G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

jaanusluik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
Telefon: 58940666
Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
Asukoht:

G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas jaanusluik »

Tere,
sai soetatud Golf4 kuid masinal esimene ots täitsa maad ligi.Tõstsin täna tõstukil masina ülesse ja pidin tõdema,et nii pikka rattakäiku pole veel kohanud.
Seega madaldus vedrudest siin juttu ei ole.Samuti on vedrud terved.Ilmselt on lihtsalt vedru ära vajunud.
Mõtlesin,et panen masinale alla uued vedrud kuid siis mõtlesin,et võiks talve perjoodiks juba vähe tuumisemalt tõsta,sest meil esineb tublisi hangesi ja selle masinaga sõidab pereema.
Seega paluks asiseid nõuandeid kuidas saaks ratta ja ülemise koopaääre vahelist ala suurendada 7cm võrra ees ja taga 4cm jagu.

Tänud ette!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2877
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Alusta sellest,et ütled olemasolevad mõõdud G-4. ja maapinnast tiiva kõige kõige kõrgemast kohast mõõdetuna cm-id. Siis on ka võrdlus teiste G4-jadega olemas.

Wizard
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas Wizard »

Br.

jaanusluik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
Telefon: 58940666
Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
Asukoht:

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas jaanusluik »

Hei,

tänud lingi eest! On nüüd mõtlemisainet,kuid kas neid on keegi juba ostnud ka ja milline on tagasiside?

selge on aga see,et vedrude vahetus on tulemas,kuid milliste vastu ja kas ainult vedrudest piisab või peab lisama veel pikendusi on hetkel küsimused millele otsin vastust.

jaanusluik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
Telefon: 58940666
Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
Asukoht:

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas jaanusluik »

t6nis3 kirjutas:Alusta sellest,et ütled olemasolevad mõõdud G-4. ja maapinnast tiiva kõige kõige kõrgemast kohast mõõdetuna cm-id. Siis on ka võrdlus teiste G4-jadega olemas.

Õhtust,

hommikul viskan mõõdulindi peale ja teen ehk paar pilti ka ära,siis asi selgem jah.

Wizard
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas Wizard »

jaanusluik kirjutas:
Hei,

tänud lingi eest! On nüüd mõtlemisainet,kuid kas neid on keegi juba ostnud ka ja milline on tagasiside?

selge on aga see,et vedrude vahetus on tulemas,kuid milliste vastu ja kas ainult vedrudest piisab või peab lisama veel pikendusi on hetkel küsimused millele otsin vastust.
Odavam vast lasta kellegil treida need kui osta sealt.
Br.

Wizard
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas Wizard »

Br.

jaanusluik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
Telefon: 58940666
Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
Asukoht:

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas jaanusluik »

Wizard kirjutas:Kui raha rohkem raisata tahad siis http://bagriders.com/modlab/categories/ ... -GTI/MKIV/


.... :D see oleks kena lahendus küll kuid kuid natuke kallis lõgu sellise masina jaoks.

jaanusluik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
Telefon: 58940666
Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
Asukoht:

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas jaanusluik »

Wizard kirjutas:
jaanusluik kirjutas:
Hei,

tänud lingi eest! On nüüd mõtlemisainet,kuid kas neid on keegi juba ostnud ka ja milline on tagasiside?

selge on aga see,et vedrude vahetus on tulemas,kuid milliste vastu ja kas ainult vedrudest piisab või peab lisama veel pikendusi on hetkel küsimused millele otsin vastust.
Odavam vast lasta kellegil treida need kui osta sealt.

Jah,materjali ja treijali leian kui teaks täpseid mõõte

Kasutaja avatar
Allar
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 09 Nov 2007, 15:48
Auto: Mk2, Audi 100 C4, Avensis T27
Asukoht: Tõrva/Tartu
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 3 korda

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas Allar »

Pilt

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2877
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Olen küll tehnikaga sinasõber(teatud ,,spetsialistid,, küll vaidlevad vastu),kuid Wizardi link ei viinud teadmistega kuhugi. No kogematta sattusin seda teemat lugema,ja paha on see ,et kommenteerin. NB. Link Wizardilt ,mis ei vii mitte kuskile tehnilisest lahendusest AUTO KÕRGEMAST TÕSTMISEST.Arvuti hullud oma mõõtudega,mis just välja paisati,jäägu arvutisse. Reaalne elu on teine.
Viimati muutis t6nis3, 24 Nov 2013, 00:37, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas copilot »

Vabandan,et kommenteerin,aga t3nn,ma kunagi ammu soovitasin: Stick with LADA Made in USSR. Kuigi tänapäeva Venemaal teevad "spetsialistid" ,nagu sa neid nimetad,tolle aegsete masinatega asju,mida sa oma halvimas unenäoski näha ei oska.
Viimati muutis copilot, 24 Nov 2013, 01:14, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

jaanusluik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
Telefon: 58940666
Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
Asukoht:

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas jaanusluik »

jaanusluik kirjutas:
t6nis3 kirjutas:Alusta sellest,et ütled olemasolevad mõõdud G-4. ja maapinnast tiiva kõige kõige kõrgemast kohast mõõdetuna cm-id. Siis on ka võrdlus teiste G4-jadega olemas.

Õhtust,

hommikul viskan mõõdulindi peale ja teen ehk paar pilti ka ära,siis asi selgem jah.
Nii siit vähe pilte:
Pilt

Pilt

Kolmas pilt siis tagumisest otsast !
Pilt

Pilt

Pilt

....kuna lumetõrjega ei tegele siis vaja seda masinat kergitada.

P.S masinal on all rehvid 185/65/14" tahaksin heameelega need 15" vastu ümber lükata kuid otsin velgesi,äkki on kellegil pakkuda. Sobivad nii alud kui plekid.

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas VWM »

Kui sa paneksid sinna alla nüüd stock´is ette nähtud 195/65/15 alla siis võidaksid praegusega umbes 2cm kõrgust juurde.
http://www.rimsntires.com/specs.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis VWM, 24 Nov 2013, 20:49, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

jaanusluik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
Telefon: 58940666
Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
Asukoht:

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas jaanusluik »

VWM kirjutas:Kui sa paneksid sinna alla nüüd stock´is ette nähtud 195/65/15 alla siis võidaksid praegusega umbes 2cm kõrgust juurde.
http://www.rimsntires.com/specs.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;

jah selline plaan on küll,et 15" alla ajada,kuid nagu piltidelt näha võib on 2cm siiski vähe.
Tõsi,esiots tõuseb selle läbi tunduvalt rohkem (kuna nina on kaldu ju üle esisilla telje ette poole tublisti) velgede välja poole toomine vahetükiga tõstab ka omajagu,samuti uued vedrud,kuid kas sellest piisab?

Igaljuhul annan teada mis ja kui palju tõstis ja kust otsast mõõtetuna,nii saavad ka teised hea ülevaate asjast.

Siiski on teretulnud jätkuvalt kõik nõuanded :wave:
Viimati muutis jaanusluik, 24 Nov 2013, 21:34, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

jaanusluik kirjutas: velgede välja poole toomine vahetükiga tõstab ka omajagu,
Huvitav kuidas? :roll:
Aga soovitan samuti nagu eelkõneleja, et alusta õige rehvimõõduga...üllatud isegi tulemusest.

jaanusluik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
Telefon: 58940666
Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
Asukoht:

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas jaanusluik »

TiitRE kirjutas:
jaanusluik kirjutas: velgede välja poole toomine vahetükiga tõstab ka omajagu,
Huvitav kuidas? :roll:
Aga soovitan samuti nagu eelkõneleja, et alusta õige rehvimõõduga...üllatud isegi tulemusest.
Esiteks sellele masinale on see normaalmõõt rehv.Vaatasin tabelist järgi.Olenevalt modifikatsioonist (moootor ,selle võimsus,mida tarbib,mis vedu,kere jne jne) on G4 väga erinevas skaalas tehase poolt etteantud mõõte nii rehvidele kui velgedele.

...aga velgede välja poole toomine ja auto kõrguse muutumine? Asi lihtne.Kuna õõtshoob pole vertikaalis täitsa sirge vaid sillatala poolt kõrgemal ja käändmiku juurest maale lähemal siis iga millimeeter lisa teeb õõtsa ( näitlikult ) ju pikemaks ja seega tõstab masina kõrgemale.Palju oleneb ka veljest endast,kus asub tema kese , kui kaugele see on keskosast nihutatud,samuti rehvi laiusest.

Mäletan kui panin BMW E39 velgede laiendused 18mm siis oli vahe kliirensis märgatav.

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

jaanusluik kirjutas:
TiitRE kirjutas:
jaanusluik kirjutas: velgede välja poole toomine vahetükiga tõstab ka omajagu,
Huvitav kuidas? :roll:
Aga soovitan samuti nagu eelkõneleja, et alusta õige rehvimõõduga...üllatud isegi tulemusest.
Esiteks sellele masinale on see normaalmõõt rehv.Vaatasin tabelist järgi.Olenevalt modifikatsioonist (moootor ,selle võimsus,mida tarbib,mis vedu,kere jne jne) on G4 väga erinevas skaalas tehase poolt etteantud mõõte nii rehvidele kui velgedele.

...aga velgede välja poole toomine ja auto kõrguse muutumine? Asi lihtne.Kuna õõtshoob pole vertikaalis täitsa sirge vaid sillatala poolt kõrgemal ja käändmiku juurest maale lähemal siis iga millimeeter lisa teeb õõtsa ( näitlikult ) ju pikemaks ja seega tõstab masina kõrgemale.Palju oleneb ka veljest endast,kus asub tema kese , kui kaugele see on keskosast nihutatud,samuti rehvi laiusest.

Mäletan kui panin BMW E39 velgede laiendused 18mm siis oli vahe kliirensis märgatav.
Näidake tabelit kus on 185/65 r14 tehase mõõt? Minu teada VW Polole võib jah selline mõõt tehasest olla ja vanadel passatitel samuti, kuid golf IV peaks olema 14 tolli veljega 175/80. Kui kardate, et auto on vajunud siis aitab uute mudelijärgi valitud vedrude paigaldus. Velje flantsid ei saa kuidagi moodi auto kliirentsit mõjutada, muutub ju vaid auto rööbe.

Wizard
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas Wizard »

Br.

jaanusluik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
Telefon: 58940666
Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
Asukoht:

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas jaanusluik »

Armsad sõbrad!

Kui kellegil on kahtlusi selles,et velje flantsi lisamine sõltumatu vedrustuse korral ei tõsta masina kliirentsit siis saab see võimalik olla vaid kahel juhul:

1. kui õõtshoob on normaalasendis täielikult horisontaalis moodustades 90 kraadise täisnurga või on õõtsa nurk väiksem kui 90 kraadi (tava sõiduautodel pole seda kohanud)
2. füüsika ja matemaatika seadused on kaotanud oma kehtivuse.

Kui kellegil on selles osas vastuväiteid siis tõestagu mulle seda ja mina tõestan jälle üsna lihtsa joonisega,et minu väitel on alust.

jaanusluik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
Telefon: 58940666
Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
Asukoht:

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas jaanusluik »

Wizard kirjutas:panen siis siia tabeli ka http://www.wheel-size.com/size/volkswag ... nspecified

Jah siin kohal minu vabandused,ei kontrollinud üle väidet. 14" normaalmõõduks ütles kummispets 175/80 G4-le.
Vaatasin velgede sobivus tabeli ja automaatsel ja siis rehvide oma ning kuskil miskit ma segamini ajasin. Sorry !
Viimati muutis jaanusluik, 25 Nov 2013, 10:03, muudetud 1 kord kokku.

Wizard
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas Wizard »

jaanusluik kirjutas:Armsad sõbrad!

Kui kellegil on kahtlusi selles,et velje flantsi lisamine sõltumatu vedrustuse korral ei tõsta masina kliirentsit siis saab see võimalik olla vaid kahel juhul:

1. kui õõtshoob on normaalasendis täielikult horisontaalis moodustades 90 kraadise täisnurga või on õõtsa nurk väiksem kui 90 kraadi (tava sõiduautodel pole seda kohanud)
2. füüsika ja matemaatika seadused on kaotanud oma kehtivuse.

Kui kellegil on selles osas vastuväiteid siis tõestagu mulle seda ja mina tõestan jälle üsna lihtsa joonisega,et minu väitel on alust.
Arvan, et sa peaksid oma joonist veel korra siis vaatama.
Arvestades, et reaalselt on auto ratas ca 90 kraadi maapinnaga siis ei ole vahet kui kaugel see see ratas on rummust kesktelje kõrgus jääb samaks.
Vastavalt sellele palju siis ratta külgkalle on autol ka veidi see asi muutub aga paari cm flanstiga asi vaevalt. et märgatav on.
Viimati muutis Wizard, 25 Nov 2013, 11:10, muudetud 2 korda kokku.
Br.

jaanusluik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
Telefon: 58940666
Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
Asukoht:

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas jaanusluik »

Wizard kirjutas:
jaanusluik kirjutas:Armsad sõbrad!

Kui kellegil on kahtlusi selles,et velje flantsi lisamine sõltumatu vedrustuse korral ei tõsta masina kliirentsit siis saab see võimalik olla vaid kahel juhul:

1. kui õõtshoob on normaalasendis täielikult horisontaalis moodustades 90 kraadise täisnurga või on õõtsa nurk väiksem kui 90 kraadi (tava sõiduautodel pole seda kohanud)
2. füüsika ja matemaatika seadused on kaotanud oma kehtivuse.

Kui kellegil on selles osas vastuväiteid siis tõestagu mulle seda ja mina tõestan jälle üsna lihtsa joonisega,et minu väitel on alust.
Arvan, et sa peaksid oma joonist veel korra siis vaatama.
Arvestades, et reaalselt on auto ratas ca 90 kraadi maapinnaga siis ei ole vahet kui kaugel see see ratas on rummust kesktelje kõrgus jääb samaks.
Vaata siin see nali ongi,et ca 90 kraadi kalle,tegelikult on kalle ikka 93-95 ja mõnel ka enam. Mida pikemaks venitada kalde all olevat õõtsa seda kõrgemale tõuseb masin.
Puhas matemaatika,armas sõber :wave:

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Aga pane siis flantsid vahele golfile ja ole rahul, vähemalt sulle endale tundub, et auto kõrgem. :D
Viimati muutis Boxerdaja, 25 Nov 2013, 18:10, muudetud 1 kord kokku.

q2800
Huviline
Postitusi: 528
Liitunud: 10 Veebr 2013, 21:22
Telefon: 56782346
Skype: Kristjan Velleste
Auto: Golf MK 3, 2x MK 2, BMW E46 330D 150kw.
Asukoht: Saku/Tallinn

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas q2800 »

jaanusluik kirjutas:
Wizard kirjutas:
jaanusluik kirjutas:Armsad sõbrad!

Kui kellegil on kahtlusi selles,et velje flantsi lisamine sõltumatu vedrustuse korral ei tõsta masina kliirentsit siis saab see võimalik olla vaid kahel juhul:

1. kui õõtshoob on normaalasendis täielikult horisontaalis moodustades 90 kraadise täisnurga või on õõtsa nurk väiksem kui 90 kraadi (tava sõiduautodel pole seda kohanud)
2. füüsika ja matemaatika seadused on kaotanud oma kehtivuse.

Kui kellegil on selles osas vastuväiteid siis tõestagu mulle seda ja mina tõestan jälle üsna lihtsa joonisega,et minu väitel on alust.
Arvan, et sa peaksid oma joonist veel korra siis vaatama.
Arvestades, et reaalselt on auto ratas ca 90 kraadi maapinnaga siis ei ole vahet kui kaugel see see ratas on rummust kesktelje kõrgus jääb samaks.
Vaata siin see nali ongi,et ca 90 kraadi kalle,tegelikult on kalle ikka 93-95 ja mõnel ka enam. Mida pikemaks venitada kalde all olevat õõtsa seda kõrgemale tõuseb masin.
Puhas matemaatika,armas sõber :wave:
Kuna ma olen matematika huviline :D, või no jagan matemaatikat. Siis tegin kiire arvutuse. kui liigutad velje keset 3cm, tõuseb (93 kraadise nurga all olev õõtsnurk) auto 1,5mm.... Seega, kui soovid autot tõsta 1,5cm pead asetama veljed 30cm kaugusele.... Ühesõnaga, reaalselt sa ei võida mitte midagi.

NB! Võin ka eksida :D, võisin teie juttust valesti aru ka saada.
Viimati muutis q2800, 25 Nov 2013, 19:08, muudetud 1 kord kokku.
Dont corner me, Dont lecture me, raise your hands if you are a Sinner! - Dave the Stage
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!

Vasta

Mine “Veermik”