DSG 7k probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
DSG 7k probleem
Masinaks Golf 5 TSI ja töötamisel tõrkeid ei tuvastanud, kui äkki ükspäev rahulikul linnasõidul tundsin, et vedu pole taga ning libisemise tule lõi põlema.
Pöörasin siis teeäärde ja masin tuksus ilusasti kohapeal, aga kui välja suretasin, siis enam käimakasti P pealt ära ei saanud ega võtnud ka starterit järgi.
Treiler vedas siis esindusse ja järgmine päev sealt info, et DSG elektroonikablok mingil seletamatul põhjusel lühisesse läinud, ning et uus blokk koos vahetusega maksab xx raha.
Telliti ära ja hakati peale panema, ning siis avastati, et puksid esisillas, milledele kast toetub on poolpidused ja et mõistlik vahetada. Olin sellega nõus, aga väike kõhklus ikka sees, et kas nõrmaalne, et auto läbisõit alles 60'000 ja pole veel sillas pidanud midagi vahetama ja nüüd need puksid kõige nõrgim lüli. Kas nii ongi?
Nüüd esinduse omad väidavad, et auto küll liigub, aga käigutuled vilguvad nagu jõulupuu ja veakood pidavat tähendama et vaja ka hooratas või veel midagi vahetada, uurivad veel saksast. Tekitab kõhklusi, et kas tegeletakse lihtsalt järjest juppide vahetamisega, et äkki läheb tööle või on kellegil sarnane olukord olnud?
Ja kas mõtet jätkata esindusega või viia masin mõnda teise töökotta (kuna masinat pole saadud päris korda, siis hiljem äkki probleemne selgitada/vaielda vahetatud juppide garantii osas)?
Pöörasin siis teeäärde ja masin tuksus ilusasti kohapeal, aga kui välja suretasin, siis enam käimakasti P pealt ära ei saanud ega võtnud ka starterit järgi.
Treiler vedas siis esindusse ja järgmine päev sealt info, et DSG elektroonikablok mingil seletamatul põhjusel lühisesse läinud, ning et uus blokk koos vahetusega maksab xx raha.
Telliti ära ja hakati peale panema, ning siis avastati, et puksid esisillas, milledele kast toetub on poolpidused ja et mõistlik vahetada. Olin sellega nõus, aga väike kõhklus ikka sees, et kas nõrmaalne, et auto läbisõit alles 60'000 ja pole veel sillas pidanud midagi vahetama ja nüüd need puksid kõige nõrgim lüli. Kas nii ongi?
Nüüd esinduse omad väidavad, et auto küll liigub, aga käigutuled vilguvad nagu jõulupuu ja veakood pidavat tähendama et vaja ka hooratas või veel midagi vahetada, uurivad veel saksast. Tekitab kõhklusi, et kas tegeletakse lihtsalt järjest juppide vahetamisega, et äkki läheb tööle või on kellegil sarnane olukord olnud?
Ja kas mõtet jätkata esindusega või viia masin mõnda teise töökotta (kuna masinat pole saadud päris korda, siis hiljem äkki probleemne selgitada/vaielda vahetatud juppide garantii osas)?
Re: DSG 7k probleem
Jah nii ongi. Nemad vahetavad ja sina maksad. Garantii saad kõigele, mis vahetatud ja ka tööle. Kui midagi jälle juhtub siis maksad järgmiste osade ja nende paigalduse eest. See on esinduste filosoofia ja praktika. Mehhatroonikat nad ei remondi ja custom long-codingut selles valdkonnas ei teosta. Neil on katus madal ja nii käib see kõikjal ühe puuga. Kui autol garantii läbi siis alati võimalus ka teine arvamus mõnelt käigukastidega tegelevast kohast küsida; DSG on kiiksudega süsteem aga näiteks kasvõi ka Hõbenoolest.
60k km + ajafaktor juures võib sillatükkidega mida iganes väsida. Pigem nõme oleks, kui töökoda sellisest avastusest klienti ei teavita.
60k km + ajafaktor juures võib sillatükkidega mida iganes väsida. Pigem nõme oleks, kui töökoda sellisest avastusest klienti ei teavita.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: DSG 7k probleem
Esindusel ja esindusel on vahe. Ükski neist ei vastuta teiste tehtud vigade/jamade eest. Kuna Eestis on kuus VW esindust, siis võiks täpsustada, milline neist sellist lambi juttu ajas. Pole nagu ilus kõigile ühe malakaga mõõta. Või viisid äkki Kia või Fordi esindusse, nemad ei peagi midagi sellest autost suurt jagama.
Mitte ükski esindus ei võta endale seda riski, et remondivad midagi ehku peale ja millele ei saa garantiid anda. Mingitest gustom kodeeringutest pole mõtet siin jahudagi, üldiselt tehase testrid ei võimaldagi paljusid operatsioone, mida need muud kaablid võimaldavad, kuna need gustomid võivad vabalt mingeid kõrval nähte tekitada.
Kui sa tehtud tööle garantiid ei soovi, siis muidugi vii vähemalt viide garaagesse ja maksa neist igaühele diagnosti tasu ja lõpuks oled ringiga ikka alguses tagasi, ainuke häda, et juppmaad vaesemana ja garantiist pole enam haisugi järel.
Mitte ükski esindus ei võta endale seda riski, et remondivad midagi ehku peale ja millele ei saa garantiid anda. Mingitest gustom kodeeringutest pole mõtet siin jahudagi, üldiselt tehase testrid ei võimaldagi paljusid operatsioone, mida need muud kaablid võimaldavad, kuna need gustomid võivad vabalt mingeid kõrval nähte tekitada.
Kui sa tehtud tööle garantiid ei soovi, siis muidugi vii vähemalt viide garaagesse ja maksa neist igaühele diagnosti tasu ja lõpuks oled ringiga ikka alguses tagasi, ainuke häda, et juppmaad vaesemana ja garantiist pole enam haisugi järel.
Re: DSG 7k probleem
Kas ikka nii pole, et esindusi ikka üks, hetkel Molleri nimeline, ja pesitseb ta mitmes kohas?jussike kirjutas:Esindusel ja esindusel on vahe. Ükski neist ei vastuta teiste tehtud vigade/jamade eest. Kuna Eestis on kuus VW esindust, siis võiks täpsustada, milline neist sellist lambi juttu ajas. Pole nagu ilus kõigile ühe malakaga mõõta. Või viisid äkki Kia või Fordi esindusse, nemad ei peagi midagi sellest autost suurt jagama.
Hetkel suhtlen Mustamäe pesaga, aga ma ei tea kas nende jutt labist või mitte, aga kui masin nati üle 5 aasta vana ja kasutusel pereautona, siis mulle tundub natuke veider, et esimene asi, mis esisillas vahetust tahab on käigukasti puksid, ning hooratta vahetus 60'000 pealt tundub ka nati liiga vara ja kas mitte vahetamist "nõudev" hooratas ennast kuidagi märku anna?
Kuna masin uuest peast minu käes, siis tean ka masina ajalugu; seni kõik kontrollid ja hooldused samas kohas tehtud.
Alternatiivse töökojana mõtlesin Forssi, aga puudub igasugune kogemus nendega.
Siin soovitati ka Hõbenoolt, aga kas nemad mitte MB-ga tegele?
Re: DSG 7k probleem
http://www.hobenool.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: DSG 7k probleem
Sa ei ole üksi nende hädadega ja hea, et veel midagi hullemat pole juhtunud. DSG rikete tõttu on autojuhid sattunud õnnetustesse ja ka surma saanud.
https://www.facebook.com/pages/DSG-Gear ... 2302907958" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... fuses.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/pages/DSG-Gear ... 2302907958" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... fuses.html" onclick="window.open(this.href);return false;
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: DSG 7k probleem
Esindusel ja nö esindusel ongi vahe. Olles ise Citroeni esinduses töötanud ei tea ma ühtegi juhust kus a osa pähe b osa müüakse aga kui lased auto esinduses hooldada ja hiljem sealt õlifilter nimega Filtron välja võetakse siis on suht nadi reklaam Moelleri kohta. Ja Moelleri varuosatüübid võiks odavate filtrite järgi käia Laki autos mõne muu autoga et endale mitte tähelepanu tõmmata.jussike kirjutas:Esindusel ja esindusel on vahe. Ükski neist ei vastuta teiste tehtud vigade/jamade eest. Kuna Eestis on kuus VW esindust, siis võiks täpsustada, milline neist sellist lambi juttu ajas. Pole nagu ilus kõigile ühe malakaga mõõta. Või viisid äkki Kia või Fordi esindusse, nemad ei peagi midagi sellest autost suurt jagama.
Mitte ükski esindus ei võta endale seda riski, et remondivad midagi ehku peale ja millele ei saa garantiid anda. Mingitest gustom kodeeringutest pole mõtet siin jahudagi, üldiselt tehase testrid ei võimaldagi paljusid operatsioone, mida need muud kaablid võimaldavad, kuna need gustomid võivad vabalt mingeid kõrval nähte tekitada.
Kui sa tehtud tööle garantiid ei soovi, siis muidugi vii vähemalt viide garaagesse ja maksa neist igaühele diagnosti tasu ja lõpuks oled ringiga ikka alguses tagasi, ainuke häda, et juppmaad vaesemana ja garantiist pole enam haisugi järel.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: DSG 7k probleem
Millegi pärast hakkab mulle tunduma, et tegu on järjekordse üksteisest mööda rääkimisega.Kivvi kirjutas:Kas ikka nii pole, et esindusi ikka üks, hetkel Molleri nimeline, ja pesitseb ta mitmes kohas?jussike kirjutas:Esindusel ja esindusel on vahe. Ükski neist ei vastuta teiste tehtud vigade/jamade eest. Kuna Eestis on kuus VW esindust, siis võiks täpsustada, milline neist sellist lambi juttu ajas. Pole nagu ilus kõigile ühe malakaga mõõta. Või viisid äkki Kia või Fordi esindusse, nemad ei peagi midagi sellest autost suurt jagama.
Hetkel suhtlen Mustamäe pesaga, aga ma ei tea kas nende jutt labist või mitte, aga kui masin nati üle 5 aasta vana ja kasutusel pereautona, siis mulle tundub natuke veider, et esimene asi, mis esisillas vahetust tahab on käigukasti puksid, ning hooratta vahetus 60'000 pealt tundub ka nati liiga vara ja kas mitte vahetamist "nõudev" hooratas ennast kuidagi märku anna?
Kuna masin uuest peast minu käes, siis tean ka masina ajalugu; seni kõik kontrollid ja hooldused samas kohas tehtud.
Alternatiivse töökojana mõtlesin Forssi, aga puudub igasugune kogemus nendega.
Siin soovitati ka Hõbenoolt, aga kas nemad mitte MB-ga tegele?
Nimelt ei ole käigukast mitte mingite puksidega kuhugi ühendatud, arvatavasti tegu hoopis õõtsade tagumiste puksidega, mis viie aastaga olenemata läbisõidust võivad tõesti pehmed olla.
Hooratas võib samuti juba 60-ne juures väsida, ilma et enne teada annaks. Kuna seal kandis tegutseti, siis avastati ka see probleem ja pakuti vahetust (sunni viisiliselt ei vaheta keegi su autol juppe). Nõmedam lugu oleks ju siis olnud, kui nad poleks neid vigu praegu tuvastanud ja paari kuupärast oleks need vead suure kolina saatel välja tulnud, huvitav keda sa siis hakkaksid süüdistama???
Viimati muutis jussike, 08 Juun 2014, 09:44, muudetud 1 kord kokku.
Re: DSG 7k probleem
Eks ma kuula mida nad mulle esmaspäeval räägivad
Reedene info oli, et hetkel armatuuris käigu tuled vilguvad ja ilma hooratta vahetusetta masinat tööle ei saa, aga lubasid veel saksast täpsustusi küsida olukorra ja ilmnenud veakoodide kohta.
See info, mis esindusest edastatakse sõltub palju ka sellest, kas toru otsas töökoja juhataja või nn letiteenindaja, kes iga detailsema küsimuse peale vastab, et peab täpsustada ja uurima.
Suures pildis teeb meele tigedaks Molleri hoolimatus inimeste aja suhtes.
Esmalt juba see, et jupid tulevad saksast 2 nädalaga, käivad vist häälega neil järgi
Seejärel uurisin, et kas kui mehhatroonikaplokk saabub lubatud päeval, et kas siis järgmiseks päevaks on ka töö tegijal see töö ajaplaanis ja teeninduse üldtelefonilt vastati peale arvutis klõbistamist, et jah on ja siis tegelikult läheb nädal aega, kuna elektriku kalender tegemisi täis
Ja kui see 3-s nädal ka hakkab täis saama, siis ikka jälle ise pead helistama (ootasin viisakalt pealelõunani, et nad ise helistaksid), et kas täna saan ikka kätte ja peale klõbistamist, et jah peaks saama, aga uurime mis kell ning siis tagasi helistades hakkavad jälle rääkima, et vaja veel midagi vajetada ja tellida jne
See ei ole minu jaoks normaalne teenindus
Reedene info oli, et hetkel armatuuris käigu tuled vilguvad ja ilma hooratta vahetusetta masinat tööle ei saa, aga lubasid veel saksast täpsustusi küsida olukorra ja ilmnenud veakoodide kohta.
See info, mis esindusest edastatakse sõltub palju ka sellest, kas toru otsas töökoja juhataja või nn letiteenindaja, kes iga detailsema küsimuse peale vastab, et peab täpsustada ja uurima.
Suures pildis teeb meele tigedaks Molleri hoolimatus inimeste aja suhtes.
Esmalt juba see, et jupid tulevad saksast 2 nädalaga, käivad vist häälega neil järgi
Seejärel uurisin, et kas kui mehhatroonikaplokk saabub lubatud päeval, et kas siis järgmiseks päevaks on ka töö tegijal see töö ajaplaanis ja teeninduse üldtelefonilt vastati peale arvutis klõbistamist, et jah on ja siis tegelikult läheb nädal aega, kuna elektriku kalender tegemisi täis
Ja kui see 3-s nädal ka hakkab täis saama, siis ikka jälle ise pead helistama (ootasin viisakalt pealelõunani, et nad ise helistaksid), et kas täna saan ikka kätte ja peale klõbistamist, et jah peaks saama, aga uurime mis kell ning siis tagasi helistades hakkavad jälle rääkima, et vaja veel midagi vajetada ja tellida jne
See ei ole minu jaoks normaalne teenindus
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2156
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: DSG 7k probleem
See jupid 2 nädalaga saksast teema on mu arvates see, et ette serveeritakse maksimaalne juppide saabumise aeg - kui läheb kiiremini (mis on reaalne), siis on ju hästi aga kui on mingi tõrge, siis on väiksem võimalus lubatud ajast üle minna. Vähemalt kui ma ise midagi eksootilisemat olen tellinud, siis lubati ka "2 nädalat saksast" ning jupid olid olemas 3 päeva pärast. Muidugi ma ei tellinud mehhatroonikat vaid oluliselt väiksemaid vidinaid, võibolla on vahe sees...
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: DSG 7k probleem
Terve ilm on virisejaid täis. Kõigil on probleemid ja üldjuhul ongi need süüdi kes proovivad lahendusi leida ja sinult raha nõuavad.
Ma ise olen ka terve maailma peale süüdi et miks just minu genekas saba andis ja just siis kui ja jaanipäeva kuu ja raha kulub mujale. Nii ta on.
Dsg kast on üks peavalu ja see hooratas samuti. Sugulasel on golfiga sama teema et hooratas õhtal + plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] oli peetis ja käis lihvimises jne. Et täitsa arusaadav.
Mul endal käis passat mölleris (mustamäel) kaskokorras ja jäin tehtud tööga igati rahule. Samas käis kasko korras metro autos kus värviti ka uksel pesitsev roostetäpp üle, mis sai kokku lepitud et teevad ära. Aga ei miskit. Tehti porri
Ma ise olen ka terve maailma peale süüdi et miks just minu genekas saba andis ja just siis kui ja jaanipäeva kuu ja raha kulub mujale. Nii ta on.
Dsg kast on üks peavalu ja see hooratas samuti. Sugulasel on golfiga sama teema et hooratas õhtal + plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] oli peetis ja käis lihvimises jne. Et täitsa arusaadav.
Mul endal käis passat mölleris (mustamäel) kaskokorras ja jäin tehtud tööga igati rahule. Samas käis kasko korras metro autos kus värviti ka uksel pesitsev roostetäpp üle, mis sai kokku lepitud et teevad ära. Aga ei miskit. Tehti porri
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: DSG 7k probleem
Selleks on mõeldud asendusautod, mis viisakas teenindus pikema remondi peale tasuta kliendile annab - kas ka Møller nii teeb jään vastuse võlgu.Kivvi kirjutas:Esmalt juba see, et jupid tulevad saksast 2 nädalaga, käivad vist häälega neil järgi
Seejärel uurisin, et kas kui mehhatroonikaplokk saabub lubatud päeval, et kas siis järgmiseks päevaks on ka töö tegijal see töö ajaplaanis ja teeninduse üldtelefonilt vastati peale arvutis klõbistamist, et jah on ja siis tegelikult läheb nädal aega, kuna elektriku kalender tegemisi täis
Ja kui see 3-s nädal ka hakkab täis saama, siis ikka jälle ise pead helistama (ootasin viisakalt pealelõunani, et nad ise helistaksid), et kas täna saan ikka kätte ja peale klõbistamist, et jah peaks saama, aga uurime mis kell ning siis tagasi helistades hakkavad jälle rääkima, et vaja veel midagi vajetada ja tellida jne
See ei ole minu jaoks normaalne teenindus
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: DSG 7k probleem
Küsimus ei ole rahas, mida küsitakse ega ka ajas, millal masin katki läks vaid selles, et kui ma tahan oma raha eest ka normaalselt teenindust.murkamarko kirjutas:Terve ilm on virisejaid täis. Kõigil on probleemid ja üldjuhul ongi need süüdi kes proovivad lahendusi leida ja sinult raha nõuavad.
Ma ise olen ka terve maailma peale süüdi et miks just minu genekas saba andis ja just siis kui ja jaanipäeva kuu ja raha kulub mujale. Nii ta on.
Mul kogemus mitme margi esindustega mis töötavad kliendisõbralikumalt ja sellest ka minu ootused.
Mulle ei meeldi, kui remondiks vajalik jupp jõuab kohale mitte varem vaid täpselt 10-nda tööpäeva õhtuks , siis sügatakse veel 4 päeva mune, enne kui seda autole paigaldama hakatakse.
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 04 Okt 2006, 14:24
- Auto: [
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: DSG 7k probleem
Loen seda ja tunnen kergendust, et sai kunagi ikka manuali kasuks otsustatud 
Ja mitte ainult sellepärast, et olulisi asju meeldib mulle ISE juhtida!
Pea 9a jooksul pole kastiga mingeid muresid olnud!

Ja mitte ainult sellepärast, et olulisi asju meeldib mulle ISE juhtida!
Pea 9a jooksul pole kastiga mingeid muresid olnud!
Re: DSG 7k probleem
Mobiilsusgarantii raames pakkusid asendusautot 72 tunniks (3 päeva) ja see ei ole seotud remondi prognoositava pikkusegaGTI kirjutas: Selleks on mõeldud asendusautod, mis viisakas teenindus pikema remondi peale tasuta kliendile annab - kas ka Møller nii teeb jään vastuse võlgu.
Remont aga on tänseks kestnud 25 päeva ja mul puudub info, millal võiks valmis saada
Re: DSG 7k probleem
Auto sai korda KÕIGEST 6 nädalaga (täpsuse huvides 1 päev vähem kui 6 nädalat)ivovalge kirjutas:Kas on mingi lahendus leitud? Auto korras?
2 nädalaga jõudis mehhatroonikablokk kohale ja kuigi teenindaja lubas, et kohe esmaspäeval (blokk jõudis siis reedel) alustavad töid, siis nädala lõpuks tõdesid, et veel midagi vajab vahetamist.
Seejärel vahetati hooratas, eelnevalt muidugi tehasega pea nädal konsulteerides, ja huvitav kuulata, kui üks päev teenindaja ütleb, et tal just minu auto tööleht ees ja homme kella kolmeks saate kindlasti auto kätte ja sii sellel kindlasti kättesaamise päeval pean ikka ise helistama ja uurima, et kell juba pea 5, aga keegi pole teatanud et auto valmis ja siis kuulda infot, et hooratta vahetasime küll ära aga veakood jäi samaks, mis enne vahetamist ja et kahtlustavad et pealepandud uus mehhatroonikablokk vist vigane.
Veel konsulteerimist ja siis otsustati sidurikettad välja vahetada ja nii see auto tööle saigi.
Lisaks teenindajatele suhtlesin vahelduvalt ka kellegagi töökoja poolelt ja see töökoja juht tundus asjalik ja tubli; julges ka välja öelda, kui tal mitmeks päevaks tööd ees, ega saa kedagi minu auto peale panna jms.
Kuna mul tekkis ka endal huvi, kui unikaalne see viga minu autol siis on ja tundub, et "standardviga", mille pärast mõnes riigis ka dsg kastiga masinaid esindusse tagasi kutsutakse.
Põhjus pidavat olema mehhatroonika õlis, mis kuumas kliimas ja/või tiheda käiguvahetuse tõttu kogub väävliühendeid, mis siis elektroonika tuksi keeravad ja ka siis siduriketaste labad kannatada saavad.
Viga pidavat saama ennetada, kui sünteetiline õli kastis välja vahetada, aga seda hakati mõnedes riikides tegema möödunud aasta novembrist, seega pole ka täit selgust kas aitab.
Kui Daily Mail'i uskuda, siis Inglismaal kutsuti Tiguanid tagasi ja teistele dsg kastiga masinatel vabatahtlik õli vahetus esindustes; sarnane teema ka Itaalias
Viimati muutis Kivvi, 07 Juul 2014, 15:22, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: DSG 7k probleem
Pole uudis,et estbanaanias tõmmatakse kliendile kott pähe nii sügavale kui võimalik...seda näitas ka 2.0 PD pihustite ning kaablipuu recally korras kontrollimine ja vahetamine esinduse kulul(rääkimata sellest,et siin maksis sama töö tagant järgi kinni esindus ka siis kui see oli tehtud mõnes suvalises vastavat riikliku töökodade ühenduse tunnustust omavas garages). Et siis niipalju tarbijakaitsest siinmail ja post sovieti mentaliteediga brüsseli tallalakkujate juhtimisel olevas riigis). Nn garantiiga võid WC s seda samust pühkida...kokkuvõttes maksad iga katseeksituse meetodil vahetatud jupi ja töö eest.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: DSG 7k probleem
Huvitav, et kui viga on mehhatroonika õlis siis miks nad vahetavad ära kasti õli (sünteetilise mineraali vastu) mitte mehhatroonika õli??
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 01 Mai 2010, 19:09
- Auto: VW GOLF VI 1.4TSI/7k DSG Comfortline R-Line 2012, VW SHARAN 2.8V6 150kw Highline 2005
- Asukoht: Raplamaa
Re: DSG 7k probleem
Njahh!
Eks ma ka oma teadmistega üritasin tahta k.kasti õli vahetada servises aga sai ise see asi ette võetud ja loodan, et ei kahetse.
Suur internett aitab õlide leidmisel ja kõik õlid on vabalt aaadaval. Ja õpetused ka. Kus juures tehase enda õpetused kuskilt lekitatud.
Mu auto DSG k.kast töötab peale õli vahetust ikka nagu alguses!
Soovitan soojalt kontrollida ja vahetada seda eluaegset õli!
Eks ma ka oma teadmistega üritasin tahta k.kasti õli vahetada servises aga sai ise see asi ette võetud ja loodan, et ei kahetse.
Suur internett aitab õlide leidmisel ja kõik õlid on vabalt aaadaval. Ja õpetused ka. Kus juures tehase enda õpetused kuskilt lekitatud.

Mu auto DSG k.kast töötab peale õli vahetust ikka nagu alguses!
Soovitan soojalt kontrollida ja vahetada seda eluaegset õli!
Re: DSG 7k probleem
Mina nagu aru saanud, et selle meh.bloki sünt õli nad vahetavadki väljamüstaago kirjutas:Huvitav, et kui viga on mehhatroonika õlis siis miks nad vahetavad ära kasti õli (sünteetilise mineraali vastu) mitte mehhatroonika õli??
Re: DSG 7k probleem
Aga kas sul andis siis kuidagi ka tunda, et õli tahaks vahetamist?ivovalge kirjutas:Njahh!
Mu auto DSG k.kast töötab peale õli vahetust ikka nagu alguses!
Soovitan soojalt kontrollida ja vahetada seda eluaegset õli!
Minul ta ei jõnksutanud, ega libisenud ega läinud käigud kolkusga sisse, kõik tundus tavapärane kui järsku lihtsalt vedu tagant ära
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: DSG 7k probleem
Ostke endale *epikastiga masinad....need automaatkastid on mugavad seni, kuni hakkavad rahakotist raha röövima ning oma salapäraste anomaaliatega teie ajusid koinima. kohati tundub et uued dsg kastid on sama sitad nagu VAGi 20.sajandi lõpu 21.sajandi alguse ajastu kastid - lisaks nõrgale DMF ile omavad need DSG kastid veel mingeid õlis "ulpivaid" elektrilisi blokke ning õli suhtes on pirtsakad nagu osad naised! Mis saab neist kastidest siis, kui reaalsed läbisõidud jõuavad 400tkm kanti....kas hakkab ilmuma jadamisi teemasid, kus kellelgil see ja teine asi seal kastis nihu?
et siis aruteluks....jah, mõni mees vahetab õli seal kastis, kuigi tehas ei nõua, samas enamus tavakasutajaid ilmselt mitte ja kas mitte siit need hilisemad jamad mitte ei hakkagi tulema kui ls jõuavad juba üle 300tkm omajagu?

Viimati muutis copilot, 09 Juul 2014, 17:20, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 01 Mai 2010, 19:09
- Auto: VW GOLF VI 1.4TSI/7k DSG Comfortline R-Line 2012, VW SHARAN 2.8V6 150kw Highline 2005
- Asukoht: Raplamaa
Re: DSG 7k probleem
Oli tunda, et midagi toimub. Käigud polnud sujuvad, suht tihti ragistas madalatel käikudel. Kiirendades ka olid jõnksud sees. Mõtlesin, et võibolla vaja kalibreerimist või softi uuendust.Kivvi kirjutas:Aga kas sul andis siis kuidagi ka tunda, et õli tahaks vahetamist?ivovalge kirjutas:Njahh!
Mu auto DSG k.kast töötab peale õli vahetust ikka nagu alguses!
Soovitan soojalt kontrollida ja vahetada seda eluaegset õli!
Minul ta ei jõnksutanud, ega libisenud ega läinud käigud kolkusga sisse, kõik tundus tavapärane kui järsku lihtsalt vedu tagant ära
Hakkasin siis uurima õli kohta ja netist leidsin palju teemat selle kohta. Sai hoolduses käies mainitud ka k.kasti käitumist ja soovi õli vahetada aga öeldi et pole viga midagi ja mu autol pole vaja õli vahetada.
Nu ja siis mõtlesin et 60tuhhiga pole autol laiali midagi läinud ja otsustasin ise õli ära vahetada kastis. Ei olnud keeruline. Ja ei kahetse ka. Peale kasti õlivahetust käigud jälle libedad ja sujuvad. Ei ole ragistamist ega jõnksutusi.