VW Passat 97 1.8 92 Kw Suur kütusekulu ja termostaat
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
VW Passat 97 1.8 92 Kw Suur kütusekulu ja termostaat
Et Passat 97 aasta 1.8 92 kw . Mure nimelt selline. Suvel kõik korras. Mõõtsin ära kütusekulu linnas kusagil 12 l/100 . Aga kui temperatuur on hommikul nulli lähedal või miinustes siis panen auto käima ja hakkab piiksumine pihta ja temperatuuri punane tulukene vilkuma. Mootor 5 minutit käinud hakkab sooja puhuma ja kõik OK. aga mootori temp. seieri järgi on väga minimaalselt tõusnud, pean mingi 20 minutit sõitma enne kui siis tuluke ära kustub sest siis juba seier kõrgemal, 90 kraadi juurde jõuab seier ikka päris tüki aja pärast vb tund tahab sõitmist. Võib olla asi termostaadis ? . Samas soojaks ju läheb auto ja tosooliga korras kõik. Muidugi pole seda vahetanud. Keegi arvas et temperatuuriandus mängib lolli . Aga kütusekulu on ikka 15 ja peale on mul vahepeal tunne. Aga sõidud muidugi väiksed ja külma mootroiga enamsti. oskab keegi aidata ? ja samas kui sõbral on 1.6 passat 97 temal külmast peast 15 minutit ja temperatuuri seier 90 peal.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: VW Passat 97 1.8 92 Kw Suur kütusekulu ja termostaat
Piiksumise ja temp. tulukese järgi pakuks, kas külmast peast on jahutusvedeliku tase ikka normis? Suur kütusekulu ja aeglane temp. tõus võiks viidata küll vigasele termostaadile, samas võiks ka kontrollida, kuidas ajus temp. näit muutub mootori soojenedes. Selleks oleks vaja kaabel autole külge panna, ka veakoodid üle kontrollida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: VW Passat 97 1.8 92 Kw Suur kütusekulu ja termostaat
Soovitan ka termostaadi vahetada. Täiesti normaalne, et külma mootoriga kütusekulu 3-4l suurem. Endal samuti 1.6 bensukas ja hakkab juba mõne minutiga sooja puhuma ja 10 minutiga on mootor töösoe.