
1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Vajan natuke abi. Nimelt olen viimasel ajal märganud, et külma mootoriga kiirendades viskab tagant päris korraliku sinise pahvaka välja. Peale selle on külmkäivitusel ~5 sekundiline klõbin mootoris ja seejärel kaob ära. Kas tõesti võib järeldada, et hüdrotõukurid hakkavad otsa saama ja klapisääre tihendid ka vagad?
Soojalt ei aja krammigi sinist.

- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Ehk tasuks turbo lõtku kontrollida? Sellel mootoril see väga lihtne. Õlikadu lühikese aja jooksul vaevalt, et märkab, sellel mootoril ülemise ja alumise normi vahe 1L.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Võtsin siis selle turbo vooliku maha ja tuli välja, et on väike pikilõtk. Kui ma sõrmed sinna sisse surun ja liigutan siis on kuulda kolks-kolks. Paakun, et 1mm jagu lõtku on seal. Peale selle kui ma selle toru maha võtasin siis vaatas mulle vastu väike õliloik kohe võlli ees. Maitea nüüd ise kas see on normaalne... Ja kas seda pikilõtku on juba palju?
E: Pakuti lammarist 160€ eest korraliku turbot. Kas tasub üldse osta kasutatud turbo?
E: Pakuti lammarist 160€ eest korraliku turbot. Kas tasub üldse osta kasutatud turbo?
Viimati muutis Sander., 22 Veebr 2014, 15:23, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Lõtkusid ei tohi olla kuna siis satubki õli väljalaskesse , teiseks kui labad pole korpuses käinud , lase taastada , pannakse uued puksid ja võll ja sõidad nagu uue turboga , lammarist vana turbo läbisõit pole teada , seega riskibisness.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
umbes pool uue hinnast või natuke peale , oleneb mida ära vahetatakse.Mazz kirjutas:Mida maksab turbo taastamine umbes ?
Viimati muutis Stollu, 26 Veebr 2014, 14:49, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Täpsusta.Riivo kirjutas:no vahetatakse kindlad asjad ikka...mis siin ikka oleneb...
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 640
- Liitunud: 22 Juul 2013, 19:30
- Auto: Seat Ateca Xcellence 4drive
- Asukoht: Tallinn, Õismäe
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
reegel on puksimajandus mis kindlalt ära vahetatakse, puhastatakse geomeetria kui on ja tasakaalustatakse kogu üritus..kui seinas pole käinud siis tiivikuid ja kodasid ei vahetata...niiet kui tehakse siis tehakse kindalad asjad remondi puhul..keskeltläbi 300+€ oli TDS-i turbo taastamine, ei usu et passaadil see odavam on oluliselt
Viimati muutis Riivo, 05 Mär 2014, 15:26, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
siis ikkagi oleneb. Mul vahetati bensiini mootoriga turbol võll , mõlemad tiivikud ja puksid , korpus jäi samaks , hind oli ka sinna 300+ kanti. Arvestades , et uus maksis 560 , seega pool uue hinnast on taastamine.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Hea , et arutasime , disli ja bensiini vahel , mõnel jälle lihtsam arvestada väljaminekuga üldplaanis.
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 30 Okt 2011, 16:51
- Auto: Passat variant 4motion 96kw tdi
- Asukoht: L.-Viru
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Palju turbo võll loksuda võib?Mootoriks 1,9 96kw.
Katsusin siis üles-alla ca.1mm ja edasi-tagasi mõned mm rohkem.
Väike õli loik ka võlli ees,samuti coolerist miski 100-150ml tuli ja lõdvikust enne sisselaset.
Kerge sinine vine on külmalt järgi ka.Muidu toimetab nii nagu vaja(veel?).
Katsusin siis üles-alla ca.1mm ja edasi-tagasi mõned mm rohkem.
Väike õli loik ka võlli ees,samuti coolerist miski 100-150ml tuli ja lõdvikust enne sisselaset.
Kerge sinine vine on külmalt järgi ka.Muidu toimetab nii nagu vaja(veel?).
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Kergelt immitseb juba väljalaskesse tänu pukside väsimisele , õli kadu kindlasti suur veel pole , kindlasti viliseb ka jubedalt juba ?volx kirjutas:Palju turbo võll loksuda võib?Mootoriks 1,9 96kw.
Katsusin siis üles-alla ca.1mm ja edasi-tagasi mõned mm rohkem.
Väike õli loik ka võlli ees,samuti coolerist miski 100-150ml tuli ja lõdvikust enne sisselaset.
Kerge sinine vine on külmalt järgi ka.Muidu toimetab nii nagu vaja(veel?).
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Minuteada on väike ristilõtk lubatud aga pikilõtku ei tohi olla.
Ei hakka uut teemat tegema, küsin siin samas. Täna hommikul autot käima pannes hakkas alguses mootor puterdama peale käivitust. Nagu mõni pütt oleks korraks vahele jätnud.(Kestis see kokku paar sekundit) Väljas oli hommikul 2 kraadi sooja, ja minuarust see pole väga normaalne sellise temperatuuriga? Kahtlane, et pihustidega midagi on, sest pihusti näidud olid tühikäigul normis.
Ei hakka uut teemat tegema, küsin siin samas. Täna hommikul autot käima pannes hakkas alguses mootor puterdama peale käivitust. Nagu mõni pütt oleks korraks vahele jätnud.(Kestis see kokku paar sekundit) Väljas oli hommikul 2 kraadi sooja, ja minuarust see pole väga normaalne sellise temperatuuriga? Kahtlane, et pihustidega midagi on, sest pihusti näidud olid tühikäigul normis.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Enda kulunud 81kw tdi turbo kavatsen ise lahti võtta ja sisu ära vahetada,geomeetria tahab niikuinii puhastust....Nerings(tuntud läti turbode taastaja st kvaliteeti peaks olema) müüb näiteks ebays minu masina turbo CHRA d 150eur eest umbes...pmt võta vana välja ja uus sisse,turbiin juba tasakaalustatud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 30 Okt 2011, 16:51
- Auto: Passat variant 4motion 96kw tdi
- Asukoht: L.-Viru
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Vilinat pole täheldanud aga katsun ära kuulata selle lahtise akna ja ilma raadiota.Stollu kirjutas:Kergelt immitseb juba väljalaskesse tänu pukside väsimisele , õli kadu kindlasti suur veel pole , kindlasti viliseb ka jubedalt juba ?volx kirjutas:Palju turbo võll loksuda võib?Mootoriks 1,9 96kw.
Katsusin siis üles-alla ca.1mm ja edasi-tagasi mõned mm rohkem.
Väike õli loik ka võlli ees,samuti coolerist miski 100-150ml tuli ja lõdvikust enne sisselaset.
Kerge sinine vine on külmalt järgi ka.Muidu toimetab nii nagu vaja(veel?).
Õlikulu oli peale esimest õlivahetust üllatuseks,9tuh. ja max-ist min-i aga arvestades mis tehase antud rem. norm kulu on siis pole veel hullu ju

Aga mis siis teha kui tee peal laiali läheb?Nööri otsa?Või on mingi variant koduni vaikselt veeremiseks olemas?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Väike vilin võib siis olla aga eeldan, et peetis turbo ikka teeb juba sellist vilinat mis salongi vabalt kuulda. Vanemate Passatki hetkel kiirendusel viliseb päris hullult aga turbol loksu ei ole, peab millalgi lõdvikuid kontrollima...volx kirjutas:Vilinat pole täheldanud aga katsun ära kuulata selle lahtise akna ja ilma raadiota.Stollu kirjutas:Kergelt immitseb juba väljalaskesse tänu pukside väsimisele , õli kadu kindlasti suur veel pole , kindlasti viliseb ka jubedalt juba ?volx kirjutas:Palju turbo võll loksuda võib?Mootoriks 1,9 96kw.
Katsusin siis üles-alla ca.1mm ja edasi-tagasi mõned mm rohkem.
Väike õli loik ka võlli ees,samuti coolerist miski 100-150ml tuli ja lõdvikust enne sisselaset.
Kerge sinine vine on külmalt järgi ka.Muidu toimetab nii nagu vaja(veel?).
Õlikulu oli peale esimest õlivahetust üllatuseks,9tuh. ja max-ist min-i aga arvestades mis tehase antud rem. norm kulu on siis pole veel hullu ju![]()
Aga mis siis teha kui tee peal laiali läheb?Nööri otsa?Või on mingi variant koduni vaikselt veeremiseks olemas?
Kui laiali läheb siis läheb mootor suure tõenäosusega lõhkuma, kui manuaal kast siis saad käiguga "ära tappa" kui automaat siis tuleb õhk kinni suruda. Ehk siis kõige hullem on alguses mootor seisma saada, pärast jah nööriotsas koju kuna kõik õli läheb otse sisselaskesse või paremal juhul väljalaskesse (siis ei lähe mootor lõhkuma aga koduni ikka veereda ei kannata).
Viimati muutis J.Aru, 08 Mär 2014, 20:16, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
lendab laiali siis ega targem ikka nööri otsa muidu puterdades annab sõita küll aga hea see pole.
väljalaskes see õli põlemine ka hea pole pidi pikapeale lambdad tuksi keerama.
Igatahes soovitaks kiirelt sellele turbole diagnoos panna ja võimalikult kiiresti lasta korda teha.
Igaljuhul õlikulu varsti tõuseb märgatavalt ja hakkad 100km 1l õli peale kallama.
väljalaskes see õli põlemine ka hea pole pidi pikapeale lambdad tuksi keerama.
Igatahes soovitaks kiirelt sellele turbole diagnoos panna ja võimalikult kiiresti lasta korda teha.
Igaljuhul õlikulu varsti tõuseb märgatavalt ja hakkad 100km 1l õli peale kallama.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Ja kui lähebki lõhkuma, siis tõmmake käega õhuvoolik eest ja tõmmake pusa seljast ja suruge ette.
KUmb kallim on, kas pua+voolik või automootor
?
KUmb kallim on, kas pua+voolik või automootor

stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Copilot, kas ma saan õieti aru, et kui ma nüüd tellin sellise asja http://www.ebay.co.uk/itm/Turbocharger- ... 4ac970734f" onclick="window.open(this.href);return false; , siis see sobib 1:1 minu vanale turbole peale ja ongi uus turbo? Ja sellega pole isegi siis probleeme, kui mul vana juhuslikult korpuses on käinud?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Korpus on niipalju tugevam, kui laba. See kui laba käib korpuses põhjustab siiski laba paindumise. See CHRA, ehk turbo südamik on kogu turbo liikuv osa. Turbo külma- ja kuumakojaga ei juhtu midagi.Sander. kirjutas:Copilot, kas ma saan õieti aru, et kui ma nüüd tellin sellise asja http://www.ebay.co.uk/itm/Turbocharger- ... 4ac970734f" onclick="window.open(this.href);return false; , siis see sobib 1:1 minu vanale turbole peale ja ongi uus turbo? Ja sellega pole isegi siis probleeme, kui mul vana juhuslikult korpuses on käinud?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus