Kahemassiline Hooratas
Moderaator: etnies858
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
Kahemassiline Hooratas
Lisan siia ühe lingi mis seletab lahti Kahemassilise hooratta olemuse.
Kui kellegil peaks huvi selle vastu olema.
http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ[/video]
Kui kellegil peaks huvi selle vastu olema.
http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ[/video]
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Re: Kahemassiline Hooratas
MIs teema selle hoorattaga on?
Loen automüügi kuulutusi ja igalpool on kirjas, vahetatatud hooratas.
Vanasti oli nii, et auto sündis hoorattaga ja suri koos sellega.
Hoorattaga ei saanud midagi juhtuda. See lihtsalt ei kulu kunagi.
Kui tihti ja miks see kahemassiline rikki läheb?
Kui suur töö selle vahetamine on?
Loen automüügi kuulutusi ja igalpool on kirjas, vahetatatud hooratas.
Vanasti oli nii, et auto sündis hoorattaga ja suri koos sellega.
Hoorattaga ei saanud midagi juhtuda. See lihtsalt ei kulu kunagi.
Kui tihti ja miks see kahemassiline rikki läheb?
Kui suur töö selle vahetamine on?
Üks loll jõuab rohkem küsida, kui 100 tarka vastata....
-
- Klubiline
- Postitusi: 980
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kahemassiline Hooratas
Nagu videost näha, siis kahemassiline loodud sellepärast, et mootor yhtlasemalt käiks ja leevendab siduri lahtipäästmist. Mõne aja peale surevad vedrud ära ja hakkab kolisema.
Vahetusintervall 150-200 tuhat, oleneb sõidustiilist, rahulikumalt sõites võib ka kauem vastu pidada või siis erksamalt ringi liikudes hoopis vähem.
Vahetusintervall 150-200 tuhat, oleneb sõidustiilist, rahulikumalt sõites võib ka kauem vastu pidada või siis erksamalt ringi liikudes hoopis vähem.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
Re: Kahemassiline Hooratas
mis ajastu autodel sellist kasutatakse? Palju vahetus maksab ja palju hooratas ise? 

Üks loll jõuab rohkem küsida, kui 100 tarka vastata....
- eumex
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 10 Mai 2014, 14:21
- Auto: VW Passat B6, 2.0 TDI 125kW
- Asukoht: Tallinn
Re: Kahemassiline Hooratas
B6-l on juba olemas, ei mäleta kas osadel B5-tel oli.
Mina vahetasin suvel, sain väga odavalt koos vahetusega läks veidi alla 450€
Mina vahetasin suvel, sain väga odavalt koos vahetusega läks veidi alla 450€
-
- Huviline
- Postitusi: 80
- Liitunud: 24 Mai 2014, 20:12
- Telefon: 5230047
- Auto: BMW 320d 2005; Toyota LandCruiser HJ61 1989 4.0d; VW Passat 1998 1.9d
- Asukoht:
Re: Kahemassiline Hooratas
oleneb hooratta hinnast ja rahakoti paksuset aga oleme teinud Patrollile tavalise rooratta. Kuna pole tavalist lihtsalt olemas.
Sõidab siiani.
Sõidab siiani.
Re: Kahemassiline Hooratas
kala555 kirjutas:oleneb hooratta hinnast ja rahakoti paksuset aga oleme teinud Patrollile tavalise rooratta. Kuna pole tavalist lihtsalt olemas.
Sõidab siiani.
Üsna segane tekst.
Tahad öelda, et paigaldasite ühemassilise hooratta kahemassilise asemele, sest väidetavalt ei olnud kahemassilist saada ?
Seda on päris palju tehtud.
Viimati muutis --keit--, 08 Veebr 2015, 18:30, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 980
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kahemassiline Hooratas
--keit-- kirjutas:kala555 kirjutas:oleneb hooratta hinnast ja rahakoti paksuset aga oleme teinud Patrollile tavalise rooratta. Kuna pole tavalist lihtsalt olemas.
Sõidab siiani.
Üsna segane tekst.
Tahad öelda, et paigaldasite ühemassilise hooratta kahemassilise asemele, sest väidetavalt ei olnud kahemassilist saada ?
Seda on päris palju tehtud.
Ma sain aru, et tegid yhemassilise, kuna oli aind kahemassilisi saada.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Kahemassiline Hooratas
Suht arusaamatuks jääb selle asja mõte. Varem olid vibratsiooni leevendavad elemendid siduriketta küljes ja hooratas oli jäik, dmf puhul vastupidi - leevenduselemendid on kolinud hooratta külge ja siduriketas on jäik. Elik ühest kuluosast (siduriketas) on suudetud luua kaks kuluosa mis vahetamist vajavad ja see teine veel küllaltki krõbeda hinnaga. Mille poolest see uus lahendus parem on? Kas väändemomentide ja nõuete kasvades vibratsioonivabamate mootorite järele ei vea vana lahendus enam välja? Omades isiklikke kogemusi kus tehase dmf asemel on mindud tagasi vanale hoorattale ei täheldanud küll mingeid erinevusi järeleandmisi müras, sõidumugavuses ja vastupidavuses. Vägisi jääb mulje et tegu lihtsalt sooviga varuosade müügist teenida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Kahemassiline Hooratas
Kahemassilise hooratta vedrud on suuremad kui siduriketta omal.
Mina jällegi vastupidi oman kogemust kui DMF on asendatud SMF-iga ja tõsiselt vastik on sõita, sest olen sõitnud masinaga nii DMF kui SMF seades.
Mina jällegi vastupidi oman kogemust kui DMF on asendatud SMF-iga ja tõsiselt vastik on sõita, sest olen sõitnud masinaga nii DMF kui SMF seades.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Kahemassiline Hooratas
ju siis see Diisli vääne rikub käigukasti , seal kirjas , et leevenduseks 2000rpm juures just esimeselt teisele vahetades..
http://www.honestjohn.co.uk/faq/dual-mass-flywheels/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.honestjohn.co.uk/faq/dual-mass-flywheels/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Kahemassiline Hooratas
Suvalise SMF i paigaldamine DMF asemele ilmselt pole probleem turbobensukate puhul,kus väänet vähem omajagu kui TDI mootoritel. Sidurikettas olevad vedrud ei suuda lihtsalt seda väänet piisavalt "pehmelt" summutada/kastile edasi anda....eriti kui räägime võimsamatest TDI mootoritest. Et saada vähegi vaiksem SMF kooslus,peaks olema võimalikult raske hooratas. Kuid paraku on oht väga suur,et paigaldatud SMF hakkab tekitama kolinat/kõrinat,nagu seda peetis DMF ning lisaks kaotad siduri lahutusel "mugavuselt" mida DMF pakub....ja muidugi pidi eelkõige olema DMF käimari kaitseks ja mõjutavat ka vända eluiga(just võimsamad mootorid).
Keegi ei keela teist SMF peale vahetada(tõsise tuunija puhul,kes tahab oma TDI motost korralikult hobuseid välja pigistada,muud võimalust kui SMF polegi sisuliselt).
Samas nn mõistliku sõidustiili puhul keskmiselt 1-2x teist selle mootori/auto eluea jooksul vahetada vb vaja ongi.
Keegi ei keela teist SMF peale vahetada(tõsise tuunija puhul,kes tahab oma TDI motost korralikult hobuseid välja pigistada,muud võimalust kui SMF polegi sisuliselt).
Samas nn mõistliku sõidustiili puhul keskmiselt 1-2x teist selle mootori/auto eluea jooksul vahetada vb vaja ongi.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Kahemassiline Hooratas
Ja vahetajatele....otsige välismaised müüjaid(kasvõi jeebay)....tavaliselt saate vahetuse tööraha jagu odavamalt koos kohale toimetamisega,kui seda tavaliselt oonia keskmine letihind(kui just ei ole mingi tutvus kuskil kes saab head alet teha v mingi eriti special varuosade müüja kelle südametunnistus ei lase inimesi liigkoorida hindadega-ilmselt üksikud).
Diesel Power KEEPS ME GOING