Ühejuhtmelise lamdaanduri kontroll??
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 04 Veebr 2013, 09:08
- Auto: audi b4 Q, plymouth laser, audi b4, porsche 944, niva, VW passat B4, vw golf 2, VW Passat B5
- Asukoht: Viljandi
Ühejuhtmelise lamdaanduri kontroll??
Tervitus spetsalistid!
Tuhlasin otsinguga oma jupp aega aga otsest vastust ei saanud. Küsimus järgmine: kuida kontrollida ühejuhtmelist lamdat - st. takistuse või pinge mõõtmise kaudu? Ja kas see toimuks töösooja töötava mootoriga ja mõõdetakse lambda pistiku (lambda [VW Bot: "Keel korda!"] on ühendatud ja testri ots pistikuvahelt sisse surutud) ja mootoriploki vahel? Kui keegi teab täpselt ja on seda teavet nõus jagama siis oleks väga tänulik.
Lauri
Tuhlasin otsinguga oma jupp aega aga otsest vastust ei saanud. Küsimus järgmine: kuida kontrollida ühejuhtmelist lamdat - st. takistuse või pinge mõõtmise kaudu? Ja kas see toimuks töösooja töötava mootoriga ja mõõdetakse lambda pistiku (lambda [VW Bot: "Keel korda!"] on ühendatud ja testri ots pistikuvahelt sisse surutud) ja mootoriploki vahel? Kui keegi teab täpselt ja on seda teavet nõus jagama siis oleks väga tänulik.
Lauri
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Ühejuhtmelise lamdaanduri kontroll??
Miinus kerest ja pluss võtad juhtme pealt, samalajal peab juhe ühendatud ka olema. Ikka pinget mõõdad ja töösooja mootoriga. Tavalise testriga mõõtes võib sul tulla see asi, et see nii aeglane mõõtevahend ja näitab keskmist pinget. Lambda pinge teatavasti kõigub. Küll näed ära aga, kas üldse töötab.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 04 Veebr 2013, 09:08
- Auto: audi b4 Q, plymouth laser, audi b4, porsche 944, niva, VW passat B4, vw golf 2, VW Passat B5
- Asukoht: Viljandi
Re: Ühejuhtmelise lamdaanduri kontroll??
Tänud kiire vastamise eest-eks tuleb järgi proovida ja vaadata mis toimub.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 04 Veebr 2013, 09:08
- Auto: audi b4 Q, plymouth laser, audi b4, porsche 944, niva, VW passat B4, vw golf 2, VW Passat B5
- Asukoht: Viljandi
Re: Ühejuhtmelise lamdaanduri kontroll??
Mõõtsin näidud üle. lambda [VW Bot: "Keel korda!"] näit 0,5-0,48 V vahel ja tepmperatuurianduri takistus ka täiesti muutus mootori tep. tõusuga. Teema sai algatatud, kuna oli kahtlus ,et küttekulu on kuidagi suur. Võib-olla see minu luulu lihtsalt. Lühikesed otsad ja vajutan suhteliselt normaalselt peale ka ja küttekulu kuskil 12-14 L/100 km. Tegu siis 1,6 bensiinimootor 51 kw ja väljalase takistusevabaks tehtud.
Kellegi miskeid kommentaare on siis ootaks huviga.
Kellegi miskeid kommentaare on siis ootaks huviga.
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: Ühejuhtmelise lamdaanduri kontroll??
See peaks sul olema ülirikas.Lambda näit 1.0 on AFR 14.7 ehk ideaalne(stoihhomeetriline oli vist asja nimi)lambda 0.68 on AFR 10.18.Edasi googelda saad asjadest aimu,ei viitsi trükkida.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Ühejuhtmelise lamdaanduri kontroll??
lambda [VW Bot: "Keel korda!"] väärtus ja lambda [VW Bot: "Keel korda!"] sondi impuls on kaks eri asja.astrolaab kirjutas:See peaks sul olema ülirikas.Lambda näit 1.0 on AFR 14.7 ehk ideaalne(stoihhomeetriline oli vist asja nimi)lambda 0.68 on AFR 10.18.Edasi googelda saad asjadest aimu,ei viitsi trükkida.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 04 Veebr 2013, 09:08
- Auto: audi b4 Q, plymouth laser, audi b4, porsche 944, niva, VW passat B4, vw golf 2, VW Passat B5
- Asukoht: Viljandi
Re: Ühejuhtmelise lamdaanduri kontroll??
Ok-ega seal midagi tuleb diagnostikast läbi minna aga oskab keegi öelda kuidas rakendub Pieburg 2EE karburaatori kiirenduspump ( teise lõõri kohal asuv kaarjas toru) uurisin skeeme ja olen antud karpat lahti ka kakkunud aga selle süsteemi toimimise põhimõttest pole aru saanud. Sellest torust peaks ju kiire gaasiklapi avamise korral piserduma kütust ( zigulli karpa l vähemalt oli nii). Antud isendil ei toimu aga seda lisa doseerimist.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 04 Veebr 2013, 09:08
- Auto: audi b4 Q, plymouth laser, audi b4, porsche 944, niva, VW passat B4, vw golf 2, VW Passat B5
- Asukoht: Viljandi
Re: Ühejuhtmelise lamdaanduri kontroll??
Käisin täna diagnostikas ja mainisin, et mõõtsin lambda näitu testriga ja teadjad mehed väitsid ( foorumis) et segu rikas ja ,et sooviks lambda [VW Bot: "Keel korda!"] tööd kontrollida - siis väideti, et teevad samuti testriga ja mingeid muid diagnosti võimekust pole. Küsiti, et mis masin ja kui vastasin siis öeldi veel, et kas ma tean kus sellised vanad masinad peaksid olema...( mõeldi romulat). Peale seda pöörasin ringi ja väljusin. Suurepärane klienditeenindus ei oska muud midagi öelda. ostsin siin tep. andurid juba ära ja eks tuleb ise jõudumööda tegelema hakata.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 04 Veebr 2013, 09:08
- Auto: audi b4 Q, plymouth laser, audi b4, porsche 944, niva, VW passat B4, vw golf 2, VW Passat B5
- Asukoht: Viljandi
Re: Ühejuhtmelise lamdaanduri kontroll??
Vara hõisata aga tundub ,et kala oli teperatuuri anduris. Peale selle vahetust töötab mootor ühtlasemalt ja kergemalt-eks aeg näitab kas küttekulu ka kukkus ja kui palju. Termostad sai ka ära vahetatud kuna ei toimetanud korralikult aga seda ma antud veaga ei seosta.