K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Undercover
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 02 Sept 2013, 21:25
Asukoht: Viljandimaa

K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu

Lugemata postitus Postitas Undercover »

Tere. Probleem selles, et Golf 3 sööb õli. Umbes iga 300-400 kilomeetri olen kaks korda pidanud pidanud õli lisama, et varras midagi näitaks. Esimene kord lisasin liitri, varras näitas üle miinimumi ning poole nädala pärast, kui kusagil 300+ läbitud oli, lisasin eile kaks liitrit, ja siis oli peaaegu maksimumi peal. Iseenesest auto käivitub iga kord, isegi -20 väga hästi, ei pea klappigi peale tõmbama, jõudu on küll, linnas kellelegi jalgu ei jää, mootoril imelikke helisid ei ole, käib vaikselt ja ühtlaselt, mitte kuskilt ei leki ning ei tahma normaalselt sõites ega käivitades ja läheb normaalselt soojaks. Tahma lööb ainult mäest üles minnes ja kõrgematel pööretel vähekene. Eile oli ka selline asi, et jahutusvedeliku tase oli madalaks muutunud kui auto käima panin, tuluke hakkas vilkuma aga kuna seda vedelikku väga palju seal polnudki siis seda vist väga ei kao. Oskaks keegi midagi pakkuda või omadest kogemustest rääkida, mis võiks probleemiks selle puhul olla?

grahv
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 31 Okt 2008, 12:01
Auto: T3
Asukoht:

Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu

Lugemata postitus Postitas grahv »

Kui mootor alt kuiv ja õliloiku maha ei teki ei seisva ega töötava mootoriga, siis vaheta klapisääre tihendid. Kui mõni neist enam ei pea, siis sealtkaudu kaobki suur kogus õli. Vahetuse käigus on oluline kontrollida klapisääre lõtku - kui loksub palju, siis ei pruugi ka uue tihendiga pidama jääda, ja sel juhul tuleb juba ka juhtpuksid vahetada (plokikaas maha). Eriti kriitiliselt kontrolli väljalaskeklappe - need saavad rohkem kuuma, tihendid muutuvad seetõttu varem kõvaks, ning säärelõtkud on neil ka enamasti suuremad kui sisselaskel. Kuna külmalt käivitub normaalselt, siis ehk pole kulunud kolvirõngaste probleem ja neid esialgu ei näpiks.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Esimene vastaja liialdab km.suhtes õli kogusega. Teine,ole arusaadeaaaaaav tehnilisest,mis on klapisääre tihend. Kas see tihend (sisselaskes) on ,,rikke ,, korral võimeline sellist õli kogust läbi laskma. Paluks rääkida reaalsest õli kulust..47 kw.- isest diislist. Liialdamine probleemis ei vii tulemuseni.

Kasutaja avatar
Mazz
Huviline
Postitusi: 1396
Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
Auto: Skoda Octavia 1Z
Asukoht:

Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu

Lugemata postitus Postitas Mazz »

Kindlasti põhja alt midagi ei leki? Oled mingi 24h testi ka teinud ?

Undercover
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 02 Sept 2013, 21:25
Asukoht: Viljandimaa

Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu

Lugemata postitus Postitas Undercover »

Tänud vastamast. Kindlasti ei liialda õlikuluga, praegu olen viimasest maksimumini täitmisest sõitnud veits alla 300km (nullisin õli lisades ära, trip näitab nii) ning nüüd õlitase miinimumi peal, varsti uuesti lisama juba. Oleks üpris mõttetu liialdada sellega, mingit kasu see niivõinaa ei tooks. Aga tekitab suht meeleheidet, et nii tihti peab lisama, ega õli vesi pole, mis kraanist tuleb, et kogu aeg põhimõteliselt tasuta seda lisada võimalik.. Ma ei oska ise midagi ette võtta, kuna sellise õlikaotusega peaks jubedalt tossama ma usun, kuid tossab ainult kiirendades ja küngastel, mis ongi ekstreemselt imelik selle asja puhul. Kahjuks pole 24h testi teinud kuid 12 tunni jooksul pole ühtegi loiku all.

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu

Lugemata postitus Postitas Deemu »

t6nis3, sa võiksid rääkida korralikus eesti keeles - mida tähendab su sõna "arusaadeaaaav"?

Teemasse ka, endal oli ka probleeme suhteliselt suure õlikuluga, sai samuti vahetatud klapisääre tihendid ning õlitase on normis. Klapisääre tihendid ise olid täiesti plastmassid - võis kahe näpu vahel vabalt puru pigistada :) .

Undercover
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 02 Sept 2013, 21:25
Asukoht: Viljandimaa

Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu

Lugemata postitus Postitas Undercover »

Deemu kirjutas:t6nis3, sa võiksid rääkida korralikus eesti keeles - mida tähendab su sõna "arusaadeaaaav"?

Teemasse ka, endal oli ka probleeme suhteliselt suure õlikuluga, sai samuti vahetatud klapisääre tihendid ning õlitase on normis. Klapisääre tihendid ise olid täiesti plastmassid - võis kahe näpu vahel vabalt puru pigistada :) .
Neid tihendeid vahetades tuleks kaas maha võtta või saab ka ilma? :)

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Klapisäärte tihenditega sellist õlikulu ei usu, siis juba pigem õlirõngad kutud - mõlemil juhul peaks ikka korralik sinine tagant väljas olema! Sääretihendite puhul küll eriti peale pikemat seismist, rõngaste puhul pidevalt.

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu

Lugemata postitus Postitas Deemu »

Undercover kirjutas:
Deemu kirjutas:t6nis3, sa võiksid rääkida korralikus eesti keeles - mida tähendab su sõna "arusaadeaaaav"?

Teemasse ka, endal oli ka probleeme suhteliselt suure õlikuluga, sai samuti vahetatud klapisääre tihendid ning õlitase on normis. Klapisääre tihendid ise olid täiesti plastmassid - võis kahe näpu vahel vabalt puru pigistada :) .
Neid tihendeid vahetades tuleks kaas maha võtta või saab ka ilma? :)
Ei pea maha võtma. Küll lasin selle töö teha spetsialistil, kellel vastav rakis olemas. Ei mäletagi, kaua tööaeg oli. Loodan, et väga ei valeta kui ütlen, et koos kkk tihendi ja nukkvõlli otsatihendiga max 2h.

Undercover
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 02 Sept 2013, 21:25
Asukoht: Viljandimaa

Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu

Lugemata postitus Postitas Undercover »

Deemu kirjutas:
Undercover kirjutas:
Deemu kirjutas:t6nis3, sa võiksid rääkida korralikus eesti keeles - mida tähendab su sõna "arusaadeaaaav"?

Teemasse ka, endal oli ka probleeme suhteliselt suure õlikuluga, sai samuti vahetatud klapisääre tihendid ning õlitase on normis. Klapisääre tihendid ise olid täiesti plastmassid - võis kahe näpu vahel vabalt puru pigistada :) .
Neid tihendeid vahetades tuleks kaas maha võtta või saab ka ilma? :)
Ei pea maha võtma. Küll lasin selle töö teha spetsialistil, kellel vastav rakis olemas. Ei mäletagi, kaua tööaeg oli. Loodan, et väga ei valeta kui ütlen, et koos kkk tihendi ja nukkvõlli otsatihendiga max 2h.
Selge, ostsin täna ise ka samad asjad (klapisääretihendid, klapikambrikaanetihendi ning nuka simmeri) ning teen homme vahetuse. Eks siis peale vahetust läheb umbes nädal aega, et näha, kas võtab õli või mitte :)
TiitRE kirjutas:Klapisäärte tihenditega sellist õlikulu ei usu, siis juba pigem õlirõngad kutud - mõlemil juhul peaks ikka korralik sinine tagant väljas olema! Sääretihendite puhul küll eriti peale pikemat seismist, rõngaste puhul pidevalt.
Käisin mööda erinevaid tuttavaid tehnikuid ning nemad soovitasid klapisääretihendid ära vahetada. Kusjuures sinist ajab ainult mäest minnes või siis kõrgematel pööretel, muidu ei aja. Eks näis, mis saab, kindlasti annan teada siia foorumisse, kas see aitas või ei :)
Viimati muutis Undercover, 08 Apr 2014, 23:09, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5335
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Undercover kirjutas:Selge, ostsin täna ise ka samad asjad (klapisääretihendid, klapikambrikaanetihendi ning nuka simmeri) ning teen homme vahetuse. Eks siis peale vahetust läheb umbes nädal aega, et näha, kas võtab õli või mitte :)
Minuteada pead silindrisse surve sisse saama või siis klappi kuidagi mehaaniliselt kinni hoidma, et ta "alla" ei kukuks...

Undercover
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 02 Sept 2013, 21:25
Asukoht: Viljandimaa

Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu

Lugemata postitus Postitas Undercover »

J.Aru kirjutas:
Undercover kirjutas:Selge, ostsin täna ise ka samad asjad (klapisääretihendid, klapikambrikaanetihendi ning nuka simmeri) ning teen homme vahetuse. Eks siis peale vahetust läheb umbes nädal aega, et näha, kas võtab õli või mitte :)
Minuteada pead silindrisse surve sisse saama või siis klappi kuidagi mehaaniliselt kinni hoidma, et ta "alla" ei kukuks...
Soovitati nii, et kolb ülemisse surnud seisu ning sedasi pidavat saama, vähemalt oldi eelnevalt nii tehtud.

Edit: Täna sai siis klapisääretihendid ära vahetatud, aitas mind kasutaja boxerdaja, suured tänud talle :). Eks näis 300km pärast, kas asi paranes või mitte :)
Viimati muutis Undercover, 10 Apr 2014, 07:36, muudetud 2 korda kokku.

qwewq
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 08 Mär 2010, 12:35
Asukoht:

Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu

Lugemata postitus Postitas qwewq »

vana teema küll aga huvitaks kas paranes õlikulu

Tyymiiz
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 27 Okt 2005, 10:01
Asukoht: Päälinn Lag Coast!!!
Kontakt:

Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu

Lugemata postitus Postitas Tyymiiz »

mul sdi 50kw ka algul külmast on korralik valge/sinine tamu järgi kui soojaks läheb siis juba heam. tea kas piisab ka klapisääre tihendite vahetusest.
kui sõidad siis ära mölise

Undercover
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 02 Sept 2013, 21:25
Asukoht: Viljandimaa

Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu

Lugemata postitus Postitas Undercover »

qwewq kirjutas:vana teema küll aga huvitaks kas paranes õlikulu
Vana teema jah, aga õlikulu ei paranenud sellest. Võttis ikka samapalju. Klapisääretihendid olid ka sees suhteliselt värsked.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2127
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI ; Seat Ibiza II GT
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 43 korda

Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu

Lugemata postitus Postitas ryan »

Kui alt on hõre siis lõõb surve karterisse ja see lõõb omakorda õli mööda karterituulutustoru sisselaskesse , mis siis põletamisele läheb .
Need 1,9 vanema tüübi mootorid on sellises eas , et enamus on suht otsas .
Golf vähemalt läheb 300 tuh/km tagant nulli ka , võta siis kinni , mitmendal ringil see on :mrgreen:

Passati pealt võib veel leida midagi värskemat asemele , selle spido numbrid keerlevad nagu vanal autol ja näitab kuni miljon km ära .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu

Lugemata postitus Postitas dellu »

ryan, su jutt ei vasta tõele. Ei läe siiski kõik kellad 0-i, kuigi osad jah. Ilmselt on tootjas või aastaarvus asi kinni. Ise näinud selliseid küll ja küll, mis ei lähe.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Vasta

Mine “Diislid”