Kuna plaanis vanakoolikale teha veermikule suurem hooldus(eelkõige amordid koos sinna kuuluva pudipadiga) ja sillastend peale seda oleks niikuinii "must have" ning kuna muud puksid-liigendid ei maksa sisuliselt midagi, siis küsiks täpsustuseks ka sisemise rooliotsa vahetamise keerulisuse kohta. Nimelt, kui vajalik oleks nn spetsomm tööriist, arvestades, et kodus tõstukit pole, mis annaks parema ligipääsu altpoolt, või piisab a la tellitavast võtmest vms arvestades ligipääsu sinna? Tööriist maksab umbes 1 tunni jagu tööraha ja näeb välja umbes selline:
Sisemised otsad läheks vahetusse eelkõige põhjusel, et viimasel silla regullil olid välimised otsad ikka üli raskelt liikunud ning lisaks olen täheldanud teinekord veidi suurema tuule korral, et auto esiots nagu tahaks ujuda st peab vaikselt rooliga ühele v teisele poole vastu keerama et auto otse jookseks. Ei maksa ka need sisemised otsad miskit ja kes teab millal sel autol neid vahetatud ongi....et saaks koos muu pudipadiga asi korralikult tihke.
Mis spets tööriista sellel sisemisel rooliotsal ikka vaja. 34mm. on kandi mõõt. Keera roolist ,kuni munakas satub sillatala ja õõtsa vahele.Asu lammutama. Saab teha ka põrandal,kuigi kanalis jõudu rohkem lahti võttes,ja kokku pannes. See padrunvõti muidugi lihtsustab detaili eemaldust ja tagasipanekut,kuid kui kord 14 a jooksul ükskord teed,ei ole mõtet padrunit osta.
Just sp küsingi, et kuna pmt põrandal tegemine....oleks kanalgi, oleks alt hea ligipääs ja siis saaks ka muudmoodi hakkama. Aga hea et selle mõõdu mainisid
Oleneb autost, aga ühe mitsubishi jaoks sai tehtud kunagi ise selline võti. Sai võetud c.a 5-60cm 32mm toru jupp, millele sai auk sisse puuritud suht otsa peale ja sinna kümnene mutter otsa keevitatud, pärast muidugi 10mm polt ka juurde. Sai polt ilusti vastu kanti keeratud, teisele poole otsa sai ka augud sisse tehtud, et mingi pisike armatuuri jupp läbi mahuks ja lahti nad tulidki.Kinni läks samamoodi selle võtmega
Oleks ka kullinokkadega keeranud, aga käigukast jäi ühele poole ette ja teiselt poolt oli juba sillatala vastas.
romeoD kirjutas:Ise vahetasin kullinokkadega sisemised otsad ära oma "garages"(kortermaja kõrval).
Ja seda siis auto alla roomates st tuli piisavalt kõrgele tõsta külg? Ning kas ***si oli rohkem kui rubla eest v tuli lahti vana ilusasti ja uue piisavalt pingutamine polnud kah probleem?
Viimati muutis copilot, 20 Aug 2014, 22:47, muudetud 1 kord kokku.
Kunagi ammu sai probleem lahendatud niimoodi et vanal lehtvõtmel sai veidi vähem kui veerandi pealt rellakaga pooleks lõigatud, auk sisse puuritud võtmele ja siis 1/2 tolli narre järgi viilitud. Pikendusega sai ilusti keerata siis lahti ja kinni.
Jamam värk muidugi selliste sisemiste otstega mis ümarad ja kante pole. Siis aitab vaid torutangid või spetsiaaltööriist.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
Juhul kui tööriist maksab tunni jagu tööraha ja selle hankimine pole probleem, siis ei pea ise seda kalliks, kuna teise tööriista/abivahendite leiutamine võtab ka aega ning hilisem nöök
auto all ja töö õnnestumine (või mitteõnnestumine) ja kiirus teevad selle tasuvuse kiiresti tasa.
Hiljem on võimalus see võti edasi realiseerida.
romeoD kirjutas:Ise vahetasin kullinokkadega sisemised otsad ära oma "garages"(kortermaja kõrval).
Ja seda siis auto alla roomates st tuli piisavalt kõrgele tõsta külg? Ning kas ***si oli rohkem kui rubla eest v tuli lahti vana ilusasti ja uue piisavalt pingutamine polnud kah probleem?
Kas ma saan õieti aru, et kavatsed kodus tungi peal suuremat sorti sillaremondi ette võtta? Kuidas lahendad silla reguleerimise - kas sõidad reguleerimata sillaga esimesse remondikohta või naljaga pooleks kasutad luuavart?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
romeoD kirjutas:Ise vahetasin kullinokkadega sisemised otsad ära oma "garages"(kortermaja kõrval).
Ja seda siis auto alla roomates st tuli piisavalt kõrgele tõsta külg? Ning kas ***si oli rohkem kui rubla eest v tuli lahti vana ilusasti ja uue piisavalt pingutamine polnud kah probleem?
Kas ma saan õieti aru, et kavatsed kodus tungi peal suuremat sorti sillaremondi ette võtta? Kuidas lahendad silla reguleerimise - kas sõidad reguleerimata sillaga esimesse remondikohta või naljaga pooleks kasutad luuavart?
Ise vahetasime ka kodus Passatil tungi peal sillajuppe ja rooliotsade pikkused mõõtsime enne ära ning panime sama mõõdu peale uued tagasi. Lõppkokkuvõttes sai selle "mõõdulindi järgi" paigas olnud sillaga sõidetud pea 4000 kilomeetrit kuna alguses ei saanud ühte välimist rooliotsa sisemise seest lahti ja sisemine tuli ka uus tellida ning siis ei saanud sillastendi aega, rehvidel eriti aru ei saanud, et söönud oleks.
On jah ette tulnud et peale rooliotste vahetust sild paigas aga seda vaid 1-2 korda(joppamise asi) Enamasti ikka vähemalt 1 ratas mööda ja mitte vähe. Ja kui tõesti mõned minutid üle oli siis see 4000 km peale mõjub nii vähe et seda ei näe. Aga 40 000 peale on seda kenasti märgata.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
Priidik333 kirjutas:On jah ette tulnud et peale rooliotste vahetust sild paigas aga seda vaid 1-2 korda(joppamise asi) Enamasti ikka vähemalt 1 ratas mööda ja mitte vähe. Ja kui tõesti mõned minutid üle oli siis see 4000 km peale mõjub nii vähe et seda ei näe. Aga 40 000 peale on seda kenasti märgata.
Sellega olen nõus jah, et eks ta pikema aja peale oleks hakanud rehvi ikka sööma, lihtsalt väga paigast ei olnud. See kes sillastendi tegi, keeras ainult üheltpoolt nõksu ja oligi paigas, mitu ühikut, seda enam ei mäleta.
Vastus G T I . Silla reguleerimine on teil juba aastast 2008 (siis kui liitusin foorumiga) ja minul koguaeg sõjajalal. Ei tohi mingi ,,pulgaga,, reguleerida esisilla kokkujooksu,mainid sina. No tore. Miks minu autopargis rehvidega pole negatiivset tagasisidet. Ja klientidel. Silla reguleerimisel pane oma teadmine paika,kui ei tea siis varras teab. Ärge ajage juuksekarva lõhki.Rooli otse ajamine on teine asi,mis ei puutu rataste kokkujooksu.
Silla regulli on sõita umbes täpselt 18km....ja otse loomulikult läheks ka kohe reguleerimisele asi,mitte et lasen ringi teab mitu tuh km. Ja kodus tungi peal(täpsemalt pukkide peal) tegemiseks on DIY teemasid mk4 kohta välismaistes teemades küll kui enam. Kunagi saanud G2 hel vahetada tungi peal nii amorte, ratta laagrit,õõtsa pukse jne. Jah,nokitsemist on veidi rohkem kui tõstuki peal,aga alles jääva tööraha eest saab osta ka need mõned spets tööriistad,mis töö käiku kiirendavad ja kokkuvõttes jääb raha ülegi....lisaks ka tead kus,kuidas ja mis tehtud on mitte ei avasta kuskilt garagest autot tagasi saades et vennad millegagi puusse pannud. Lisaks on olemas elsawin,mis annab detailseid lisanäpunäiteid kus,kuidas ja mida.
Sisemiste rooliotste jaoks tuleb ebayst spets tööriist,nii pooleteise tunni tööraha eestis,ning sisaldab erinevas mõõdus adaptereid mida saab kasutada ka teiste automarkide puhul tulevikus kui vaja v vajadusel välja laenutada.
Viimati muutis copilot, 23 Aug 2014, 14:01, muudetud 2 korda kokku.
t6nis3 kirjutas:Vastus G T I . Silla reguleerimine on teil juba aastast 2008 (siis kui liitusin foorumiga) ja minul koguaeg sõjajalal. Ei tohi mingi ,,pulgaga,, reguleerida esisilla kokkujooksu,mainid sina. No tore. Miks minu autopargis rehvidega pole negatiivset tagasisidet. Ja klientidel. Silla reguleerimisel pane oma teadmine paika,kui ei tea siis varras teab. Ärge ajage juuksekarva lõhki.Rooli otse ajamine on teine asi,mis ei puutu rataste kokkujooksu.
Vastus t6nis3 -le. Sa teed oma klientidele (sic!) kokkujooksu õigekspanemist. Ma küsisin silla reguleerimise kohta. Katsume tehnilises foorumis olla terminites täpsed.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
copilot kirjutas:Silla regulli on sõita umbes täpselt 18km....ja otse loomulikult läheks ka kohe reguleerimisele asi,mitte et lasen ringi teab mitu tuh km. Ja kodus tungi peal(täpsemalt pukkide peal) tegemiseks on DIY teemasid mk4 kohta välismaistes teemades küll kui enam. Kunagi saanud G2 hel vahetada tungi peal nii amorte, ratta laagrit,õõtsa pukse jne. Jah,nokitsemist on veidi rohkem kui tõstuki peal,aga alles jääva tööraha eest saab osta ka need mõned spets tööriistad,mis töö käiku kiirendavad ja kokkuvõttes jääb raha ülegi....lisaks ka tead kus,kuidas ja mis tehtud on mitte ei avasta kuskilt garagest autot tagasi saades et vennad millegagi puusse pannud. Lisaks on olemas elsawin,mis annab detailseid lisanäpunäiteid kus,kuidas ja mida.
Sisemiste rooliotste jaoks tuleb ebayst spets tööriist,nii pooleteise tunni tööraha eestis,ning sisaldab erinevas mõõdus adaptereid mida saab kasutada ka teiste automarkide puhul tulevikus kui vaja v vajadusel välja laenutada.
Saada link, mul ka vaja.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
G T I. Vastan küsimisega. Esisilla õigeks panemine ongi ju kokkujooksu õigeks rihtimine. Külg kalded ei puutu ju teemasse, kui jutt sisemisest rooli otsast. Mida veel.
t6nis3 kirjutas:G T I. Vastan küsimisega. Esisilla õigeks panemine ongi ju kokkujooksu õigeks rihtimine. Külg kalded ei puutu ju teemasse, kui jutt sisemisest rooli otsast. Mida veel.
MK4 külgkalded pole reguleeritavad eraldi, vaid kogu sillatala liigutamisega. Vaevalt, et selle lahti võtad.
Seega võib tõesti esialgu asja ainult mõõdulindi ja tokiga paika ajada, et esimese sõidu tehtud saaks.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Need poldid on tegelt reaalselt silmaga nähes suht lühikesed ja nn korpusest välja jääb ainult pmt poldi pea. Kui tõstuki peal v kanali peal torutangidega ruumi jebida,siis need on ilmselt köömes. Teise pildi peal on need poldid ainult otstega veidi sisse keeratud illustratiivsel eesmärgil.
Viimati muutis copilot, 23 Sept 2014, 21:35, muudetud 1 kord kokku.