vahepeal jõud ära.Näiteks kui kiirendan teise või kolmanda käiguga kuni 3000 rpm ja vahetan järgmise käigu siis on hingest kinni,siis on minek umbes selline nagu siis kui õhulugeja on järelt ära.Samas kaob ja tuleb tagasi jõud ka üsna suvalisel ajal.Mingi hetk sõidab täistsa normaalselt kuigi tundub et kuskil 3000+ pöörde juures jääb minek kehvemaks,ja seal samas läheb nagu avarii resiimi.Aga samas tuleb jälle minek tagasi ilma süüdet sisse välja keeramata tagasi.Panin siis arvuti järgi,mitte ühtegi viga ei näitanud.Vaatasin siis live datat,õhulugeja tundus imelik, mootor tühikäigul tahtis mingi 250 mg/str aga õhulugeja actual kõikus seal 450-550 vahel.Jätsin arvuti järgi ja tegin proovisõidu,lasin siis teise ja kolmandaga kuni 4000 rpm kolmandaga hoidsin ka natuke aega 4000 rpm.Turbo justkui töötas korralikult puhus seal 1 bar kandi võibolla rohkemgi,üksi suht kehva sõitta ja samal ajal arvutit jälgida,õhulugejaga oli selline pull,et kolmandaga kiirendades olid mootori poolt küsitud ja actual enam vähem samad,aga kui tuli 4000rpm siis mootori poolt oli 850 küsitud aga actual tõusis seal napilt 800-ni ja siis hakkas langema ja langes mingi 600-ni kuigi mootori poolt küsitud oli 850.Niisiis tundub,et õhulugeja juskui otsas omadega.Samas proovisin korra,et võtsin korra õhulugeja järelt ara,siis oli minek kogu aega ühtlaselt kusine.tagasi pannes siis pool aega on minek enam vähem ja teine pool siis sama nagu ilma õhulugejata.Minek tuleb ja kaob siis kui ise tahab,süüdet sisse välja keeramata.Nii nüüd tahakski küsida targematelt nõu,et kas õhulugeja võib sellist pulli teha et vahel toimib ja vahel mitte,või on nii et kärrsab läbi ja asi korras.Ja samas kui mingi aeg õhulugeja kaob tagant ära kas siis peaks mootor kohe avariise minema ja minek ei tohiks enam enne süüdet välja keeramatta tagasi tulla.Ühtegi viga arvuti ei näitta kui testisõidult tagasi tulin siis autot vahepeahepeal seisma jätmata vaatasin uuesti vigasi,mitte ühtegi ei olnud tulnud.Või äkki on mingi muu asi mu autol vigane.EI tahaks päris lambist uut õhulugejat ostma hakata,aga arvan et pean ta ikka ära vahetama.samas küsikski et kas tasub ainult originaal boschi oma osta või toimetavad need odavamad ka samamoodi .Auto ise on 2000a passat 1,9 81kw. diisel.
Jutt sa nüüd küll hirmus pikk,aga olen igasuguse abi eest tähulik.
Tulede poleerimine
Tulede lakkimine
Tulede toonimine
Pigi eemaldus (pigipesu)
Püsivahaga vahatamine
Salongi sisepesu
Nahksisu hooldus
Autode poleermine
www.jaaniautospa.ee
NB.Mind saab kätte ainult helistades.56975144

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: Jõud kaob ära vahepeal

Lugemata postitus Postitas R36 »

Juhul kui õhulugeja edastab valesid näite ja need jäävad normi piiresse siis viga ei teki.

Õhulugejaga on see, et võid ju odavama ka panna aga mootori ajus on kalibreeritud õhulugeja voldid vastavusse õhukogusega. Kui nüüd paned teise õhulugeja võivad voldid olla sama õhukoguse juures erinevad, mida aju tõlgendab teise kogusega.

Siin pole mitte, et kas bosch või mingi muu vaid panema peab sellise, mis tuli tehasest ja sama tootja koodiga.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

palu5
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 21 Aug 2013, 20:58
Telefon: 56975144
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Jõud kaob ära vahepeal

Lugemata postitus Postitas palu5 »

Sealt kust ma uut plaanin osta sealt küsiti mootorikoodi,mootorikood on AFN.Et kas sama koodiga mootorile on ka erineva koodiga õhulugejaid,vana pealt koodi vaatamisega on see lugu,et ei tea ju kas see seal peal enam see on mis tehasest peale pandi.Sest autol on minuarust kugu aeg see jama minuarust olnud,et peale 3000 rpm jäi nagu minek kehvemaks,aga muul ajal toimis kõik korralikult.Aga juhul kui nüüd auto hakkabgi uue õhulugeja näite valesti tõlgendama,siis kuidas seda kontrollida ja kuidas siis neid uuesti paikka kalibreerida.
Tulede poleerimine
Tulede lakkimine
Tulede toonimine
Pigi eemaldus (pigipesu)
Püsivahaga vahatamine
Salongi sisepesu
Nahksisu hooldus
Autode poleermine
www.jaaniautospa.ee
NB.Mind saab kätte ainult helistades.56975144

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: Jõud kaob ära vahepeal

Lugemata postitus Postitas R36 »

See, mis peab olema peaks välja saama selgitada VIN koodi päringu järgi. Forss peaks hakama saama, ise ta koode enam ei väljasta.

Kontrollimisega on nagu on, reaalselt peaks olema sellejaoks teine kontrollitud õhulugeja koos volt/õhukogus tabeliga ja siis peaks see olema õhutoru vahel ehk sisuliselt 2 õhulugejat. Kontrollitud õhulugejaga saadakase õhukogus ja siis peaks aju ka nägema seda õhku. Seda ilmselt ei tee keegi, ikka visatakse uus õhulugeja peale. Sama kalibreerimisega. Lihtsam ja mõttekam oleks saada autole vea korral ikkagi sinna ettenähtud õhulugeja, vaevalt, et keegi õhulugejat peale tehase kalibreerinud on. Sarnaneb see chiptuninguga, vahe lihtsalt selles, et võimsust ei tõsteta, vaid töödeldakse ainult õhulugejaga seotud parameetreid.

Proovi saada kuskilt kasvõi praeguse koodiga lugeja või siis vähemalt sellele motole mõeldud lugeja ja teha sõiduproov. Uus õhulugeja osta ka koos korpusega, mitte lihtsalt andur. Säästad võimalikest jamadest tulevikus.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Jõud kaob ära vahepeal

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

palu5 kirjutas:Sealt kust ma uut plaanin osta sealt küsiti mootorikoodi,mootorikood on AFN.Et kas sama koodiga mootorile on ka erineva koodiga õhulugejaid,vana pealt koodi vaatamisega on see lugu,et ei tea ju kas see seal peal enam see on mis tehasest peale pandi.Sest autol on minuarust kugu aeg see jama minuarust olnud,et peale 3000 rpm jäi nagu minek kehvemaks,aga muul ajal toimis kõik korralikult.Aga juhul kui nüüd auto hakkabgi uue õhulugeja näite valesti tõlgendama,siis kuidas seda kontrollida ja kuidas siis neid uuesti paikka kalibreerida.
Me foorumlase Eixiga proovisime ükskord omavahel neid õhulugejaid. Minul on 1,9tdi AFN ja temal 1,9tdi AHU - mõlemal õhulugejal olid täpselt samad koodid peal.

palu5
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 21 Aug 2013, 20:58
Telefon: 56975144
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Jõud kaob ära vahepeal

Lugemata postitus Postitas palu5 »

Nii lood siis sedasi,et sai ostetud uus boschi õhulugeja,ära vahetatud aga kasu ei midagi.Nimelt nüüd on viga nagu veel süvenenud,enne oli nii 50-50 et vahepeal läks edasi ja vahepeal mitte.Nüüd siis enamus aega on minek suht nutune vahest harva nagu ärkab ja seda siis ka natukeseks ajaks.Vaakumumvoolikud vahetasin ka mingi aeg ära,siis proovisin ka suuga imeda seda gemeetriat liigutavat klappi.Geomeetria liikus suht vähe,nii umbes 1cm,aga vaakumit minuarust klapp pidas ja ka puhudes ei paistnud mingit leket olema.geomeetria liikus enne ka suht vähe,siis kui minek korras oli.Aga sõiduajal on nagu selline tunne,et kui mingi aja linnavahel ühtlase kiirusega sõidad näiteks kolmanda käiguga 2000 rpm,ja siis kiirendad,siis nagu kiirendab aga ka mitte nii nagu peab,ja siis kui peale seda uuesti proovida siis on minek kadunud jälle.Kaoks nagu vaakum ära,et geomeetriat uuesti liigutada ja siis mingi ajapeale kogutakse uuesti reservuaar täis.Aga samas kui vahepeal geomeetria ei liiguks vahepeal korralikult siis peaks ju mingi vea vahepeal lööma,et üle või alarõhk.Minul ühtegi viga ei näitta,mootor kõivitub ilusti ja mingit suitsu ka ei aja sõiduajal ega kiirendades.Mingipäev viskan arvuti sappa ja teen uue testisõidu.
Siit siis ka mõned küsimused,kui palju turbo paeks puhuma,kui kolmandaga kuski lkuni 4000 rpm kiirendada,ja samas kui ühtlaselt maanteel 2000rpm sõitta viiendaga.Mismoodi seda turbo geameetria vaakumklappi liigutatakse,kas siis kui on vaja liigutada siis tekitataks vaakumit,või tõmmatakse siis kui mootor käima pannakse vaakumiga põhja ja siis kui vaja lastakse vaakumit maha va vedru lükkab klappi tagasi.Siis kui kaabliga teha seda testi kus peaks seda klappi liigutama siis kas seda saab üksi teha,kas siis kui vajutada start siis ta liigutab seda klappi ühe või mitu korda.Egr klapi võtsin korra maha,see oli kinnises asendi ja suuga imedes ma seda klappi liikuma ei saanud,aga väljalaske kollesse minev osa oli tahmane,juu siis mingiaeg ta ikka liigub.Samas küsiks ka selle kaabli kohta.Nimelt minul on mingi vag com kaabel,musta värvi,aga tarkvara on kuidagi poolik nagu.Nimelt igasugu näitte ja asju ta näitab aga nende lahtrite all kus numbrid see on ei ole kirjas,et mis mis on ja millises vahemikus näit peaks olema.Äkki keegi oskab ka soovitada kellelt saaks osta korraliku kaabli.Ja akki keegi oskab veel midagi välja pakkuda,et milles võib viga olla.
Nüüd sai hulk segaseid küsimusi,aga loodan et saate aru ja keegi viitsib asjasse süveneda,kaasa mõtelda.Ette tänades.
Viimati muutis palu5, 05 Nov 2013, 17:35, muudetud 1 kord kokku.
Tulede poleerimine
Tulede lakkimine
Tulede toonimine
Pigi eemaldus (pigipesu)
Püsivahaga vahatamine
Salongi sisepesu
Nahksisu hooldus
Autode poleermine
www.jaaniautospa.ee
NB.Mind saab kätte ainult helistades.56975144

Vasta

Mine “Diislid”