Volkswagen esitles New Delhis uuenenud versiooni väikesest crossoverist Taigun, oma välimuselt on see palju lähemal seeriatootmisse jõudvale autole.
Suurimaks erinevuseks 2012. aastal näidatud ideeautoga on Taiguni tagaosa kujundus. Nimelt on tagaluuk küll eelnevaga sarnaselt kaheosaline, kuid selle alumine osa ei avane mitte alla vaid küljele.
Uudiseks on ka tagaluugile kolinud tagavararatas, seegi peaks rõhutama Taiguni robustsust.
Neljakohalist ja 3,86 meetri pikkust Taiguni viib edasi uus 1,0-liitrine TSI-mootor võimsusega 81 kW/110 hj, keskmine kütusekulu on 4,7 l/100 km (110 g/km CO2). See tõhus jõuallikas laiendab kolmesilindriliste bensiinimootorite valikut, liites üheks tervikuks kütuse otsepritse ja turboülelaadimise tehnoloogia. Volkswagen kirjutab sellega uue peatüki oma mahuvähendamisstrateegiasse. Põhieelised: kolmesilindriline mootor on mitte ainult väga kerge ja kütusesäästlik, selle maksimaalne moment 175 Nm on saadaval juba nii madalatel pööretel kui 1500 p/min.
Müügile peaks Volkswagen Taigun jõudma 2015. aastal.

Viide:
https://www.facebook.com/aastaautopluss" onclick="window.open(this.href);return false;