Mk2 1.8 siduriprobleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 199
- Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
- Auto: Golf II '88
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Mk2 1.8 siduriprobleem
Tervist.
Probleemiks võiks lugeda seda, et sidur võtab päris ülevalt n-ö ja pedaal on võrreldes paari teise volkariga üsna raske. Võiks arvata, et asi on lihtsalt kulunud vms aga uurin enne teisi variante. Absoluutselt mingit libisemist ega muud sellist ei tähelda. Lülituspunkt n-ö on hea, lahutab hästi, teeb mis vaja kuid lihtsalt seda kõike maru ülevalt ja päris raske pedaaliga. Kui käigukasti sai vahetatud, oli siduriketta paksuseks 8mm, muud atribuutikat ei osanud too hetk kontrollida ning ketta miinimumpaksust ka esimese hooga netist ei leidnud.
Tross on manuaalne. Käigukastis endas ei saa ka midagi olla kuna eelmise auto küljes olles oli sidur minu hinnangul ideaalne. Pedaal kerge ja võttis inimlikust kohast.
Praegu on auto küljes tross peaaegu täiesti lõppu reguleeritud ning sellest ka kahtlus kas on üldse õige tross, kas neid liigub ka erinevaid? Või kas Mk3 kast Mk2 küljes toimib Mk2 trossiga? Ma pole ise väga teadlik trosside jms erinevustest.
Ise olen sellise siduriga päris harjunud kuna iseenesest asi töötab kuid sõites mõne teise volkariga saab aru, et asi pole ikka õige.
Probleemiks võiks lugeda seda, et sidur võtab päris ülevalt n-ö ja pedaal on võrreldes paari teise volkariga üsna raske. Võiks arvata, et asi on lihtsalt kulunud vms aga uurin enne teisi variante. Absoluutselt mingit libisemist ega muud sellist ei tähelda. Lülituspunkt n-ö on hea, lahutab hästi, teeb mis vaja kuid lihtsalt seda kõike maru ülevalt ja päris raske pedaaliga. Kui käigukasti sai vahetatud, oli siduriketta paksuseks 8mm, muud atribuutikat ei osanud too hetk kontrollida ning ketta miinimumpaksust ka esimese hooga netist ei leidnud.
Tross on manuaalne. Käigukastis endas ei saa ka midagi olla kuna eelmise auto küljes olles oli sidur minu hinnangul ideaalne. Pedaal kerge ja võttis inimlikust kohast.
Praegu on auto küljes tross peaaegu täiesti lõppu reguleeritud ning sellest ka kahtlus kas on üldse õige tross, kas neid liigub ka erinevaid? Või kas Mk3 kast Mk2 küljes toimib Mk2 trossiga? Ma pole ise väga teadlik trosside jms erinevustest.
Ise olen sellise siduriga päris harjunud kuna iseenesest asi töötab kuid sõites mõne teise volkariga saab aru, et asi pole ikka õige.
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 24 Juul 2003, 12:33
- Auto: VW Golf MKI GTD '83; VW Golf MKII GTI '88
- Asukoht:
Re: Mk2 1.8 siduriprobleem
Siduri libisemise kohta on oli vanasti selline test: mootor käima, kolmas käik sisse, jalgpidur peale ja sidur ülesse. Kui mootor välja ei sure siis sidur libiseb.
A.
A.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Mk2 1.8 siduriprobleem
MK3 kast on üldjuhul autom. reguleeringuga trossiga - eks sealt need anomaaliad ka algavad.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2883
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Mk2 1.8 siduriprobleem
Manuaalse reguleeringuga tross G2- hel.kuni vist 1990 . Selle trossi siduripoolne ots kuidagi ei klapi automaat reguleeringuga siduri trossi otsaga.( GTI). Pean silmas pedaali taga olevat kinnitust. Kui sidur võtab suht ülevalt on siis pedaalil vabakäik ju olematu .Lase tross lõdvemaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 199
- Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
- Auto: Golf II '88
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: Mk2 1.8 siduriprobleem
Jäi mainimata, et see G3, mille pealt kast tuli, oli ka manuaalse trossiga. Aga proovin trossi lõdvemaks lasta, annan teada kui midagi muutub.
-
- Veteran
- Postitusi: 709
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Mk2 1.8 siduriprobleem
Vaata pedaalid ja pedaalide kronstein üle. Olen kohanud väga palju mõradega ja katkised pedaalide kronsteine.oovi kirjutas:Jäi mainimata, et see G3, mille pealt kast tuli, oli ka manuaalse trossiga. Aga proovin trossi lõdvemaks lasta, annan teada kui midagi muutub.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
-
- Huviline
- Postitusi: 199
- Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
- Auto: Golf II '88
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: Mk2 1.8 siduriprobleem
Niisiis, probleem sai lihtsa lahenduse. Pedaali vabakäik oligi olematu. Reguleerisin selle paika ning nüüd võtab normaalsemast kohast.
Uuematel oli vististi n-ö plastikkattega siduritross, nagu käsipiduri tross. Mul on veel tavaline igatahes ja sellest tulenes ka raske pedaal mõningal määral, määrisin trossi ära ja kas sa näe, julgelt poole kergemaks muutus. Pedaalid ise koos kronsteiniga olid head, sai seal ka natuke määrimistöid teostatud.
Pääses lihtsalt.
Uuematel oli vististi n-ö plastikkattega siduritross, nagu käsipiduri tross. Mul on veel tavaline igatahes ja sellest tulenes ka raske pedaal mõningal määral, määrisin trossi ära ja kas sa näe, julgelt poole kergemaks muutus. Pedaalid ise koos kronsteiniga olid head, sai seal ka natuke määrimistöid teostatud.
Pääses lihtsalt.
