K:Sillastendi kohta.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 224
- Liitunud: 11 Jaan 2013, 22:19
- Telefon: 58011616
- Auto: vw passat
- Asukoht: Pärnu
K:Sillastendi kohta.
Selline küsimus,kui esisillas läheb vahetusse rooli otsad ja pooltelje otsad,kas sillastend on vajalik nende juppide vahetusel?
Ette tänades.
Ette tänades.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8004
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: K:Sillastendi kohta.
Mõtle nüüd veidikene. Vahetakse rooliotsad, ehk siis need "jubinad", mis ühendavad roolilatti ja rattast.
Ühesõnaga JAH!
Ühesõnaga JAH!
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 53 korda
Re: K:Sillastendi kohta.
Pm. et silla jupid ei jääks kinni peaks tegema sillastendi kord aastas või siis igakord kui sild laiali käib.
-
- Huviline
- Postitusi: 224
- Liitunud: 11 Jaan 2013, 22:19
- Telefon: 58011616
- Auto: vw passat
- Asukoht: Pärnu
Re: K:Sillastendi kohta.
Võin ju mõelda küll aga on spetsialiste kes ütlevad et pole tarvis.golfi_vend kirjutas:Mõtle nüüd veidikene. Vahetakse rooliotsad, ehk siis need "jubinad", mis ühendavad roolilatti ja rattast.
Ühesõnaga JAH!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K:Sillastendi kohta.
Ja need "spetsialistid" ütlevad kindlasti, et mõõdad vana otsa pealt pikkuse ära ja keerad uue sama pikkusega külge ja stendi pole vaja?Priidik5 kirjutas:Võin ju mõelda küll aga on spetsialiste kes ütlevad et pole tarvis.golfi_vend kirjutas:Mõtle nüüd veidikene. Vahetakse rooliotsad, ehk siis need "jubinad", mis ühendavad roolilatti ja rattast.
Ühesõnaga JAH!


- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8004
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: K:Sillastendi kohta.
Väga soovitan kahtlustava pilguga edaspidi neid "spetsialiste" vaadata. Isegi nutma ajab, et selline mõtteviis veel sees on.Priidik5 kirjutas:Võin ju mõelda küll aga on spetsialiste kes ütlevad et pole tarvis.golfi_vend kirjutas:Mõtle nüüd veidikene. Vahetakse rooliotsad, ehk siis need "jubinad", mis ühendavad roolilatti ja rattast.
Ühesõnaga JAH!

stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: K:Sillastendi kohta.
Ma oma vanal 88.a. passatinässil mõõtsin millipealt roolivarraste pikkused ära,umbes 5k kildi pärast põld rehve ollagi(saksa tuur)Pärast panin laserid peale toe oli -27m/m. lahku.Järeldage.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K:Sillastendi kohta.
No justnimelt!astrolaab kirjutas:Ma oma vanal 88.a. passatinässil mõõtsin millipealt roolivarraste pikkused ära,umbes 5k kildi pärast põld rehve ollagi(saksa tuur)Pärast panin laserid peale toe oli -27m/m. lahku.Järeldage.

- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 55 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: K:Sillastendi kohta.
Selliseid meetodeid kasutati ladade juures, sest seal oli tolerants nii suur, et vahet polnud kui paika sa silla "regullisid" oli rool ikka mega raske, rehvid kulusid nagu jummal juhatas, otse sõit oli unistus, lasereid polnud ja saksa ei lastudastrolaab kirjutas:Ma oma vanal 88.a. passatinässil mõõtsin millipealt roolivarraste pikkused ära,umbes 5k kildi pärast põld rehve ollagi(saksa tuur)Pärast panin laserid peale toe oli -27m/m. lahku.Järeldage.

Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: K:Sillastendi kohta.
Mida rohkem vanade otsade järgi uued paika keerad seda parem on kuna vähem pead teepeal rooli kangutama ja auto seisab paremini teepeal seniks kuni remondi töökotta jõuad kus sillastend on
Rooliotsade vahetus = sillastend... igaljuhul ... aga edu ``spetsialistitele``
ja samas paar esirehve on kordades kallim kui üks sillastend, ma mõtlen rehve mitte 2mm pealuusid.


-
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: K:Sillastendi kohta.
Sillastendi teha kord aasta nooooo ma ei teaaaaamurkamarko kirjutas:Pm. et silla jupid ei jääks kinni peaks tegema sillastendi kord aastas või siis igakord kui sild laiali käib.


Ja mis sul selle silla peal nii kinni jäävad mida iga aasta peaks liigutama, kas need kaks välimise rooliotsa stopper mutrit mis silla reguleerimise ajal lahti keeratakse

- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8004
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: K:Sillastendi kohta.
Nad ei jääks kinni, kui monteerimisel kasutataks montaazi määret.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: K:Sillastendi kohta.
Õige, määre on tore asi- säästab närve, tööriistu, käsi, aega jnegolfi_vend kirjutas:Nad ei jääks kinni, kui monteerimisel kasutataks montaazi määret.

- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8004
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: K:Sillastendi kohta.
Muidugi annab sillal teha ka muud kui ainult kokku-lahkujooksu. Ehk mutreid lisandub juurde 

stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: K:Sillastendi kohta.
lase vaadata kriitilise pilguga ka teised sillaosad üle, et ei oleks vaja kuu aja päras nt. õõtsapukse või sharniiri vahetada.
Üldiselt on mõtekas kõik silla jubinad korraga välja vahetada.
Üldiselt on mõtekas kõik silla jubinad korraga välja vahetada.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8004
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: K:Sillastendi kohta.
Veidi kalliks ei lähe B5.5 puhul. Arvestades, kui muud osad korras on.ylbik kirjutas:lase vaadata kriitilise pilguga ka teised sillaosad üle, et ei oleks vaja kuu aja päras nt. õõtsapukse või sharniiri vahetada.
Üldiselt on mõtekas kõik silla jubinad korraga välja vahetada.
Golfi ja muude traditsioonilst silda kasutavatel masinatel ilmselt nii kalliks ei lähe, kuid kas on mõtet?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: K:Sillastendi kohta.
Üldiselt kui juba mõni vaeeas loksub siis teistel ka enam pikka pidu ei ole ja ühekaupa vahetamine on enese lollitamine ja ei saagi kunagi kolina vaba sillaga sõita.
Ei pea ostma kõige kallimat komplekti, ma olen pannud mingieid odavama poolseid ja kestavad ilusasti aasta ära ja siis jälle uued. ca.300€ koos vahetuse ja regulliga läks viimane kord maksma, sellest saab kohe pool aastat ja veel ei kolise midagi(enamus sõite on kruusateed).
Ei pea ostma kõige kallimat komplekti, ma olen pannud mingieid odavama poolseid ja kestavad ilusasti aasta ära ja siis jälle uued. ca.300€ koos vahetuse ja regulliga läks viimane kord maksma, sellest saab kohe pool aastat ja veel ei kolise midagi(enamus sõite on kruusateed).
Viimati muutis ylbik, 11 Jaan 2014, 02:41, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: K:Sillastendi kohta.
Aasta ja komplekt ???? Ja sa tambid iga aasta ..okei pooleteise aasta tagant 300€ esisilla peale, ei nohh mis me rikastest räägimeylbik kirjutas:Üldiselt kui juba mõni vaeeas loksub siis teistel ka enam pikka pidu ei ole ja ühekaupa vahetamine on enese lollitamine ja ei saagi kunagi kolina vaba sillaga sõita.
Ei pea ostma kõige kallimat komplekti, ma olen pannud mingieid odavama poolseid ja kestavad ilusasti aasta ära ja siis jälle uued. ca.300€ koos vahetuse ja regulliga läks viimane kord maksma, sellest saab kohe pool aastat ja veel ei kolise midagi(enamus süidte on kruusateed).


Kas veite mõtlema ei pane, et nagu midagi on mäda nende silla juppidega kui nii ruttu läbi lähevad???

Viimati muutis tartuvaim, 11 Jaan 2014, 02:54, muudetud 1 kord kokku.
Re: K:Sillastendi kohta.
TRW ja lemfõrder kaetsid aasta ja 2k. kui hakkas midagi kolisema. Tehke arvutused ise.tartuvaim kirjutas:Aasta ja komplekt ???? Ja sa tambid iga aasta ..okei pooleteise aasta tagant 300€ esisilla peale, ei nohh mis me rikastest räägimeylbik kirjutas:Üldiselt kui juba mõni vaeeas loksub siis teistel ka enam pikka pidu ei ole ja ühekaupa vahetamine on enese lollitamine ja ei saagi kunagi kolina vaba sillaga sõita.
Ei pea ostma kõige kallimat komplekti, ma olen pannud mingieid odavama poolseid ja kestavad ilusasti aasta ära ja siis jälle uued. ca.300€ koos vahetuse ja regulliga läks viimane kord maksma, sellest saab kohe pool aastat ja veel ei kolise midagi(enamus süidte on kruusateed).Kaupmehed on õnnelikud kui teavad, et see inimene kes ``selle`` komplektiga poe uksest nüüd välja läheb tuleb kindlasti aasta pärast tagasi ja ostab uue komplekti sama kvaliteediga sillajuppe. Ja nii kordub aastast aastasse
![]()
Kas veite mõtlema ei pane, et nagu midagi on mäda nende silla juppidega kui nii ruttu läbi lähevad???
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8004
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: K:Sillastendi kohta.
Mind huvitab see, kas poldi, mutrid keeratakse ikka sõiduasendis kinni, ehk vahetatakse nelipost tõstuki peal.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Veteran
- Postitusi: 709
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: K:Sillastendi kohta.
Kinni peab ikka siis keerama kui on auto raskus peal. Kui pole auto raskust peal siis on puksid sedamaid läbi.golfi_vend kirjutas:Mind huvitab see, kas poldi, mutrid keeratakse ikka sõiduasendis kinni, ehk vahetatakse nelipost tõstuki peal.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
-
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: K:Sillastendi kohta.
ylbik kirjutas:TRW ja lemfõrder kaetsid aasta ja 2k. kui hakkas midagi kolisema. Tehke arvutused ise.tartuvaim kirjutas:Aasta ja komplekt ???? Ja sa tambid iga aasta ..okei pooleteise aasta tagant 300€ esisilla peale, ei nohh mis me rikastest räägimeylbik kirjutas:Üldiselt kui juba mõni vaeeas loksub siis teistel ka enam pikka pidu ei ole ja ühekaupa vahetamine on enese lollitamine ja ei saagi kunagi kolina vaba sillaga sõita.
Ei pea ostma kõige kallimat komplekti, ma olen pannud mingieid odavama poolseid ja kestavad ilusasti aasta ära ja siis jälle uued. ca.300€ koos vahetuse ja regulliga läks viimane kord maksma, sellest saab kohe pool aastat ja veel ei kolise midagi(enamus süidte on kruusateed).Kaupmehed on õnnelikud kui teavad, et see inimene kes ``selle`` komplektiga poe uksest nüüd välja läheb tuleb kindlasti aasta pärast tagasi ja ostab uue komplekti sama kvaliteediga sillajuppe. Ja nii kordub aastast aastasse
![]()
Kas veite mõtlema ei pane, et nagu midagi on mäda nende silla juppidega kui nii ruttu läbi lähevad???
Ebanormaalne

Re: K:Sillastendi kohta.
tartuvaim kirjutas: Ebanormaalne
Mida sa sellega silmas pead ? Et väga ebaõnnestunud on see B5- b5.5 esisild ? Nõus
..ja samas on tagasild lihtlabane "kaigas". Nah too ingli [VW Bot: "Keel korda!"] nats ette neid kaikad nii hunnikusse loopis ?
Või pead silmas, et sinul kestab sild aastaid.. 3-4 ? Sõitval autol ikka ?
Oma Passatil olen testinud hunniku erinevaid tootjaid ( pakkijaid) . Esmalt läks alla (4-5 a tagasi) nn tugevndatud kaikad. Kestsid ca 1,5a , siis Lemförder - sama saak , siis odavama otsa
jupid ( mitte kõige odavam siiski ) - jälle sama 1,5 a.
Ja sõidan suhteliselt rahulikult. 90% viisakat, eesti mõistes siledat teed.
Alati vahetanud kõik kaikad korraga. Tuttava kogemuselt võtsin õppust, et 1-kaupa ei ole arukas. Pmt istud iga kuu oma selle ja teise kaikaga teeninduses või kangutad ise. Mõttetu
Ma ei leia küll, et oleks erilist mõtet ca 2x rohkem nende kaigaste eest maksta.
Võrdlesin poes odavat ja kallist alumise õõtsa suurt puksi - pmt sama lödi ja pehme. Paistis/tundus pea et identne.
Odava silla, mis nüüd paar kuud tagasi alla sai, katkusin munakatelt katted maha. Et määret lisada, nagu soovitatakse. Ei pidanud vajalikuks rohkem toppida, kui seal oli - viskab kummikatte maha.
Järelikult - see sild on lihtsalt üks paras käkk. Ja seda peab arvestama, kui B5 ostad.. või b5.5 (väide, et parandati silda my ass)
Selle, mis säästad 1.9 küttelt, pistad kenasti sillajuppide alla

Ja teemasse ka - rooliotsasid vahetades on sillastend pmt kohustuslik.
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: K:Sillastendi kohta.
Ostsin soomest B5.5 sõitsin ca 30 tuhhi eestis, selle ajaga ei tekkinud ühtegi kolinat, nüüd on mu isa sama autoga veel 20 tuhhi otsa sõitnud ja on vahetanud ülevalt midagi ära.
Oleneb vist autost, oli veel sama sillaga A4 ei mingeid iga aastaseid probleeme.
Oleneb vist autost, oli veel sama sillaga A4 ei mingeid iga aastaseid probleeme.
M.O.T.T
-
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: K:Sillastendi kohta.
.coZy kirjutas:tartuvaim kirjutas: Ebanormaalne
Mida sa sellega silmas pead ? Et väga ebaõnnestunud on see B5- b5.5 esisild ? Nõus
..ja samas on tagasild lihtlabane "kaigas". Nah too ingli nats ette neid kaikad nii hunnikusse loopis ?
Või pead silmas, et sinul kestab sild aastaid.. 3-4 ? Sõitval autol ikka ?
Oma Passatil olen testinud hunniku erinevaid tootjaid ( pakkijaid) . Esmalt läks alla (4-5 a tagasi) nn tugevndatud kaikad. Kestsid ca 1,5a , siis Lemförder - sama saak , siis odavama otsa
jupid ( mitte kõige odavam siiski ) - jälle sama 1,5 a.
Ja sõidan suhteliselt rahulikult. 90% viisakat, eesti mõistes siledat teed.
Alati vahetanud kõik kaikad korraga. Tuttava kogemuselt võtsin õppust, et 1-kaupa ei ole arukas. Pmt istud iga kuu oma selle ja teise kaikaga teeninduses või kangutad ise. Mõttetu
Ma ei leia küll, et oleks erilist mõtet ca 2x rohkem nende kaigaste eest maksta.
Võrdlesin poes odavat ja kallist alumise õõtsa suurt puksi - pmt sama lödi ja pehme. Paistis/tundus pea et identne.
Odava silla, mis nüüd paar kuud tagasi alla sai, katkusin munakatelt katted maha. Et määret lisada, nagu soovitatakse. Ei pidanud vajalikuks rohkem toppida, kui seal oli - viskab kummikatte maha.
Järelikult - see sild on lihtsalt üks paras käkk. Ja seda peab arvestama, kui B5 ostad.. või b5.5 (väide, et parandati silda my ass)
Selle, mis säästad 1.9 küttelt, pistad kenasti sillajuppide allaNp.
Ja teemasse ka - rooliotsasid vahetades on sillastend pmt kohustuslik.
Ebanormaalse all ma pidasin silmas seda, et kuda see sild teil nii vähe vastu peab. Ma ütlen ausalt ma ei ole elusees ühtegi silla juppi poest ostnud (ja ega vist ei osta ka) välja arvatud puksid ja rooliotsad. Kõik silla jupid olen lasnud taastada ja ise alla pannud, ma ei nurise, terve silla taastamine maksab sama palju kui osta poest odav komplekt.
Naise autol vahetasin sillajupid, loomulikult kõik korraga, 3 aasta tagasi ja eelmine kuu läks ülevaatuselt läbi nagu niuhti sild ilus tihe ja pole häda midagi. Enda autol vahetasin 2 aasta tagasi, käisin läinud nov. ülevaatusel - tip top. Kolmandal autol on veel vahetamat otseselt veel ei karju aga kui vahetmiseks läheb siis poodi ma vist küll juppe ostma ikkagi ei lähe.
Miks ma poodi ostama ei lähe ? See vist on jäänud külge vanast ajast kuna sellise silla konstruktsiooniga erinevaid VAG grupi autosid olen pidanud pea 10 aastat siis kunagi olid need silla jupid maru kallid ja siis sai juba lastud taastada.
Ah, et palju ma sõidan ja kus ? Iga päeva pea 20km kruusa ja siis meie tavapärane asfalt mis kohati nii väga kruusa teest ei erinegi ka nii paarkümmend kilti



Jah, see sild on neil üks valupunkte.