golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
Selline küsimus millise auto käigukast sobiks 1.9tdi 81kw automaat asemele golf 4. Ostaks mingi masina doodoriks ja viskaks ümber. Millist autot mul vaja oleks? golf 3, passat? sharan? 66kw sobiks ka vms.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
Kõige lihtsam oleks Golf 4 doonoriks võtta kust siis saad igasugu vajalikud jupid ringi visata, Bora peaks ka Golf 4-jaga sama olema aga kindlalt väita ei tea. Passatil on mootor teistpidi ehk siis ei sobi.
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 499
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8.5 Var. 4Motion Black Edition
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
Kas ATM lõpetas töölepingu? dislaga on ju hea kulgeda, kui atm kast all.
Sobib 66kw disla pealt võetud kast ka, aga kuidas siis lood siduri pedali ja muu sodiga mis vaja, võimalik, et lausa starter. Hooratas, siuriketas ja korv veel vaja. käiguhoovastiku süsteem. Ja ma ei imestaks kui poolteljed erineva flantidega kasti küljes on.
Kõige parem olekski vaadata doonoriks golf 4 või bora.
Sobib 66kw disla pealt võetud kast ka, aga kuidas siis lood siduri pedali ja muu sodiga mis vaja, võimalik, et lausa starter. Hooratas, siuriketas ja korv veel vaja. käiguhoovastiku süsteem. Ja ma ei imestaks kui poolteljed erineva flantidega kasti küljes on.
Kõige parem olekski vaadata doonoriks golf 4 või bora.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
Atm tagurpidi käik kadus ära. 5 aastat toimis kenasti jah, automaat mugav küll aga ei tea ju mis seisus need atm kastid on mida pakutakse müüa. Remont kahjuks liiga kulukas kuna küündib auto maksumuseni ja pole sellel mõtet, lihtsam siis uus auto osta.
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
Imelik on see ,et kast ei näitand mingeid märke saabuvast veast. Mingeid jõnksatusi ega midagi. Hommikul tagurdas õhtul enam mitte.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
Oled ültse veas kindel ehk siis tead kindlalt, et remont kallis? Mõtlen seda, et ehk mingi odavam viga?honda12 kirjutas:Imelik on see ,et kast ei näitand mingeid märke saabuvast veast. Mingeid jõnksatusi ega midagi. Hommikul tagurdas õhtul enam mitte.
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
Kui manuaaliks teha kas peab midagi lõikama / keevitama vms või istub kõik kenasti lihtsalt kruvi külge ja korras? mõtlen pedaalid ja muu hoovastiku osa vms.
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
Kui manuaaliks teha kas peab midagi lõikama / keevitama vms või istub kõik kenasti lihtsalt kruvi külge ja korras? mõtlen pedaalid ja muu hoovastiku osa vms.
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
lihtsalt huvipärast, kas 5a. jooksul kastis õli vahetati? Tuttavad peavad mul automaatkasti remondi firmat ja nende sõnutsi on 80% juhtudest süüks hooldamatta kast.
M.O.T.T
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
1 kord on dünaamilist õlivahetust tehtud...praegu vist õlivahetus enam ei päästaks seda tagumist käiku kui ta juba lahkunud on?
- Pets115
- EVWK juhatus
- Postitusi: 1205
- Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
- Telefon: 56966151
- Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 199 korda
- Tänatud: 74 korda
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
Tuttaval kadus ka tagumine käik ära ja vahetas käigukasti aju ära ja voilaa, tagumine käik tagasi.
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
Kas see auto näitas siis mingeid rikkeid ka arvutiga? Kus golfil käigukasti aju asub? Ma kaabliga vaatasin ei näidanud ühtegi viga siis ei tea kas saab elektrooniline probleem olla?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
Soovitan konsulteerida mõne spetsialistiga, tegu võib olla vägagi lihtsa (ja hõlpsasti/soodsalt kõrvaldatava) veaga kui hakata autot ümber ehitama. Vahest piisab ainult kasti tarkvara uuendamisest.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
kaabliga sai vaadatud autot siis kasti sektsioonis pole ühtegi viga.
muud vead oli
01316 abs control module 49-10 no communication intermittent
0811- system not ready for interrogation
18259- powertrain data bus missing message from abs controller p1851 35-00 - see kood tundub mulle kahtlane, viitab nagu käigukastile
17978 engine start blocked by immo p1570 35-00
muud vead oli
01316 abs control module 49-10 no communication intermittent
0811- system not ready for interrogation
18259- powertrain data bus missing message from abs controller p1851 35-00 - see kood tundub mulle kahtlane, viitab nagu käigukastile
17978 engine start blocked by immo p1570 35-00
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
Küsisid küll PS, aga kuna seda palju küsitakse, jäägu parem märk maha. Siin teemas on lühidalt asi kirjas: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=52&t=106761" onclick="window.open(this.href);return false;
Samasugune kast/mootor on veel A3-l ka, aga ilmselt doonoriks see sulle hästi ei sobi. Kas siduri pedaal samasugune ei mäleta. Kasti hoovastik oli ka äkki natuke teistsugune, salongi detailid on anyway teised.
EDIT: Kasti käpp on ka jah teine, padi vist oli sama. Aga kui doonor, siis ju vahet pole.
EDIT2: Vajadusel võin aidata ka doonorite hankimisel, kui keegi plaanib veel sama tööd ette võtta.
Paigalduse poole pealt G4-l on siduripedaal eraldiseisev vidinas ja seega paigaldus suht lihtne, kinnitub otse tulemüüri. Sealt siis torustik kastini ja pidurivõimendi mahutil lõikad ühele otsikule väikse sälgu sisse ja voolik otsa. Seal midagi vahetama hakkama ei pea. Lisaks veel niipalju elektritöid, et tagurdustulede andur tuleb kastist vedada nüüd, enne käis automaadi juhtmestikust. Vända otsas küll miskit puksi olla ei tohiks, audidel on jah, vähemalt osadel.Neid ümberehituse teemasid on siin olnud küll:
1) Käigukast
2) Poolteljed
3) Käigukang
4) Käiguhoovastik
5) Siduri komplekt
6) Hooratas
7) Pedaalid ringi teha (siduri pedaal, siduri hüdraulikam torustikud kastini/survelaagrini)
Natuke elektritöid, et starter oleks jälle kasutatav. Osadel on ka kasti jahutus jahtusvedeliku pealt, seega seal ringi teha. Lihtsam on kindlasti kastivahetus samasuguse vastu, aga kes teab kaua seegi peab. Ise just tegin ühe automaadi manualiks, aga mul oli doonor kõrval.
Samasugune kast/mootor on veel A3-l ka, aga ilmselt doonoriks see sulle hästi ei sobi. Kas siduri pedaal samasugune ei mäleta. Kasti hoovastik oli ka äkki natuke teistsugune, salongi detailid on anyway teised.
EDIT: Kasti käpp on ka jah teine, padi vist oli sama. Aga kui doonor, siis ju vahet pole.
EDIT2: Vajadusel võin aidata ka doonorite hankimisel, kui keegi plaanib veel sama tööd ette võtta.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
Mul nüüd doonor juba olemas golf 4 manuaal ainult nüüd ei tea kumb auto korda teha, doonoril on kont puudu aga kõik ülejäänud on elektriline. Mis vahe on muidu 66kw ja 81kw autodel, millest see kw erinevus tuleb seal...teine turbo? Ma arvan, et doonori teen korda hoopis kuna see uuem ja püsikas ja kõik jutud peal. Konditsioneeri paigaldus on vist mingi eriline ulme töö?
Viimati muutis honda12, 12 Sept 2014, 05:53, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2884
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
Kliima + cond . Kaks eri asja. Turbo 66 kw. ja 81 kw. erinevad. Viimasel on liigutatavad labad turbos.
-
- Huviline
- Postitusi: 2884
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
Kliima + cond . Kaks eri asja. Turbo 66 kw. 81 kw. erinevad. Viimasel on liigutatavad labad turbos. Äitähh et sain vastata.
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
selge, mul vana masin nüüd müüdud ja uus hakkab vaikselt looma paar juppi vaja värvida. vaja oleks veel paremat tuld ja käigukangi nuppu/nahka.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
Tõnn,jäta ükskord meelde: 66kw mk4 mootorikoodiga ALH omab sama turbot mis 81kw st muutuva geomeetriaga turbot ja turbod on ka suuruselt identsed, AGR mootor 66kw on wastegate.t6nis3 kirjutas:Kliima + cond . Kaks eri asja. Turbo 66 kw. 81 kw. erinevad. Viimasel on liigutatavad labad turbos. Äitähh et sain vastata.
Lisaks 81kw on veidi suurema läbilaske võimega pigustiotsad,pumba pea vist sama. Ja muidugi aju on teise tuuninguga et see 81kw saavutada. Ise soovitan 81kw...ja 66kw 81kw seks ümber teha ei tohiks raketiteadus olla kui.
Viimati muutis copilot, 21 Sept 2014, 21:24, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2884
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
Copilot,et 66 kw. mootor on turbo kohapealt turbo, kuid 81 kw. mootori turbo on ju geomeetriga. Räägi EESTI keeles. Mis on wastegate.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
Ma ei viitsi isegi sulle seletada...sina kui mehaanik peaks niigi teadma neid termineid! Fakt on aga see,et 66kw ALH mootorikoodiga mootor omab täpselt sama turbot mis 81kw ehk siis muutuva geomeetriaga turbot(VNT turbo inglise keeles), 66kw AGR mootorikoodiga aga wastegate turbot. Ära jahu ja abista teema algatajat adekvaatse infoga...antud juhul panid puusse!t6nis3 kirjutas:Copilot,et 66 kw. mootor on turbo kohapealt turbo, kuid 81 kw. mootori turbo on ju geomeetriga. Räägi EESTI keeles. Mis on wastegate.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2884
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: golf mk4 atm manuaaliks 81kw tdi 98
Alati oleks positiivne,kui sinusugune mehaanik vastaks(mitte et ei viitsi vastata),ja tahtsin informatsiooni saada,mida tähendab wastekate. Foorum olgu EESTI keelne. Äitähh.Jah teemasse ei vastanud.
Viimati muutis t6nis3, 27 Sept 2014, 21:23, muudetud 1 kord kokku.