Mure järgmine, vahetasin kontaktidega jagaja kommutaatoriga jagaja vastu, vana jagajaga läks külmast peast poolest pöördest käima, aga kommutaatoriga jagajaga ei lähe, vahest ketrad ikka suht pikalt. Kui käima läheb, siis probleeme pole, ei jäta vahele ega midagi, käib nagu ennemgi.
Millest selline asi tingitud saab olla ? Ära vahetasin seetõttu, et põletas ikkagi kontaktivahe ära ning viga oli selles, et võllil on suur loks sees.
Probleem kommutaatoriga jagajaga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Probleem kommutaatoriga jagajaga
TÄnane avastus, lugesin siit foorumist ja mujalt vajalikku informatsiooni, siis selgus, et halliandurisse mineva juhtme 1 ja 3 klemmi vahel peab olema 10 V Mõõtsin siin linnas kontrollpirniga 12v ja pani ainult õrnalt hõõguma hõõgniidi, nv-l kindlasti saan multimeetri ligi ja vaatan uuesti, aga asi kahtlane:(
Seal peaks autodata järgi olema vähemalt 10V või akupinge, aga mul tundub et ei ole, see võib samas põhjustada ka mittekäivitumist teatud hetkedel
Seal peaks autodata järgi olema vähemalt 10V või akupinge, aga mul tundub et ei ole, see võib samas põhjustada ka mittekäivitumist teatud hetkedel

Re: Probleem kommutaatoriga jagajaga
esmakordselt kuulen et kontroll-lambiga saab pinget mõõta.OliverJ kirjutas:TÄnane avastus, lugesin siit foorumist ja mujalt vajalikku informatsiooni, siis selgus, et halliandurisse mineva juhtme 1 ja 3 klemmi vahel peab olema 10 V Mõõtsin siin linnas kontrollpirniga 12v ja pani ainult õrnalt hõõguma hõõgniidi, nv-l kindlasti saan multimeetri ligi ja vaatan uuesti, aga asi kahtlane:(
Seal peaks autodata järgi olema vähemalt 10V või akupinge, aga mul tundub et ei ole, see võib samas põhjustada ka mittekäivitumist teatud hetkedel

-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Probleem kommutaatoriga jagajaga
Ei saagi, aga viskasin lihtsalt sinna kontrolllambi peale ning pani niidi hõõguma, seetõttu ka selline arvamus, hiljem multimeetriga mõõtes näitas 11 volti millegagi. See oli ajutine ja hetkeline lahendus, hiljem sain multimeetrile ligiandrjusa kirjutas:esmakordselt kuulen et kontroll-lambiga saab pinget mõõta.OliverJ kirjutas:TÄnane avastus, lugesin siit foorumist ja mujalt vajalikku informatsiooni, siis selgus, et halliandurisse mineva juhtme 1 ja 3 klemmi vahel peab olema 10 V Mõõtsin siin linnas kontrollpirniga 12v ja pani ainult õrnalt hõõguma hõõgniidi, nv-l kindlasti saan multimeetri ligi ja vaatan uuesti, aga asi kahtlane:(
Seal peaks autodata järgi olema vähemalt 10V või akupinge, aga mul tundub et ei ole, see võib samas põhjustada ka mittekäivitumist teatud hetkedel
