Vaata luugi tihendi asendit, kas on ilusti kohakuti ja täidab ettenähtud funktsiooni. Mõni äär ära vajunud või tihend katki. Vajadusel kasuta kontrolliks suvalist markerit, mis pinna määrib.
Tugev kondents on samuti võimalik aga siis peab seal pagassis midagi ikka väga kõvasti soojenema.
Olen sellist asja näinud muidu ka tagant laksu saanud autol, kus kehva taastamise tulemusel detailidel lubamatud tolerantsid.
Pilti nägin veidi hiljem alles siinkohal vōibolla jookseb kuskilt vesi luugi sisse numbri piirkonnas ning kui luugi avad jookseb kogu meeskond mööda luuki alla ja tekivad mustuse peale piisad. Superb oli sama probleem. Tōsi, siin ta kuidagi ühtlaselt üle luugi, ehk ikkagi kondents?
Viimati muutis masuurik, 27 Dets 2013, 14:49, muudetud 1 kord kokku.
samas oli klaasi ja tihendi vahel nii palju sodi, et vesi võis sealt vahelt sisse minna.
mõni päev vihma ei saja aga ikka on märg.kui tihend oleks vigane siis peaks tuulutus parem olema ja mõni päev midagi kuivatama.
vaatsin et see tihend kus on luugi kinnitus on oli tihend plastik katte all ehk läks vesi sealt sisse.
Täpselt sama probleem ja peale selle on hakanud ka pagasniku lukk jamama ala juhtmed on läbi vettinud ja ei anna enam korralikult ühendust. Tihendis asi, no ma ei tea tundub küll paigas olevat aga mis lahendused veel võiksid olla? Sest nii ei saa jätkata ja peab 100% lahenduse leidma. Talvel oli see mul kõik jääs ja enam seda katet peale ei panegi aga siiski niiske. Äkki kuskil mõni tuulutus ava umbe läinud? Varuratas on samuti seest märg mida inglit...kuskilt otsast ei oska hetkel alustada ka.
Ehk oskate mingeid vihjeid anda või kuidas teema algatajal tihendiga lood on? Kas aitas?
Defexer kirjutas:Täpselt sama probleem ja peale selle on hakanud ka pagasniku lukk jamama ala juhtmed on läbi vettinud ja ei anna enam korralikult ühendust. Tihendis asi, no ma ei tea tundub küll paigas olevat aga mis lahendused veel võiksid olla? Sest nii ei saa jätkata ja peab 100% lahenduse leidma. Talvel oli see mul kõik jääs ja enam seda katet peale ei panegi aga siiski niiske. Äkki kuskil mõni tuulutus ava umbe läinud? Varuratas on samuti seest märg mida inglit...kuskilt otsast ei oska hetkel alustada ka.
Ehk oskate mingeid vihjeid anda või kuidas teema algatajal tihendiga lood on? Kas aitas?
29.03.14 vahetasin tihendi ära. siiani on kõik korras.hommikuti kui külm oli siis oli seest külmud aga nüüd seda muret enam pole.täna tuli vihma kõik oli seest kuiv.
Pagassi lukk töötab nüüd ilusti.
Viimati muutis raunonet, 06 Apr 2014, 21:23, muudetud 1 kord kokku.
Defexer kirjutas:Täpselt sama probleem ja peale selle on hakanud ka pagasniku lukk jamama ala juhtmed on läbi vettinud ja ei anna enam korralikult ühendust. Tihendis asi, no ma ei tea tundub küll paigas olevat aga mis lahendused veel võiksid olla? Sest nii ei saa jätkata ja peab 100% lahenduse leidma. Talvel oli see mul kõik jääs ja enam seda katet peale ei panegi aga siiski niiske. Äkki kuskil mõni tuulutus ava umbe läinud? Varuratas on samuti seest märg mida inglit...kuskilt otsast ei oska hetkel alustada ka.
Ehk oskate mingeid vihjeid anda või kuidas teema algatajal tihendiga lood on? Kas aitas?
29.04.14 vahetasin tihendi ära. siiani on kõik korras.hommikuti kui külm oli siis oli seest külmud aga nüüd seda muret enam pole.täna tuli vihma kõik oli seest kuiv.
Pagassi lukk töötab nüüd ilusti.
Ma sain endal ka korda ja ei olnud asi tihendis nagu sul vaid hoopis numbritulete katte all olevate kinnituskruvide vahelt vms. Problem fixed.