Peale selle ,et 55 kw- ine kast annab 66 kw- isele mootorile suuremad sõidu pöörded, (mootor hakkab lÕugama) on vaja vahetada ka k. kasti lülitus ajam ja starter.
Asja mõte on selles et sai soetatud selline mootor ja plaan see paigutada ventole aga ei viitsi ehitada ringi sidurit (ehk et saaks jääda alles trossiga sidur ja hoobadega käiguvahetus) ja siis nüüd olemas ka 1,9 55 kw lihtne paigaldada ei pea hoobasid ja trossi ringi vahetama auto küljest
1,9 66 kw kast ju üli siduriga ja trossidega käiguvahetusega
Sai väga segane jutt aga ehk saab aru mõttest
toorik yldse hetkel 1,8 66kw bensiin
rainer92 kirjutas:Veel üks küsimus kas täesti peaks hakkama mootor peal lõugama kui tal on ju väntvülli andur plokkis sees mitte ei võta andmeid hoorattalt
Palun formuleeri oma küsimus arusaadavaks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Vastuse mõte mootori nn. lõugamisest oli ju selles,et käigukasti ülekanded on erinevad. Jõulisemale mootorile panna lahjema pöördemomendiga arvestatud k. kast on ju nn, karjuv. Pane 55 kw- isele. 66 kw-ise. k kast on ju poomine. Nagu oleks käru 500 kg taga kogu aeg. No väike liialdus küll rahvale,kuid olen neid erinevuse teste teinud. Edasi läheks jutt kütte kulule,kuid keda see huvitab. Samas,see on teine teema -- Ülekannete muutmine ja vrs. küttekulu.
Noo mina panin enda 55kw 1.8`le CHB kasti alla. Jube hea oli laisalt 5. käiguga möödasõite teha. Teine elu tuli lausa sisse. Kütusekulu pmst sama. Maanteel pöörded 90mnega 2700. Jetta Coupe keret liigutas omala ajal 1.8 66kw, mingi reipam kast. Pöörded olid 3000 maanteel. Keskmine kütusekulu 5.5/100le.
Diisli puhul võib olukord olla teine, pole kogemusi. Pigem on auto mass see mis määrab kütusekulu.
Edit: Teema algatajal soovitan vaadata üle kasti kood, siis saaks juba edasi täpsemalt spekuleerida.
Viimati muutis Mazz, 21 Mär 2014, 05:04, muudetud 1 kord kokku.
Pöörded jäävad ju täpselt samaks mis enne oli 55kw mootoriga. Võrde kahe kasti survelaagri suurusi, kui need kattuvad, saad korvi ja ketta ikkagi 66se oma panna.