Kuidas B6 tagumist ABSi loetakse? Kas laagri pealt või on miski võru, mis kuuldavasti mingitel markidel ära mädaneb.
Viga ise: 00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44) 008 - Implausible Signal
Anduri võtsin välja, andur ise puhas, pistik korras.
Alguses pidurdades vahest abs nagu toimetaks, pedaalist tunda, kuigi ratas tegelikult ei blokeeru. Kiiruse suurenedes lööb armatuuris hunniku tulesi särama Rattast loksutades pole vähimatki loksu tunda.
Anduri kood: 1k0927808
No nüüd tuli probleem esisilla anduritesse. -Kuidas B6 tagumist ABSi loetakse-. oli sinul Laur küsimine teemat alustades. Ja vastasid minule kell 19-38 et.-katkestuses ta pole- (andur). Vastuolu on lihtsalt selles,et kuidas kohe veendusid,et anduris katkestust pole ? Neid on ju neli.
Mis esisild? Viga on siiani ainult tagumises paremas. Oomeetriga kontrollides on väidetav oht rikkuda halli andurit... Viga tuleb sisse autot "loksutades"
Viimati muutis Laur, 23 Nov 2013, 09:53, muudetud 1 kord kokku.
t6nis3 kirjutas:No nüüd tuli probleem esisilla anduritesse. -Kuidas B6 tagumist ABSi loetakse-. oli sinul Laur küsimine teemat alustades. Ja vastasid minule kell 19-38 et.-katkestuses ta pole- (andur). Vastuolu on lihtsalt selles,et kuidas kohe veendusid,et anduris katkestust pole ? Neid on ju neli.
Mis esisild? Viga on siiani ainult tagumises paremas. Oomeetriga kontrollides on väidetav oht rikkuda halli andurit... Viga tuleb sisse autot "loksutades"
Teiste andurite näidud on korralikud.
Laager ise ikka elus või?
Äkki laagril nii suur loks sees, et kurvis magnetvöö kaugeneb andurist liialt ja magnetväli jääb nõrgaks ning andur ei suuda signaali lugeda.
E: kas piigi viskab tavaliselt vasakule keerates? Kui nii siis pakuks ikkagi laagri liiga suurt loksu ja alati ei pruugi laagrid oma rikkest valjuhäälselt teadada.
Viimati muutis jussike, 23 Nov 2013, 15:01, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Käega ratast loksutades ei midagi, sõites vaikus....nii vaikne kui naastudega auto just parasjagu on.
Testisin kaablit, lühistasin anduri otsad, ja mõõtsin takistust absi pistikust, puudus täiesti. Juhet liigutades ilmus....aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ära enam ei kao
Viimati muutis Laur, 23 Nov 2013, 15:49, muudetud 1 kord kokku.
Selle anduri kohta ei ole võimalik testriga takistust mõõtes anda hinnangut, et andur on töökorras.
Nende andurite kustumine on tavaline nähtus. Viga võib olla, nagu ka varem mainiti, ka juhtmoodulis.
Antud veateatest lähtuvalt on siiski valdavas osas viga pigem anduris. Vuffel andureid üldiselt ei soovita, need ei kesta kaua sünkroonis ja võid varsti lihtsalt sama vea tagasi saada. Kui vuffli paned siis võib järgmisena ka samal sillal teine pool varsti järgi minna ja saad pikalt ja järjest neid kõiki veel kord-kaks vahetada.
PS: mõlemal sillal sama mõõtu rehvid?
Viimati muutis tlauri, 23 Nov 2013, 23:27, muudetud 1 kord kokku.
võta siis parema tagumise istme külgpadi ära. seal ju näed kuidas juhtmed tulevad koopast põhijuhtmestikku. haruta seda juhtmestiku kohta kuniks näed, et must absi juhe kaotab jämeda isolatsiooni ja läheb üle tavalisteks juhtmeteks. Lõika sealt siis katki ja mõõda oma takistusi uuesti. Hiljem ka sealt tagasi lihtne kokku joota ja asi viisakas. Kui miskit ei muutu siis viga Abs pumba enda pistikus. Enne selle eemaldamist loomulikult salvesta igaks juhuks kodeering nii ABS kui käsipiduri moodulil. Võta akukklemm ka maha. kui eemaldad voolu all oleval autol abs pumba pistiku võib auto unustada auto abs kodeeringu. Kui mõõte tulemused tehtud ja ikka ei miskit siis pump paneb segast.