Rõhukella paigaldus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
KaitK
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 01 Juun 2014, 12:46
Auto: Vw passat 1,8T
Asukoht: Mustamäe

Rõhukella paigaldus

Lugemata postitus Postitas KaitK »

Tere, esitan sellise tobeda küsimus et ehk keegi aitab pildiga et kuhu täpsemalt rõhukella kolmik paigaldada?
Olen näinud erinevaid pilte ja igalpildil midagi teistsugust.
Passatil kahjuks ei leia v ei oska seda kohta otsida,eelmisel autol teadsin aga eelmine auto polnud ka vag grupi masin.
Ettetänades
Autoks 1,8t 110kw passat

h4rz
Huviline
Postitusi: 1278
Liitunud: 21 Mär 2007, 11:01
Auto: 4.2/1.8T/2.0T
Asukoht: Tartu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rõhukella paigaldus

Lugemata postitus Postitas h4rz »

Pilt

Niimoodi kõige lihtsam.
Roolide nahatamine/polsterdustööd.

Kasutaja avatar
andrec
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 24 Veebr 2012, 21:18
Telefon: 53454729
Auto: Audi urS4, Audi A6
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Rõhukella paigaldus

Lugemata postitus Postitas andrec »

Kütuserõhu voolikust ei soovita võtta. Kõige parem oleks otse sisselaske kollektorist.

KaitK
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 01 Juun 2014, 12:46
Auto: Vw passat 1,8T
Asukoht: Mustamäe

Re: Rõhukella paigaldus

Lugemata postitus Postitas KaitK »

andrec kirjutas:Kütuserõhu voolikust ei soovita võtta. Kõige parem oleks otse sisselaske kollektorist.
on ehk mingisugust joonist??

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Re: Rõhukella paigaldus

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

andrec kirjutas:Kütuserõhu voolikust ei soovita võtta. Kõige parem oleks otse sisselaske kollektorist.
Sisselaskekollektorist ei soovita, kuna seal on rõhu kõikumine kõige suurem:osuti kellal võib värisema jääda.Leida koht turbost coolerini.

h4rz
Huviline
Postitusi: 1278
Liitunud: 21 Mär 2007, 11:01
Auto: 4.2/1.8T/2.0T
Asukoht: Tartu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rõhukella paigaldus

Lugemata postitus Postitas h4rz »

Enamus on asja nii lahendanud, mina samuti. Mingit kõikumist ega muud anomaaliat pole.
Roolide nahatamine/polsterdustööd.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2877
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: Rõhukella paigaldus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Mind üllatab reinu arusaamine asjast(sisselaske kollektoris on suur rõhu kõikumine). Ainult sisselaske kollektorisse teedki väljavõtte rõhu kella jaoks. Minu 66(76) kw. on selle etapi läbinud.

KaitK
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 01 Juun 2014, 12:46
Auto: Vw passat 1,8T
Asukoht: Mustamäe

Re: Rõhukella paigaldus

Lugemata postitus Postitas KaitK »

Tänud vastajatele, kell paigaldatud, hetkel veel küll ajutiselt kuna plaan on ikka tumeda taustaga kell paigaldada piilarisse, koos segukellaga. nüüd vaja siis hakkata uurima segukella paigaldust.

h4rz
Huviline
Postitusi: 1278
Liitunud: 21 Mär 2007, 11:01
Auto: 4.2/1.8T/2.0T
Asukoht: Tartu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rõhukella paigaldus

Lugemata postitus Postitas h4rz »

Mul pakkuda kahe kella jaoks mõeldud piilar. Huvi korral võta ühendust :thumbup:
Viimati muutis h4rz, 08 Aug 2014, 16:19, muudetud 1 kord kokku.
Roolide nahatamine/polsterdustööd.

Vasta

Mine “Mootor”